Ik zal als ik seizoen 1 van mijn vriendin terugheb eens kijken welke afleveringen minder waren. Er zaten echt mindere tussen en die kan ik dan zo aanwijzen en waarom.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:48 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat is echte bullshit. Mensen proberen me nu al zo vaak te overtuigen dat seizoen 1 in retrospectief eigelijk niet zó goed was. Maar dat slaat dus nergens op. Seizoen 1 was gewoon fucking meisterlijk, klaar. Seizoen 2 wordt nu al niet zo goed meer als S1.
Ik snap wel dat mensen mijn gezeik (en het gezeik van andere) zat worden maar dan moeten mensen ook niet uitlokken door te zeggen dat S1 wel meeviel.
Eerlijk gezegd vind ik in totaal heroes niet een kwalitatief hoge serie. Ben het wel aan het volgen, omdat hel vermakend is. Maar om nou te zeggen dat het een top serie is vind ik niet. Misschien dat het nog wel kan ontwikkelen daartoe, maar ik mis toch net even een hoog niveau.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:42 schreef Verloren_onschuld het volgende:
S1 had briljante momenten en was overall uitstekend.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:40 schreef TechXP het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik in totaal heroes niet een kwalitatief hoge serie. Ben het wel aan het volgen, omdat hel vermakend is. Maar om nou te zeggen dat het een top serie is vind ik niet. Misschien dat het nog wel kan ontwikkelen daartoe, maar ik mis toch net even een hoog niveau.
Wat bedoel je nou met er gebeurt maar niks?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:07 schreef Ruzbeh het volgende:
Dat kan wel zo zijn maar ik vond aflevering 1 en vooral 2 helemaal fantastisch. Vooral dat moment toen Hiro in New York was en zichzelf teleporteerde naar Japan en terug in de tijd precies toen de bom ontplofte. Toen werd er gelijk duidelijk dat 'The Bom' iets evil was en dat moest tegengehouden worden. Dat werd gelijk de missie van Hiro. Maar nu zijn we bij aflevering 4 en er gebeurt maar steeds niks. Elke hero zit maar wat rond te neuzen en je hebt een beetje tè veel mysterie.
Niet alleen dat maar aflevering 1-4 kregen echt niet zoveel aandacht voor Claire, Claire en nog eensch Claire, wat nu wel het geval is in seizoen 2.Seizoen 2 is gewoon erg crappy begonnen.
Bij goede series worden dit soort dingen in de eerste tien minuten van de season première verteld.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:33 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou met er gebeurt maar niks?
Kaito is vermoord, Angela is aangevallen en probeert duidelijk iemand te beschermen, de vader van Matt (en hierboven werd genoemd dat het ook de vader van Sylar zou kunnen zijn, vond ik geen slechte gedachte) is de man uit Molly's dromen (wordt toch meestal anders opgevat)
Ik zie toch duidelijk een nieuwe Evil power opstaan..
Ik kan wel horen maar niet voldoende, daarnaast is engels verstaan lastiger dan nederlands.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:43 schreef LasTeR het volgende:
Oh, dan is het inderdaad wel wat lastiger ja.
Waar dan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:45 schreef Trafasi het volgende:
[...geblaat over NL subs...]
Eeuhm, dezelfde avond vaak al hoor
Je bent gewoon overstuur, geeft verder niks hoorquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:47 schreef Trafasi het volgende:
Alweer n dubbelpost![]()
*zucht, ik klik steeds op de quote button ipv de wijzig*
Hij liep over Sylars moordwapenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en hebben we btw de kakkerlak gezien?![]()
Eensquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
En the Haitianwat een prachtvent
Maar van mij mogen Peter en Hiro wel nog in de serie blijven maar dan wel weer in Amerika zeg maar..
Degene die de foto heeft gemaakt of die onzichtbare brit die ook op de foto staatquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:28 schreef RSH11 het volgende:
Dus... wie denkt allemaal dat Matt's vader Kaito vermoord heeft?
*Meldt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:28 schreef RSH11 het volgende:
Ik niet, die gast die Keito killed is veel te dun voor Matt's vader...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:28 schreef RSH11 het volgende:
Matt's vader? Moordenaar van Keito? Aanvaller van Angela? Virus?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:42 schreef Ruzbeh het volgende:
Dat er een paar mensen worden vermoord boeit niet. Ik wil weten wat de HEROES Heroes moeten tegenhouden. Ik bedoel een bom die de hele fucking wereld veranderd is pas gaaf. Ik wil gewoon een hele ernstige gevaar zien die de HEROES Heroes moeten stoppen.
Inderdaad, ook omdat dat oeverloze gelul tussen Hiro en die ridder (Kenzei?) er deze week niet in zat! Heerlijkquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:50 schreef Cairon het volgende:
yes! er begint vaart in te komen!
Is denk ik volgend week er wel weer bij, net als die Peterquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:56 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Inderdaad, ook omdat dat oeverloze gelul tussen Hiro en die ridder (Kenzei Kensei) er deze week niet in zat! Heerlijk![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:59 schreef Symer het volgende:
Ik heb een beetje gemengde gevoelens bij deze afl.
Cliché na cliche wordt opgelepeld in het Claire/West verhaal en het is wat mij betreft overduidelijk dat de producenten de schrijvers dwingen er meer van die nutteloze scènes in te proppen omdat uit onderzoeken blijkt dat Claire het populairst is onder de kijkers [ afbeelding ]
Na 3 afleveringen van volslagen nutteloze overbodigheid gaat het verhaal van Maya en Alejandro eindelijk ergens over [ afbeelding ]
Heroes heeft wat mij betreft al te veel personages waardoor bepaalde mensen zo weinig tijd krijgen dat ik ze bijna vergeet, dus die uitbreiding met Micah's familie juig ik niet toe [ afbeelding ]
De Molly-verhaallijn begint eindelijk een beetje vaart te krijgen [ afbeelding ]
Molly zelf is echter zo'n typische miss kindergarten waar ik me aan irriteer [ afbeelding ]
Nathan doet eindelijk wat, met Parkman nog wel [ afbeelding ]
De onthulling dat de nightmare man Matt's pa is doet me helemaal niks. De beste man ken ik niet dus zat ik me ook weer te ergeren aan die OMG-wát-een-onthulling muziek[ afbeelding ]
Het lijkt erop dat het verhaal eindelijk wat meer swung begint te krijgen [ afbeelding ]
Hij heeft de kogel voor Niki opgevangen en is daarna aan zijn verwondingen overleden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:30 schreef onderjas het volgende:
Ik snap nogsteeds niet hoe DL dood is gegaan.....
Daar lijkt het idd opquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:39 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hij heeft de kogel voor Niki opgevangen en is daarna aan zijn verwondingen overleden.
Als je heel goed kijkt, zie je maybe dat het een bluescreen werk is... maar toch kijk ik liever naar het verhaalquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:55 schreef Haunter het volgende:
Dat blue screen-werk in die auto was ook matigjesal waren de special effects met het vliegen etc wel wat beter dan de vorige keer, dat was helemaal niks.
Daar hoefde je niet eens goed voor te kijken, de belichting klopte voor geen meter. (tja multimedia-opleiding, let je daar eenmaal meer op)quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:05 schreef Treveo het volgende:
[..]
Als je heel goed kijkt, zie je maybe dat het een bluescreen werk is... maar toch kijk ik liever naar het verhaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk eerder dat West dat wasquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:28 schreef RSH11 het volgende:
Ik zie wel wat vaker gekke theorieën, maar dat slaat dus helemaal nergens op. Dat kan dus niet. Je kan net zo goed zeggen dat Claire Kaito heeft vermoord omdat hij moeilijk deed met haar vader, en natuurlijk kan Claire van een dak afspringen omdat ze zich kan herstellen!quote:
ik niet. Het is denk nog een onbekend persoon. Die binnenkort geintroduceerd gaat worden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:28 schreef RSH11 het volgende:
Denk het ook. Anders zouden ze niet zo inzoomen op zijn hand toen op haar rug.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:17 schreef Zhenar het volgende:
Wat trouwens nog niet is besproken: wat heeft Micah nu met zijn nichtje gedaan?! Ik dacht dat hij alleen machines kon "bewerken", maar het lijkt er nu op dat hij ook de powers van mensen kan activeren ofzo, door zijn hand op te leggen!![]()
Al had dat nichtje die powers wel al daarvoor, met die roostomaat. Maar Micah heeft het proces van activering versneld, geloof ik?
Vind het best plausibel, ik vertrouw die West voor geen cent. Hij kan maar al te goed voor de Company werken, ik denk (en hoop) dat er meer achter dat Claire/West plot zit dan alleen een simpel liefdesverhaaltje.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 02:21 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik zie wel wat vaker gekke theorieën, maar dat slaat dus helemaal nergens op. Dat kan dus niet. Je kan net zo goed zeggen dat Claire Kaito heeft vermoord omdat hij moeilijk deed met haar vader, en natuurlijk kan Claire van een dak afspringen omdat ze zich kan herstellen!
Ik hoop dat ze die maand even lekker de tijd nemen om te zien watvoor pruts afleveringen ze hebben gemaakt en hun werk proberen te verbeteren.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 05:16 schreef Lothario het volgende:
MAar HALLO een maand pauze?
Op nbc.com staat gewoon volgende week aflevering 5 gepland? Snap niet helemaal hoe je bij die maand pauze komt.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 05:16 schreef Lothario het volgende:
ik kon het niet laten om niet te kijken.. >_< Moet ik toch een week wachten op de onthulling of molly nog beter wordt. MAar HALLO een maand pauze?
Kan niet, dan zou Sylar óf niet dood moeten zijn (wat me sterk lijkt gelet op het plaatje) óf hij zou net zoals Candice zijn originele vorm moeten terugkrijgen als ie doodgaat.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:04 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Nathan weet volgens mij gewoon dat zijn moeder het niet was omdat ze helemaal geen motief heeft.
Nieuwe theorie van mij vers van de pers:
De Noah van het schilderij 8/8 is Sylar die de illusies van Candice gebruikt om dichtbij Claire en West te komen.
Vorig seizoen hadden ze ook van die pauzes (om de 8 afleveringen geloof ik). Dus.... mocht er over een paar weken geëindigd worden met een ondraaglijke clifhanger, weet je genoegquote:Op woensdag 17 oktober 2007 07:06 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Op nbc.com staat gewoon volgende week aflevering 5 gepland? Snap niet helemaal hoe je bij die maand pauze komt.
Wie weet is hij op het moment van het schilderij niet dood. Ergens vind ik het ook niet erg als Noah doodgaat, hij kan toch helemaal niets.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:14 schreef Rahl het volgende:
[..]
Kan niet, dan zou Sylar óf niet dood moeten zijn (wat me sterk lijkt gelet op het plaatje) óf hij zou net zoals Candice zijn originele vorm moeten terugkrijgen als ie doodgaat.
Je kan toch beter meteen naar de bron van het kwaad gaan. Bovendien had Mohinder gelijk dat Matt duidelijk ook vader-issues heeft.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:17 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Wie weet is hij op het moment van het schilderij niet dood. Ergens vind ik het ook niet erg als Noah doodgaat, hij kan toch helemaal niets.![]()
Zeg stond eigenlijk Claire's mam niet op dat schilderij !
Ik snap die Matt ook niet, dan ga je toch eerst Molly alle anderen laten zoeken?![]()
Eerste 3 afleveringen vielen me erg tegen maar 4 vond ik erg te pruimen. Heb het gevoel dat het verhaal nu eindelijk een beetje op gang komt en that's a good thing.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 05:24 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze die maand even lekker de tijd nemen om te zien watvoor pruts afleveringen ze hebben gemaakt en hun werk proberen te verbeteren.
Het komt met name door wat een agent zei over de moord op Nakimura en het feit dat beiden van het dak sprongen, maar er maar één lijk was): "It's impossible, unless you know someone that can fly", wat in eerste instantie een knipoog naar Nathan leek, maar wat achteraf gezien misschien een hint is naar West.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:05 schreef Lonewolf2003 het volgende:
West de moordenaar![]()
onderbouw dat eens. Want nu is het wel een heel erge "nieuw karakter = moordenaar" theorie. Van Kaito bedoel ik dan. Van Bennet zou goed kunnen.
Idd..quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Anders stop je gewoon met kijken als het allemaal zo prut is
Je mag het best prut vinden hoor.. Maar omdat nu 50 keer in 1 topic te zeggen snap ik het nut ook niet van..
Nu weet je dus nog niet waar de rest is die je wil redden en wie de eventuele andere moordenaar is.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:23 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Je kan toch beter meteen naar de bron van het kwaad gaan. Bovendien had Mohinder gelijk dat Matt duidelijk ook vader-issues heeft.
Dat er meer achter West zit, denk ik ook. Het zou me niet verbazen als West stiekem voor The Company werkt. Dat hij een soort van sleeper is. En nu Claire moet bespieden. Maar denk niet dat hij de moordenaar van Kaito is. De moordenaar van Kaito was ook onzichtbaar. En die kracht heb ik bij West nog niet gezien.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het komt met name door wat een agent zei over de moord op Nakimura en het feit dat beiden van het dak sprongen, maar er maar één lijk was): "It's impossible, unless you know someone that can fly", wat in eerste instantie een knipoog naar Nathan leek, maar wat achteraf gezien misschien een hint is naar West.
Bovendien... West kan met zijn ability zich heel snel verplaatsen, dus kan overal op de wereld moorden plegen en even later met een sonic boom weer thuis zijn![]()
Tenslotte: veel leden van die groep van twaalf hebben (klein)kinderen, die allemaal een belangrijke rol in het verhaal spelen (Peter, Nathan, Claire, Hiro en nu ook Matt). Ik denk dat West ook een van die nazaten is. De manier waarop hij in het verhaal is gekomen is bovendien veel te toevallig: het is overduidelijk dat hij zich in Claire’s leven heeft gewurmd met bijbedoelingen. Er komt sowieso nog een onthulling omtrent West die met het Grote Plot te maken heeft (hij is echt niet alleen als love-interest erin gekomen) en dit lijkt mij wel Heroes-achtige twist, juist omdat het niet heel erg voor de hand liggend, maar toch wel mogelijk is.![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:56 schreef planethugo het volgende:
erg slim trouwens van die gast wat bij alejandro etc en slyar is: hij wil de politie gaan bellen omdat zijn reisgenoten moordenaars zijn. Is die gast alweer vergeten dat ie zelf ook uit een gevangenis ontsnapt is
Ja, stel je voor, kritisch zijn. Brrrrr. Dát moeten we niet hebben hoor. Tief dan lekker zelf op naar www.ikvindheroesgeweldigenjemagheternietmeeoneenszijn.com ofzo. Er is van alles aan te merken op Heroes als geheel, op S2 in het bijzonder en daar mogen we het hier gewoon over hebben. Bevalt het je niet? Pech.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:47 schreef hetzusjevan het volgende:
Ben dat hele gezeik en kritische gedoe van 'n hoop mensen in dit topic sowieso zat om eerlijk te zijn.
Er kwamen toch ook speciale afleveringen (Heroes:Origins) om een groot gat midden in het seizoen op te vullen, waarin steeds iemand met een gave aan bod kwam en mensen konden kiezen welke van die mensen in het derde (of nog in het tweede?) seizoen mee gingen doen?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:16 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Vorig seizoen hadden ze ook van die pauzes (om de 8 afleveringen geloof ik). Dus.... mocht er over een paar weken geëindigd worden met een ondraaglijke clifhanger, weet je genoeg
Die misvormde spiegelbeelden zijn verbeeldingen van Sylvester Stallone Peter Petrelli na diens eigen kernbom.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:43 schreef Charles.Darwin het volgende:
Vader van Matt komt vast nog wel uitgebreid aan bod. En Nathan heeft zijn domme baard geschoren, alleen dat al is de moeite waard! Wel vreemd, die misvormde spiegelbeelden van hem. Daar kan ik nog niets van maken.
Ik denk eerder dat je wat minder kritisch moet zijn, wij weten nu wel dat je het niet leuk meer vindt. Misschien kan je nu ook een maandje pauze nemen en dan 4 afleveringen gaan kijken?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 05:24 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze die maand even lekker de tijd nemen om te zien watvoor pruts afleveringen ze hebben gemaakt en hun werk proberen te verbeteren.
Dat zullen ze waarschijnlijk ook bewust gedaan hebben om te kijken of ze uberhaupt gemist worden. Ik denk dat Hiro en Peter binnen 2 afleveringen hun boel hebben afgewerktquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:55 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Toch wel geinig dat niemand Hiro en Peter mist deze aflevering. Terwijl dat in s1 twee van de drijvende krachten en grootste publiekslievelingtjes van de serie waren.
Hopelijk hebben de schrijvers dat ook door en halen ze Hiro en Peter snel terug uit het verleden en Ierland.
D'r komen, geloof ik, een stuk of zes afleveringen direct na seizoen 2.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:14 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Er kwamen toch ook speciale afleveringen (Heroes:Origins) om een groot gat midden in het seizoen op te vullen, waarin steeds iemand met een gave aan bod kwam en mensen konden kiezen welke van die mensen in het derde (of nog in het tweede?) seizoen mee gingen doen?
Geld beloning, kan hij zichzelf weer vrijkopen?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:56 schreef planethugo het volgende:
erg slim trouwens van die gast wat bij alejandro etc en slyar is: hij wil de politie gaan bellen omdat zijn reisgenoten moordenaars zijn. Is die gast alweer vergeten dat ie zelf ook uit een gevangenis ontsnapt is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |