quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:59 schreef Insomaniac het volgende:
Weelderig genoeg om jouw hoofdje er lekker in weg te laten zinken terwijl je vredig inslaapt.
(HAHA INSLAAPT SNAP JE HEM JARNO WANT JE WAS EERST DOOD MAAR TOEN TOCH WEER NIET HAHA!)
Die's wel luuk.quote:
Ik trek het echt niet tot 5 uur hoor men.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:07 schreef Armageddon het volgende:
Goddomme nog twee uur. Zit hier al vanaf 6.00.
We moeten een list verzinnen J.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik trek het echt niet tot 5 uur hoor men.
Niks list. Ik tief er gewoon tussenuit straks!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:12 schreef Armageddon het volgende:
[..]
We moeten een list verzinnen J.
Ik bel voor jou, jij belt voor mij.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:16 schreef Armageddon het volgende:
Ik denk dat ik een bom melding doet.
Deal!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:21 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik bel voor jou, jij belt voor mij.
Ben ká-pòt.
![]()
gaat lekker met de journalistiek in Nederland....quote:AMSTERDAM - Het populaire computerspel SimCity zal in de nieuwste versie van de game zijn bijdrage leveren aan het klimaat. Het spel heeft een virtuele klimaat. In de stad die een speler bouwt in SimCity Societies wordt gewezen op het gebruik van energie, elektriciteitsproductie en de uitstoot van broeikasgassen.
Zet al diepents on ze prais!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:28 schreef Armageddon het volgende:
Ow HW! Ik heb Test Drive hier liggen nu. Die vriend van me vraagt of je die Gears of War wil kopen?
Issie goedquote:
Iesj priema met deze klimaat ja!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gaat lekker met de journalistiek in Nederland....
HUUUUUU STERF KUTNEWBIE MET JE TIEFUSBAKKES!!!111111quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
HUUUUUU STERF KUTNEWBIE MET JE TIEFUSBAKKES!!!111111
Tief em door een bushokje J!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
HUUUUUU STERF KUTNEWBIE MET JE TIEFUSBAKKES!!!111111
Wonderspons?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:47 schreef Jarno het volgende:
OHJA EN OOK NOG IETS MET DIE WONDERSPONS VAN JE HALVE TAMME11111!!!!22223333
Tis een beetje een Adje.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:09 schreef Jarno het volgende:
Mja. Dát ga ik dus echt niet door een bushokkie tieften he. Doet -ie zelf maar.
Probeer je me nu serieus te vernederen *kuch* met een foto die ik zélf in mijn fobo heb geupload?quote:
Dat vind ik best een lekker nummer eik.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Kan iemand die graf Kanye West mongool doodmaken?
"that which doesn't kill me, can only makes you stronger" LEER ENGELS HOND!.
Echt, net als met die kloterige Nederhop, bol met taalfouten... achterlijk debiel schijtvolk....
Daft Punk is wel goed.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat vind ik best een lekker nummer eik.. Zo lekker dat ik de CD gekoopt heb op iTunes.
.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:47 schreef Jarno het volgende:
OHJA EN OOK NOG IETS MET DIE WONDERSPONS VAN JE HALVE TAMME11111!!!!22223333
Das nog niet eens het punt. Waarom kan die debiel geen normaal Engels "zingen"?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat vind ik best een lekker nummer eik.. Zo lekker dat ik de CD gekoopt heb op iTunes.
.
Bah.. net zo verlept als dat stomme nummer van Will.I.AM. (En de rest van dat black eyed poep- gebeuren....)quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Kan iemand die graf Kanye West mongool doodmaken?
"that which doesn't kill me, can only makes you stronger" LEER ENGELS HOND!.
Echt, net als met die kloterige Nederhop, bol met taalfouten... achterlijk debiel schijtvolk....
TYF OP MET JE WONDERSPONS!!! HALVE TAMME!!!quote:
Met je kankahneus.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:48 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
TYF OP MET JE WONDERSPONS!!! HALVE TAMME!!!
Ja. Maandag.quote:Op maandag 15 oktober 2007 08:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het is alleen maandag.
Precies. Er is een probleem en ik los het op. Meningen kosten alleen maar tijd.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:06 schreef Insomaniac het volgende:
Meningen überhaupt.
Heerlijk vak hebben we tochquote:Op maandag 15 oktober 2007 09:35 schreef Armageddon het volgende:
Ja goedemorgen deze morgen. Het is weer maandag.
Printers deden het niet meer. Exactserver vastgelopen.
Exact...quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:35 schreef Armageddon het volgende:
Ja goedemorgen deze morgen. Het is weer maandag.
Printers deden het niet meer. Exactserver vastgelopen.
En terecht!quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vanavond eerste vergadering met de band. Aanpakken dat langharig rocktuig
.
Van mij wel hoorquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:23 schreef Armageddon het volgende:
Rocktuig aanpakken! Mag ik mee HW?
Koel!quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:24 schreef Armageddon het volgende:
Ow en jullie mogen mij feliciteren met een nieuwe vriendin.![]()
Yupquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:31 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Koel!
Feli dewd... toch de buurvrouw?
K dan! Het is gelijk ook vol aan.. Of gewoon ff rustig aan?quote:
Feliquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:24 schreef Armageddon het volgende:
Ja maar die is gisteravond het huis uit gezet.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:42 schreef ElizabethR het volgende:
HuhWas die buuf niet getrouwd? Of in ieder geval relationeel verwikkeld?
Rustig an en ieder in z'n eigen huisje.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:39 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
K dan! Het is gelijk ook vol aan.. Of gewoon ff rustig aan?
Dat heb je snel geregeld. Ik heb wel een paar dates gehad na die Groningse, maar voorlopig ben ik wel weer even genezen van 'vriendin'-materiaal.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:24 schreef Armageddon het volgende:
Nooit last van gehad eerlijk gezegd. Over? Next.....quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat heb je snel geregeld. Ik heb wel een paar dates gehad na die Groningse, maar voorlopig ben ik wel weer even genezen van 'vriendin'-materiaal.
Wel gefeliciteerd natuurlijk.
Dan zijn jullie ook niet lang gebleven nadat ik weg was.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, Inso. Half elf ofzo.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:48 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja maar die is gisteravond het huis uit gezet.![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Cool!!
Dan moet ze toch wel iets in je zien, goed gedaan jochie!!
*aait over Arma's bolletje*
BTW lijkt ze op Jennifer Garner??quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
BTW lijkt ze op Jennifer Garner??![]()
![]()
Wist ik het maar Inso. Wist ik het maar.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:17 schreef Insomaniac het volgende:
Waarom kruipt de tijd zo tergend langzaam voorbij?
Jij was toch zo slim enzo? Waarom weet je dit dan niet?quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:21 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wist ik het maar Inso. Wist ik het maar.
Ik gok dat het komt omdat we ons de tiefus vervelen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:22 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jij was toch zo slim enzo? Waarom weet je dit dan niet?
k dan!quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Rustig an en ieder in z'n eigen huisje.
Howquote:Bosatlas maakt aanvulling voor boze carnavalsclubs
Uitgegeven: 15 oktober 2007 11:32
Laatst gewijzigd: 15 oktober 2007 11:33
GRONINGEN/EINDHOVEN - Uitgever Wolters Noordhoff gaat een nieuwe versie ontwikkelen van de kaart met plaatsnamen in carnavalstijd zoals die in de vorige week gepresenteerde Bosatlas staat.
Grote onrust onder een groot aantal Brabantse carnavalsplaatsen die niet in het naslagwerk zijn genoemd is daarvoor de reden, legde een woordvoerster maandag uit.
De uitgever laat weten dat de afgedrukte kaart omwille van het overzicht onvolledig is. Samen met het Eindhovens Dagblad is het initiatief ontstaan om een volledige versie te maken en in de krant af te drukken. Een aparte bijlage bij de Bosatlas is vooralsnog niet aan de orde, aldus de woordvoerster.
Bremspoersengat
Bremspoersengat (Riethoven) is een van de vele plaatsnamen die niet staat vermeld. Secretaris Jos van Esch van carnavalsvereniging De Bremspoersen is daarover verontwaardigd. De Bosatlas heeft volgens hem half werk geleverd en hij spreek van de verloedering van het cultureel erfgoed. Hij is wel blij met de toezegging van de uitgever.
De Brabantse kranten maakten afgelopen dagen al een flinke opsomming van ontbrekende namen. Het gaat onder meer om Krulstarteland (De Mortel), Bergkneuterrijk (Handel), Ulewappersrijk (Neerkant), Pintewippersrijk (Hapert), Berenland (Hooge Zwaluwe), Mangelpeejenland (Moerstraten).
Da's de vrouw van Ben Affleckquote:
Dat kan niet! morgen is het dinsdagochtend!quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:32 schreef Insomaniac het volgende:
Oh ja. Dat zal het zijn. Stomme is, morgen wordt er weer een oplevering gedaan en dan heb ik het tifusdruk. Dan wel ja.
Keihard werken op fucking dinsdagochtend ouwe!quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:47 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat kan niet! morgen is het dinsdagochtend!
leipe shit ouwe!quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:58 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Keihard werken op fucking dinsdagochtend ouwe!
quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:24 schreef Armageddon het volgende:
Brabant. Gewoon weggeven aan België.quote:
Arma is veel leuker dan de buurman dus ik geef de buurvrouw groot gelijkquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:05 schreef UIO_AMS het volgende:
Wat een lieflijke warme gevoelens voor elkanders geluk zo om me heen hier opeens. Of gebruiken jullie niet de 'lekker puh'-betekenis van die smilie?
Ja, GVD. Was ik lekker bezig met een (kleine) migratie voorbereiden, sloopt BT gewoon even de BGP peer.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:58 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Keihard werken op fucking dinsdagochtend ouwe!
Eeehmmm...quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:13 schreef Merel het volgende:
Of zien jullie liever dat we elkaar in de haren vliegen en dat Arma en ik elkaar het licht in de ogen niet meer gunnen en elkaar eens even lekker de huid volschelden?![]()
quote:
Als je nu op je gemak hierheen komt kunnen we om 18:00 aan de frostiesquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:38 schreef Armageddon het volgende:
Verveel me de tiefus hier! Kan ik nog ergens een pc komen repareren?
quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je nu op je gemak hierheen komt kunnen we om 18:00 aan de frosties.
WTF?quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:49 schreef Joene het volgende:
Men ze werken hier enzo hier bij de lhv.
ik weet ook niet wat me overkomt ouwe.quote:
Ga naar huis ouwe!quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:53 schreef Joene het volgende:
[..]
ik weet ook niet wat me overkomt ouwe.
beetje hazes luisteren en bier zuipen bedoel je ?quote:
Leedvermaak is leuk, maar nee, doe maar nietquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:13 schreef Merel het volgende:
Of zien jullie liever dat we elkaar in de haren vliegen en dat Arma en ik elkaar het licht in de ogen niet meer gunnen en elkaar eens even lekker de huid volschelden?![]()
Hoiquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:12 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Leedvermaak is leuk, maar nee, doe maar niet
Hoi Merel
Joah!quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:06 schreef Joene het volgende:
[..]
beetje hazes luisteren en bier zuipen bedoel je ?![]()
Een klein beetje licht mag er best uit!quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:12 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Leedvermaak is leuk, maar nee, doe maar niet
Hoi Merel
Helemaal goed!quote:
Blij dat het zo ook kan!quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:13 schreef Merel het volgende:
mag het ook een laptop zijnquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:38 schreef Armageddon het volgende:
Verveel me de tiefus hier! Kan ik nog ergens een pc komen repareren?
Nope zo zit het niet.quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:24 schreef GI het volgende:
Begrijp ik nou goed dat de buurvrouw dingen doet met Arma ? En dat het deze keer niet zielig is voor de buurman ?
Om even wat perspectief te houden...
Ook zo een blonde met grote jesters ?quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:27 schreef Armageddon het volgende:
Buurman was al een tijdje bezig met dingen doen met de secretaresse op het werk.![]()
dus heb je er even een bommetje opgeworpen..quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:26 schreef Armageddon het volgende:
Nope zo zit het niet.
De relatie stond al een aantal maanden op knappen.
In liefde en oorlog is alles geoorloofd hoorde ik laatst iemand zeggen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:40 schreef just me het volgende:
[..]
dus heb je er even een bommetje opgeworpen..
[ afbeelding ]
Neuh een brunette zonder jesters.quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:33 schreef Joene het volgende:
[..]
Ook zo een blonde met grote jesters ?
Eigen stomme schuld zullen we dan maar zeggen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Neuh een brunette zonder jesters.
Aaaarghhhhhh, nou heb ik zin in kippensoep!!!!!!quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:40 schreef just me het volgende:
[..]
dus heb je er even een bommetje opgeworpen..
[ afbeelding ]
quote:PROCESSOR Intel® Core™ 2 Quad-Core Extreme QX6800 Processor (2.93GHz,1066MHz,8MB cache)
BESTURINGSSYSTEEM Legitieme Windows Vista™ Home Premium - Engels
MONITOR Dell™ 20-inch zwarte breedbeeldflatpanel (E207WFP) - Europees
GEHEUGEN 4.096 MB 800 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [4 x 1.024]
HARDE SCHIJF 1 TB Seriële ATA RAID 0 Stripe (2 schijven van 500 GB (7.200 rpm) met DataBurst™-cache)
OPTISCH(E) STATION(S) 16x DVD+/-RW-station
GRAFISCHE KAART DUAL 768 MB NVIDIA® GeForce® 8800GTX grafische kaarten
GELUIDSKAARTEN Geïntegreerde HD-audio met Dolby Digital 7.1
LUIDSPREKERS Geen luidsprekers
TOETSENBORD Dell™ Enhanced USB-multimediatoetsenbord - VS/Euro (QWERTY)
MUIS Dell Premium optische muis met schuifwiel
DISKETTE / MEDIASTATIONS Interne 13-in-1 geheugenkaartlezer
Ik wacht ook nog tot die tijd, maar ik heb een 'go' gekregen voor 'technologisch erg nieuw'. en dit is wat dell op dit moment in zijn XPS stopt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:23 schreef Jarno het volgende:
Kun je dan niet beter wachten met je hardware keuze ook, dan? Ik bedoel, misschien is tegen die tijd wel de Intel Octo Core 8-way 8600 leverbaar oid.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:04 schreef UIO_AMS het volgende:
Collega is jarig. Deze keer was ik de lul om een cadeau te kopen. Het is een boek geworden genaamd: Hoe de dingen werken.
Dingen.
Tegenover ons staat nog een leuk huis te huur. 4 Slaapkamers, drie badkamers, grote tuin, garage. ¤ 800,00 per maand all in.quote:
Nu nog even een baan zoeken daar.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:49 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Tegenover ons staat nog een leuk huis te huur. 4 Slaapkamers, drie badkamers, grote tuin, garage. ¤ 800,00 per maand all in.
Als ICT-er??quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nu nog even een baan zoeken daar.
Heb je geen site daarzo? Dan kan ik even koekeloeren.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:02 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Als ICT-er??
Pffff, hoeveel aanbiedingen wil je hebben vanavond??
Mag dat wel van de buuv?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heb je geen site daarzo? Dan kan ik even koekeloeren.
In Ierland liggen de buuven voor het oprapen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:03 schreef Insomaniac het volgende:
Mag dat wel van de buuv?
k ben dan ook verre van een huis tuin en of keuken gebruiker.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:12 schreef ElizabethR het volgende:
Mogguh.
Knut, wat moet je in hemelsnaam met 1TB geheugen. Als huis-, tuin- en keukengebruiker krijg je dat toch nooit vol man
Ach ja natuurlijkquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:55 schreef GI het volgende:
I
[..]
k ben dan ook verre van een huis tuin en of keuken gebruiker.
Goed bezig Arma!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:31 schreef Armageddon het volgende:
Lag net een kaartje in de bus toen ik thuis kwam.
"For someone special, with love"
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:31 schreef Armageddon het volgende:
Lag net een kaartje in de bus toen ik thuis kwam.
"For someone special, with love"
Niks een val! Ze zit in haar eigen huis en ik in de mijne! Niks val!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Trap er niet in, A!
Het is een val!
Wees sterk!
Bier en scheten!
Blame Canada.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:21 schreef Kreator het volgende:
Ik haat de canadeze zon.
Hoe lang nog, A?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:31 schreef Armageddon het volgende:
Niks een val! Ze zit in haar eigen huis en ik in de mijne! Niks val!
Neuken, bier en scheten!![]()
Ik ook man!! De Ierse daarentegen!!quote:
En vandaag?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:06 schreef Havoc het volgende:
Morgen vanuit Alphen a/d Rijn
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hoe lang nog, A?
HOE LANG, FOR THE LOVE OF GOD!!!!111einzzweiholycoptr111
Ja dat zeg ik.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:06 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik ook man!! De Ierse daarentegen!!![]()
![]()
Jokkebrokquote:
ik begin liever vroegerderderder. Dan ben je namelijk ook vroegerderderderdeerder thuis. je weet tog.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:04 schreef Armageddon het volgende:
Zo! En weer op mijn werk! Best heersend dat om 11:00 beginnen.
Sjawel!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:51 schreef Joene het volgende:
[..]
ik begin liever vroegerderderder. Dan ben je namelijk ook vroegerderderderdeerder thuis. je weet tog.
JA HEA!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:34 schreef Armageddon het volgende:
GEZELLIG HIER JONGENS EN MEIDEN!
Om vervolgens om 11 uur in je nest te liggen omdat je er de volgende ochtend weer vroeg uit moet.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:51 schreef Joene het volgende:
[..]
ik begin liever vroegerderderder. Dan ben je namelijk ook vroegerderderderdeerder thuis. je weet tog.
Geef HEM maar op zijn kopquote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:41 schreef Insomaniac het volgende:
Och hemel. Ik vind je foto's beeldig ER, maar nu duurt het ammaal nog langer.
Stimmt.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:36 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Om vervolgens om 11 uur in je nest te liggen omdat je er de volgende ochtend weer vroeg uit moet..
HEAwatisfokkankertraag, Sjee.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
HEA200 of HEA220, Inso?
Eerst moeten er nog 15 compleet onzinnige subsites gelanceerd worden, die vervolgens allemaal elk nog uitgebreid moeten worden met minstens 12 features waar niemand op zit te wachten. Dan moet het Forum een nog lelijkere lay-out krijgen, waarbij ook nog 38 nieuwe features komen waar ook niemand op zit te wachten, en dan staat de performance op het lijstje.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:30 schreef Armageddon het volgende:
Kan iemand dat FOK nog een keer maken of hoe zit dat? Het is toch godsgeklaagd dit.
Maar nu hebben we wel dequote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Eerst moeten er nog 15 compleet onzinnige subsites gelanceerd worden, die vervolgens allemaal elk nog uitgebreid moeten worden met minstens 12 features waar niemand op zit te wachten. Dan moet het Forum een nog lelijkere lay-out krijgen, waarbij ook nog 38 nieuwe features komen waar ook niemand op zit te wachten, en dan staat de performance op het lijstje.
Snap dat dan, man.
Waarom een snelle website hebben voor lusers die zo traag van begrip zijnquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:56 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Maar nu hebben we wel deen de
als PI! Da's toch veel beter dan snelheid!
Ah ok! Maar natuurlijk!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Eerst moeten er nog 15 compleet onzinnige subsites gelanceerd worden, die vervolgens allemaal elk nog uitgebreid moeten worden met minstens 12 features waar niemand op zit te wachten. Dan moet het Forum een nog lelijkere lay-out krijgen, waarbij ook nog 38 nieuwe features komen waar ook niemand op zit te wachten, en dan staat de performance op het lijstje.
Snap dat dan, man.
Opkankeren halve tamme!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:19 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Waarom een snelle website hebben voor lusers die zo traag van begrip zijn
Mogguh ouwe geilpijp.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:19 schreef Armageddon het volgende:
Goeiemorgen!
Wat jij zegt J.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:20 schreef Jarno het volgende:
Iedereen moet dood.
Die sturen we gewoon naar Amsterdam Westquote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:23 schreef Jarno het volgende:
Iedereen behalve de toffe lui natuurlijk.
Jammer dat je op dat moment geen camera schietklaar hebt.. Dat soort hoofden zijn echt priceless.quote:
Heuhj!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:57 schreef UIO_AMS het volgende:
Middag.
Ach jeetje, ik dacht dat ze zo begripvol waren enzo??quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:49 schreef Armageddon het volgende:
Net even ruzie hierzo op het werk. Mijn inzet zou niet goed zijn. Ik zeg dan ga je toch fijn op zoek naar een andere systeembeheerder.
Ja zijn ze ook. Maar er zijn drie directeuren. En één is net een vrouw. Die is af en toe ongesteld.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ach jeetje, ik dacht dat ze zo begripvol waren enzo??
Goedemiddag. Ik heb bijna vakantie![]()
Nog 5 uurtjes en ik ben er lekker een week tussenuit, als het weer zo blijft wordt dat een geweldige week!!!
FOKquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Hodfr!!!
Iedere keer als ik FOK! open heb staan, knalt IE eruit. Alleen bij FOK!. Alle andere vensters van websites blijven gewoon staan.
Ik wilde al bijna de helpdesk bellen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Hodfr!!!
Iedere keer als ik FOK! open heb staan, knalt IE eruit. Alleen bij FOK!. Alle andere vensters van websites blijven gewoon staan.
"With great power.... comes great responsibility"quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:31 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik heb ook zo m'n verantwoordelijkheden, n00c.
Touchéquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:43 schreef Dubbeldrank het volgende:
Traaaaaaaaaag
Gebruik dan ook een fatsoenlijke browsert UIO_AMS...![]()
Oef.... Weer een relletje met providers J?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:45 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik ben op zoek naar een woord.
Iets dat 'beerput' doet verbleken.
Nee, intern. Kantoor van een overgenomen club waar netwerk-technisch geen eind lijkt te komen aan de ellende die boven water komt.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:04 schreef n00cL30n het volgende:
Oef.... Weer een relletje met providers J?
Goftherdomme.... Schoppen met die zooi!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:07 schreef Jernau.Morat.Gurge... het volgende:
[..]
Nee, intern. Kantoor van een overgenomen club waar netwerk-technisch geen eind lijkt te komen aan de ellende die boven water komt.
Zo zijn er bijvoorbeeld bij zo'n 20 werkstations op een afdeling niet 2 machines te vinden waarbij de combinatie mail-client <-> protocol <-> 'opslag' hetzelfde is. Outlook 2000, 2003, 2007, Thunderbird, Pegasus (ja, echt!) gecombineerd met POP, IMAP en MAPI als protocollen en mail op het werkstation opslaan, op een netwerk-schijf opslaan of in de mailserver laten zitten. Iedereen doet maar wat.
En als je een begin maakt om e.e.a. gelijk te gaan trekken dan loopt er de volgende dag wel weer een 'handige harry' langs die het weer verandert, omdat dat 'beter' is. We zijn nu dus op het punt aangekomen dat ik serieus bij de directie heb voorgesteld om iedereen botweg er voor te laten tekenen dat instellingen nu 'zo' zijn, en dat het werkt. Bij problemen door aanpassingen van 'handige harries' mag je eerst gaan uitleggen waarom die settings zijn aangepast, en daarna dokken voor de gemaakte kosten.
Niet dan?quote:
sorry ik werk tegenwoordig.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:23 schreef Armageddon het volgende:
Ja goedemorgen! Ik wil vandaag hier veel activiteit zien! Begrepen!?
Dat is wat jouw baas vanmorgen zeiquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:23 schreef Armageddon het volgende:
Ja goedemorgen! Ik wil vandaag hier veel activiteit zien! Begrepen!?
Mijn baas zei helemaal niets meer.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:05 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is wat jouw baas vanmorgen zei![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:08 schreef Jarno het volgende:
Ik zit hier gewoon m'n tijd uit te zitten tot een uur of 12, dan ff naar A'dam om m'n iPhone op te halen, dan naar huis en slaaaaaaaaapen.
Slapen is voor mietjes J. Of denkt Anna niet zo ?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:08 schreef Jarno het volgende:
Ik zit hier gewoon m'n tijd uit te zitten tot een uur of 12, dan ff naar A'dam om m'n iPhone op te halen, dan naar huis en slaaaaaaaaapen.
quote:
Nu al?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:05 schreef n00cL30n het volgende:
BONKEH!
knikkers, bereberen, mega'squote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:05 schreef n00cL30n het volgende:
BONKEH!
Vroeg begin he?quote:
Moggeh.. Alles lekker?quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:26 schreef Joene het volgende:
Morning
Inderdaad.. een beetje crappy!. De week begint weer.quote:
Iets mis met de maandag ? Nog geneukt?quote:
Ja alles! Maandag zuigt!quote:Op maandag 22 oktober 2007 08:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Iets mis met de maandag ? Nog geneukt?
Wheheheh pas maar op dat ze niet jongt als een konijn.quote:Op maandag 22 oktober 2007 08:52 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja alles! Maandag zuigt!
En ja als een konijn.
Och zo'n kleine is best leuk toch?quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:18 schreef Joene het volgende:
[..]
Wheheheh pas maar op dat ze niet jongt als een konijn.
jawel hoor dat dan weer wel.quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:27 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Och zo'n kleine is best leuk toch?
Men die kijkt vrolijk.quote:
is je vriendin zwangerzzzzzzzzzzzz ?quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[ afbeelding ]Jengelende poepfabriek alert[ afbeelding ].
Ja, hallo, hier ben ik al!quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[ afbeelding ]Jengelende poepfabriek alert[ afbeelding ].
Ah menquote:
Ik hoopte nog dat je zo zou wordenquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:40 schreef Armageddon het volgende:
Volgens mij wel Joene, heb het flink te pakken.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik hoopte nog dat je zo zou worden
[ afbeelding ]
Als het maar het positieve gevalletje is van de weg kwijt raken?quote:
Het is mijn grote voorbeeld J.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:00 schreef Jarno het volgende:
Al Bundy is echt een bed-ess-mudder-fukker.. Hie roels du sjit.
Wie niet?quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:07 schreef Joene het volgende:
[..]
Het is mijn grote voorbeeld J.
Ik zit ook altijd met mijn hand in mn broek op de bank![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sssssssssst.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:16 schreef Kreator het volgende:
Jarno. Kwam ik jou net tegen op Hyves?. Ik had nog nooit een foto gezien van dé Jarno.
.
Zoveel vrienden ook.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:18 schreef Jarno het volgende:
Ik wil het er niet over hebben, Krea.
Allemaal gekocht op eBay, Krea.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zoveel vrienden ook.. De deceptie. M'n geloof valt uiteen.
ik ben wakker thats it.quote:
Nee, ik heb nog niet gekeken of mijn slavenmeester mijn poen al heeft gefaxtquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:23 schreef Armageddon het volgende:
HeetWijf!!
Heb je al poen overgefaxt?
Whehehee Loik !quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:41 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben naar Albert Heijn in Zaandam! Toedeledokie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |