Scherpquote:
Volgens mij ook, of is het gewoon de speling van het licht? Overigens zit de sticker er natuurlijk wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
scherp!quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:19 schreef Ruzbeh het volgende:
Dan is de wagen geverfd nadat ie gestolen werd.
Dacht ik ook aan, maar waarom is die sticker dan niet overgeverfd?quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:19 schreef Ruzbeh het volgende:
Dan is de wagen geverfd nadat ie gestolen werd.
lijkt me redelijk essentieel voor de story line...quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:12 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat een discussie om een niks, of de auto nou wel of niet van Claire is.
TJONGE JONGE.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zal ooit wel goed geweest zijn maar ik zie het niet.
nee, dat was Peterquote:Op maandag 15 oktober 2007 07:43 schreef LasTeR het volgende:
Sylar herinnert zich niet echt veel volgens mij.![]()
Koop dan Titane gel. Works for me, kan m'n haren ook zo doen ermee.quote:Op maandag 15 oktober 2007 08:57 schreef Marble het volgende:
Ik wil NU weten welke styling gel Sylar gebruikt. Zelden zulk perfect gestyled haar gezien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan nog geen gaves.quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:55 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik ben overigens erg blij dat Sylar Candice hard op haar bek heeft geslagen.Dat was toch wel een lekker moment. Hup, hoofd kapot slaan en weg met die hersenen!
DE AUTO VAN CLAIREquote:
Waar moeten wij hier dan over hebben? Wij hebben al genoeg gepraat over Candice en haar illusiesquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:49 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
DE AUTO VAN CLAIRE
DE STYLING GEL VAN SYLAR
Het wordt zo erg spannend in de HEROES topic.
Zijn er geen nudiepics van Candice's illusies?quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:02 schreef Treveo het volgende:
[..]
Waar moeten wij hier dan over hebben? Wij hebben al genoeg gepraat over Candice en haar illusies
quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:49 schreef LasTeR het volgende:
Ik vind Sylar trouwens wel echt goed gespeelt.
En iedereen in S1 maar praten dat Candice zoooooo lekker ding wasquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:17 schreef LasTeR het volgende:
Hahaha, zag je ineens zo'n dik wijf op de vloer liggen.Mooi man.
De actrice die haar speelt wel ja.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:24 schreef Treveo het volgende:
[..]
En iedereen in S1 maar praten dat Candice zoooooo lekker ding was
iig niet andersom..dan kan Sylar gewoon met [zwarte-ogen-modus-aan] rond gaan lopen zonder dat iemand wat kan. Dat zou de serie best wel killenquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:30 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Eensch.![]()
Ik hoop dat Sylar vermoord wordt door Maya.![]()
Nee joh, dat zou toch veeels te saai zijn..quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:36 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
iig niet andersom..dan kan Sylar gewoon met [zwarte-ogen-modus-aan] rond gaan lopen zonder dat iemand wat kan. Dat zou de serie best wel killen![]()
dat zeg ikquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:41 schreef Trafasi het volgende:
[..]
Nee joh, dat zou toch veeels te saai zijn..![]()
QFT, hopen dat haar broer het niet ongedaan maaktquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:13 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Maja is de enige die Sylar kan stoppen, die slappe dropveter van een Peter gaat het niet lukken. Maja hoeft zich enkel boos te maken en het is over met Sylar.
Ik wil Nightmare Man zien.![]()
Pakt ie eerst haar broer, kan Maya ook niks meer tegen 'm beginnen (of bedoelde je dat ook?)quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:42 schreef Treveo het volgende:
[..]
QFT, hopen dat haar broer het niet ongedaan maakt
Face off met Peter, ze schieten allebei een vuurstraal met hun handen en dan komen ze tegen elkaar en wie dan het hardst schreeuwt krijgt de overhand, Sylar schreeuwt "NOOOO impossible!" en dan zie je hem desintegreren in Peter's vuurstraal.quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:27 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik wil eigelijk dus dat Sylar doodgaat.
Maar dan wel op een stoere manier. Dus niet van dat Hiro shit met dat zwaard.
Of een beetje Matrix Revolutions style met Mr. Smith en Neo op het laatstquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:34 schreef Rahl het volgende:
[..]
Face off met Peter, ze schieten allebei een vuurstraal met hun handen en dan komen ze tegen elkaar en wie dan het hardst schreeuwt krijgt de overhand, Sylar schreeuwt "NOOOO impossible!" en dan zie je hem desintegreren in Peter's vuurstraal.
DBZ style!
quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:34 schreef Rahl het volgende:
[..]
Face off met Peter, ze schieten allebei een vuurstraal met hun handen en dan komen ze tegen elkaar en wie dan het hardst schreeuwt krijgt de overhand, Sylar schreeuwt "NOOOO impossible!" en dan zie je hem desintegreren in Peter's vuurstraal.
DBZ style!
Natuurlijk kan Maja dan nog wel wat beginnen. Zij heeft die kracht, als Alejandro doodgaat dan killt ze alles en iedereen ....quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:04 schreef SiGNe het volgende:
Pakt ie eerst haar broer, kan Maya ook niks meer tegen 'm beginnen (of bedoelde je dat ook?)
Niemand in die gevangenis ging dood. Als Maya helemaal fout tript met die zwarte ogen dan moet het snel teruggekeerd worden door Alejandro.quote:Op maandag 15 oktober 2007 16:00 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Het vreemde blijft natuurlijk dat die Derek niet doodging.![]()
Haar tweelingbroer is immuun voor die 'dodelijke tranen'. Ze richt het ook nergens op. In de cel was die Amerikaan ook ineens hardstikke morsdoodquote:Op maandag 15 oktober 2007 16:00 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Natuurlijk kan Maja dan nog wel wat beginnen. Zij heeft die kracht, als Alejandro doodgaat dan killt ze alles en iedereen ....
ook sylar dus.
Alejandro zorgt voor balans zodat ze kan functioneren als 'normaal' iemand. Iedere keer als hij af wordt genomen komt het slechte in haar naar boven en gaat iedereen dood.
Ik betwijfel over Sylar zichzelf dan met Alejandro's kracht kan healen. Maja heeft het nog niet tegen haar broer gebruikt.
Het vreemde blijft natuurlijk dat die Derek niet doodging.![]()
Ze waren denk ik niet dood maar gewoon bewusteloos. Na een tijdje gaan ze dood denk ik.quote:Op maandag 15 oktober 2007 16:13 schreef sjarreltje het volgende:
In de cel was die Amerikaan ook ineens hardstikke morsdood![]()
Nee, ik bedoelde eerder... Sylar komt die 2 tegen, whoo, beetje praten, krijgen ruzie, Maya wordt kwaad en killt hem... broer grijpt in en maakt het ongedaan en Sylar escaped.... zoiets?quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:04 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Pakt ie eerst haar broer, kan Maya ook niks meer tegen 'm beginnen (of bedoelde je dat ook?)
En wat betekent QFT?
Of: Sylar komt die 2 tegen, whoo, beetje praten, krijgen ruzie, Maya wordt kwaad en kilt hem... broer loopt naar Sylar's bewusteloze lichaam en trapt hem herhaaldelijk in de ballen tot hij ontvruchtbaar wordt en urineert voor de zekerheid in z'n mond. Een vieskijkende Maya en grijnzende Alejandro rennen daarna KEIHARD weg.quote:Op maandag 15 oktober 2007 16:23 schreef Treveo het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde eerder... Sylar komt die 2 tegen, whoo, beetje praten, krijgen ruzie, Maya wordt kwaad en killt hem... broer grijpt in en maakt het ongedaan en Sylar escaped.... zoiets?
quote:Op maandag 15 oktober 2007 16:37 schreef Ruzbeh het volgende:
Of: Sylar komt die 2 tegen, whoo, beetje praten, krijgen ruzie, Maya wordt kwaad en kilt hem... broer loopt naar Sylar's bewusteloze lichaam en trapt hem herhaaldelijk in de ballen tot hij ontvruchtbaar wordt en urineert voor de zekerheid in z'n mond. Een vieskijkende Maya en grijnzende Alejandro rennen daarna KEIHARD weg.
Ik dacht ook direct aan zoiets. Sylar zal de gave van die mexicaanse meisje willen maar sterft zelf voordat hij het kan pakken en dan neemt die broer de zus mee en geneest hij haar op een verstopplekje. Sylar wordt weer levend en ziet dat die 2 verdwenen zijn, scheldt ff binnenmonds en loopt dan weg.quote:Op maandag 15 oktober 2007 16:23 schreef Treveo het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde eerder... Sylar komt die 2 tegen, whoo, beetje praten, krijgen ruzie, Maya wordt kwaad en killt hem... broer grijpt in en maakt het ongedaan en Sylar escaped.... zoiets?
QFT = Quoted For Truth
Hmm, das wel een beetje "gemakkelijk"...quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik dacht ook direct aan zoiets. Sylar zal de gave van die mexicaanse meisje willen maar sterft zelf voordat hij het kan pakken en dan neemt die broer de zus mee en geneest hij haar op een verstopplekje. Sylar wordt weer levend en ziet dat die 2 verdwenen zijn, scheldt ff binnenmonds en loopt dan weg.
Mwoah... misschien zoiets, maar ik denk dat Sylar niet "zomaar" kan zien wat Maya kan...quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik dacht ook direct aan zoiets. Sylar zal de gave van die mexicaanse meisje willen maar sterft zelf voordat hij het kan pakken en dan neemt die broer de zus mee en geneest hij haar op een verstopplekje. Sylar wordt weer levend en ziet dat die 2 verdwenen zijn, scheldt ff binnenmonds en loopt dan weg.
Hahaquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:25 schreef LasTeR het volgende:
"Ik kan trouwens zowel Milo als Hayden geen ongelijk geven. Milo is waarschijnlijk gewoon benieuwd naar de barely legal booty van Hayden en Hayden wil weten of Milo nog meer “special abilities” heeft."
Hahaha.
Hmz... hij is forum admin... ik gok dat hij druk bezig is met Danny helpen om zijn bagger layout te fixenquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:16 schreef hetzusjevan het volgende:
Jullie hebben écht fantasie teveel en tijd te over om zulke lame theorieën te bedenken en zoveel te posten. Echt hoor! En wat hebben jullie met Breuls gedaan? Hij heeft nog niet in dit topic gepost?
(Gezien hij er vanaf 't eerste moment bij was (toch?) vind ik het een verdacht zaakje).
PS: ik ga mee met de DBZ-theorieXD.
Eeuhm, dezelfde avond vaak al hoorquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:49 schreef Lothario het volgende:
ik sla een week over, goed he...
Goed idee wel om een engelse sub te gebruiken, maar als je 5 dagen wacht heb je al een NLse sub
Morgenavond is er al NL subquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:49 schreef Lothario het volgende:
ik sla een week over, goed he...
Goed idee wel om een engelse sub te gebruiken, maar als je 5 dagen wacht heb je al een NLse sub
Can't...wait...any....longerquote:
Het is gewoon dat ik het nodig hebquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:48 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Can't...wait...any....longer
En die ondertitels leiden alleen maar af van wat er in beeld gebeurd![]()
Ik kan niet horen... dan heb ik de subs toch echt wel nodig....quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:27 schreef LasTeR het volgende:
Subs zijn toch nergens voor nodig, of is het zo slecht gesteld met jullie engels?
Je loopt wel een beetje achter hoor, dat was allemaal vorige week, de vierde aflevering is ook al uitgezondenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:03 schreef Jarno het volgende:
Wat een slecht verhaal zeg..
"Kom, laten we op klaarlichte dag op een redelijk druk plein een auto stelen!"..
"Kom, ik loop een politieburo binnen en haal ff m'n broer uit de bak!".
Deze hele aflevering zat vol met dat soort fratsen. Not good.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:16 schreef LasTeR het volgende:
Sylar én Matt's vader? Of Sylar, en Matt's vader?
Hij maakt Maya's kracht 'ongedaan', de een noemt het ying en yang, de ander zegt dat ie Maya's kracht absorbeert ofzo.. Weet niet of zijn ability alleen het neutraliseren van Maya's kracht is, of dat ie ieders kracht 'op kan nemen.'quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:02 schreef MIster911 het volgende:
Wat is de power eigenlijk van de broer van Maya? Het lijkt alsof hij ook een power bezit of heeft dit alles met Maya te maken?
Wtfquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:57 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik vind de novel deze week van een zeer laag niveau.![]()
Vanavond maar eens aflevering 4 halen, k ben benieuwd
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:49 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik ben eigelijk best pissed.
Aflevering 4 moet echt fucking meisterlijk zijn anders kap ik er mee.
Dus, stop je er mee?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:53 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik vond alweer een matige aflevering.Veeeeeels te veel Claire+West+Bennet en ook Molly+Suresh+Matt.
Ook was het alweer te voorspelbaar.
Ik weet het niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:02 schreef Jovatov het volgende:
[..]
[..]
Dus, stop je er mee?
Of probeer je het nog een aflevering
wat een dilemmaquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:06 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Ik bedoel ik heb toch niks anders te doen. Aan de andere kant, ik wordt steeds teleurgesteld dus ik kan beter wachten tot seizoen 2 afgelopen is en dan alles in een keer kijken. Maar dan kan ik het topic niet meer volgen.
Zucht. Ik blijf er dus gewoon bij.
Ik vind het bizar dat mensen altijd het verleden idealiseren. Ook vorig jaar zaten er namelijk wat mindere afleveringen tussen. Ik ben benieuwd naar vanavond, aflevering 2 vond ik aardig, de andere 2 tot nu toe niets. Ik hoop dat aflevering 4 en volgende week 5 er weer wat vaart in gooien. Het gaat me allemaal te langzaam.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:12 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik vind het gewoon bizar dat de makers van zulke slechte afleveringen zo'n ongelofelijke eerste seizoen hebben gemaakt.
Claire en West begint inderdaad te vervelen en voegt erg weing toe aan het verhaal, mee eens.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:53 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik vond alweer een matige aflevering.Veeeeeels te veel Claire+West+Bennet en ook Molly+Suresh+Matt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |