quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:59 schreef Insomaniac het volgende:
Weelderig genoeg om jouw hoofdje er lekker in weg te laten zinken terwijl je vredig inslaapt.
(HAHA INSLAAPT SNAP JE HEM JARNO WANT JE WAS EERST DOOD MAAR TOEN TOCH WEER NIET HAHA!)
Die's wel luuk.quote:
Ik trek het echt niet tot 5 uur hoor men.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:07 schreef Armageddon het volgende:
Goddomme nog twee uur. Zit hier al vanaf 6.00.
We moeten een list verzinnen J.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik trek het echt niet tot 5 uur hoor men.
Niks list. Ik tief er gewoon tussenuit straks!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:12 schreef Armageddon het volgende:
[..]
We moeten een list verzinnen J.
Ik bel voor jou, jij belt voor mij.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:16 schreef Armageddon het volgende:
Ik denk dat ik een bom melding doet.
Deal!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:21 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik bel voor jou, jij belt voor mij.
Ben ká-pòt.
![]()
gaat lekker met de journalistiek in Nederland....quote:AMSTERDAM - Het populaire computerspel SimCity zal in de nieuwste versie van de game zijn bijdrage leveren aan het klimaat. Het spel heeft een virtuele klimaat. In de stad die een speler bouwt in SimCity Societies wordt gewezen op het gebruik van energie, elektriciteitsproductie en de uitstoot van broeikasgassen.
Zet al diepents on ze prais!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:28 schreef Armageddon het volgende:
Ow HW! Ik heb Test Drive hier liggen nu. Die vriend van me vraagt of je die Gears of War wil kopen?
Issie goedquote:
Iesj priema met deze klimaat ja!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gaat lekker met de journalistiek in Nederland....
HUUUUUU STERF KUTNEWBIE MET JE TIEFUSBAKKES!!!111111quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
HUUUUUU STERF KUTNEWBIE MET JE TIEFUSBAKKES!!!111111
Tief em door een bushokje J!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
HUUUUUU STERF KUTNEWBIE MET JE TIEFUSBAKKES!!!111111
Wonderspons?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:47 schreef Jarno het volgende:
OHJA EN OOK NOG IETS MET DIE WONDERSPONS VAN JE HALVE TAMME11111!!!!22223333
Tis een beetje een Adje.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:09 schreef Jarno het volgende:
Mja. Dát ga ik dus echt niet door een bushokkie tieften he. Doet -ie zelf maar.
Probeer je me nu serieus te vernederen *kuch* met een foto die ik zélf in mijn fobo heb geupload?quote:
Dat vind ik best een lekker nummer eik.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Kan iemand die graf Kanye West mongool doodmaken?
"that which doesn't kill me, can only makes you stronger" LEER ENGELS HOND!.
Echt, net als met die kloterige Nederhop, bol met taalfouten... achterlijk debiel schijtvolk....
Daft Punk is wel goed.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat vind ik best een lekker nummer eik.. Zo lekker dat ik de CD gekoopt heb op iTunes.
.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:47 schreef Jarno het volgende:
OHJA EN OOK NOG IETS MET DIE WONDERSPONS VAN JE HALVE TAMME11111!!!!22223333
Das nog niet eens het punt. Waarom kan die debiel geen normaal Engels "zingen"?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat vind ik best een lekker nummer eik.. Zo lekker dat ik de CD gekoopt heb op iTunes.
.
Bah.. net zo verlept als dat stomme nummer van Will.I.AM. (En de rest van dat black eyed poep- gebeuren....)quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Kan iemand die graf Kanye West mongool doodmaken?
"that which doesn't kill me, can only makes you stronger" LEER ENGELS HOND!.
Echt, net als met die kloterige Nederhop, bol met taalfouten... achterlijk debiel schijtvolk....
TYF OP MET JE WONDERSPONS!!! HALVE TAMME!!!quote:
Met je kankahneus.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:48 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
TYF OP MET JE WONDERSPONS!!! HALVE TAMME!!!
Ja. Maandag.quote:Op maandag 15 oktober 2007 08:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het is alleen maandag.
Precies. Er is een probleem en ik los het op. Meningen kosten alleen maar tijd.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:06 schreef Insomaniac het volgende:
Meningen überhaupt.
Heerlijk vak hebben we tochquote:Op maandag 15 oktober 2007 09:35 schreef Armageddon het volgende:
Ja goedemorgen deze morgen. Het is weer maandag.
Printers deden het niet meer. Exactserver vastgelopen.
Exact...quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:35 schreef Armageddon het volgende:
Ja goedemorgen deze morgen. Het is weer maandag.
Printers deden het niet meer. Exactserver vastgelopen.
En terecht!quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vanavond eerste vergadering met de band. Aanpakken dat langharig rocktuig
.
Van mij wel hoorquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:23 schreef Armageddon het volgende:
Rocktuig aanpakken! Mag ik mee HW?
Koel!quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:24 schreef Armageddon het volgende:
Ow en jullie mogen mij feliciteren met een nieuwe vriendin.![]()
Yupquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:31 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Koel!
Feli dewd... toch de buurvrouw?
K dan! Het is gelijk ook vol aan.. Of gewoon ff rustig aan?quote:
Feliquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:24 schreef Armageddon het volgende:
Ja maar die is gisteravond het huis uit gezet.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:42 schreef ElizabethR het volgende:
HuhWas die buuf niet getrouwd? Of in ieder geval relationeel verwikkeld?
Rustig an en ieder in z'n eigen huisje.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:39 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
K dan! Het is gelijk ook vol aan.. Of gewoon ff rustig aan?
Dat heb je snel geregeld. Ik heb wel een paar dates gehad na die Groningse, maar voorlopig ben ik wel weer even genezen van 'vriendin'-materiaal.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:24 schreef Armageddon het volgende:
Nooit last van gehad eerlijk gezegd. Over? Next.....quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat heb je snel geregeld. Ik heb wel een paar dates gehad na die Groningse, maar voorlopig ben ik wel weer even genezen van 'vriendin'-materiaal.
Wel gefeliciteerd natuurlijk.
Dan zijn jullie ook niet lang gebleven nadat ik weg was.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, Inso. Half elf ofzo.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:48 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja maar die is gisteravond het huis uit gezet.![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Cool!!
Dan moet ze toch wel iets in je zien, goed gedaan jochie!!
*aait over Arma's bolletje*
BTW lijkt ze op Jennifer Garner??quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
BTW lijkt ze op Jennifer Garner??![]()
![]()
Wist ik het maar Inso. Wist ik het maar.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:17 schreef Insomaniac het volgende:
Waarom kruipt de tijd zo tergend langzaam voorbij?
Jij was toch zo slim enzo? Waarom weet je dit dan niet?quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:21 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wist ik het maar Inso. Wist ik het maar.
Ik gok dat het komt omdat we ons de tiefus vervelen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:22 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jij was toch zo slim enzo? Waarom weet je dit dan niet?
k dan!quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Rustig an en ieder in z'n eigen huisje.
Howquote:Bosatlas maakt aanvulling voor boze carnavalsclubs
Uitgegeven: 15 oktober 2007 11:32
Laatst gewijzigd: 15 oktober 2007 11:33
GRONINGEN/EINDHOVEN - Uitgever Wolters Noordhoff gaat een nieuwe versie ontwikkelen van de kaart met plaatsnamen in carnavalstijd zoals die in de vorige week gepresenteerde Bosatlas staat.
Grote onrust onder een groot aantal Brabantse carnavalsplaatsen die niet in het naslagwerk zijn genoemd is daarvoor de reden, legde een woordvoerster maandag uit.
De uitgever laat weten dat de afgedrukte kaart omwille van het overzicht onvolledig is. Samen met het Eindhovens Dagblad is het initiatief ontstaan om een volledige versie te maken en in de krant af te drukken. Een aparte bijlage bij de Bosatlas is vooralsnog niet aan de orde, aldus de woordvoerster.
Bremspoersengat
Bremspoersengat (Riethoven) is een van de vele plaatsnamen die niet staat vermeld. Secretaris Jos van Esch van carnavalsvereniging De Bremspoersen is daarover verontwaardigd. De Bosatlas heeft volgens hem half werk geleverd en hij spreek van de verloedering van het cultureel erfgoed. Hij is wel blij met de toezegging van de uitgever.
De Brabantse kranten maakten afgelopen dagen al een flinke opsomming van ontbrekende namen. Het gaat onder meer om Krulstarteland (De Mortel), Bergkneuterrijk (Handel), Ulewappersrijk (Neerkant), Pintewippersrijk (Hapert), Berenland (Hooge Zwaluwe), Mangelpeejenland (Moerstraten).
Da's de vrouw van Ben Affleckquote:
Dat kan niet! morgen is het dinsdagochtend!quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:32 schreef Insomaniac het volgende:
Oh ja. Dat zal het zijn. Stomme is, morgen wordt er weer een oplevering gedaan en dan heb ik het tifusdruk. Dan wel ja.
Keihard werken op fucking dinsdagochtend ouwe!quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:47 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat kan niet! morgen is het dinsdagochtend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |