Te makkelijk?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:43 schreef Neleos het volgende:
Bonn
qonmann + 1quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:47 schreef qonmann het volgende:
scala
Deze zijn het niet.quote:
Ingrid Paul is goed en de andere dame was een redelijk bekend langebaanschaatster uit Friesland, al weer enige tijd geledenquote:
Van der Lende?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:25 schreef Neleos het volgende:
Ik weet die laatste, maar moet nu toch gaan.
![]()
Die is ook goedquote:
Ja en de laatste (en minste bekende denk ik) is Jac. Oriequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:31 schreef TradeMarkie het volgende:
gerard kemkers
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:38 schreef qonmann het volgende:
Langlaufen ?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:39 schreef Nembrionic het volgende:
free-stylen?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:42 schreef Nembrionic het volgende:
telemarken
The real heroes of Telemarkquote:
Nou...er is een stel soldaten die een heel gebied over geskiied zijn na het lamleggen van een zwaarwaterfabriek om de Duitsers te pesten. Die gasten overleefden dus door dat hele gebied door te blijven skiien. Ray Mears ging die tocht nadoenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:45 schreef qonmann het volgende:
Ken Ray van andere "volken", maar hier heeft ie dus ook gebivakkeerd
Dat herinner je je vrij goedquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou...er is een stel soldaten die een heel gebied over geskiied zijn na het lamleggen van een zwaarwaterfabriek om de Duitsers te pesten. Die gasten overleefden dus door dat hele gebied door te blijven skiien. Ray Mears ging die tocht nadoen
Als ik het me goed herinner
Vraag onderweg
antwoord maar doe ik de vraag wel..quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:57 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik laat net een bad vollopen, dus ik hou mn mond maar
Lauwe thee!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:59 schreef TradeMarkie het volgende:
The Lau
Je kunt er wel wijn van maken..gebeurt vooral in Frankrijk (en het zijn geen druiven)quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:12 schreef erkel het volgende:
likeur?
't i s geen drank..je kunt er eventueel drank (wijn in dit geval) van makenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:16 schreef erkel het volgende:
Jenever?
zijn allemaal perensoortenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:27 schreef TradeMarkie het volgende:
Peren
Je zit in de goede richting, maar ik wil een specifieke gebeurtenis horenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:34 schreef qonmann het volgende:
de zwarte tulp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |