quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:04 schreef Hydrogeny het volgende:
Waneer gaan weWel jammer dat je er nu pas mee komt nu die zwarte heks er uit is.
Denk ik ook... vooral als we allemaal blind achter een rel-kloon aanhollen, hoewel rel-account in dit geval meer van toepassing isquote:
Tel eensch hoeveel enthousiaste reacties je al te pakken hebt?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:46 schreef Huts het volgende:
Ja dat is ook perfect, wc rollen smijten alles voor de publiciteit
We komen dik in het nieuws, en de goudenkooi trekt misschien ook meer kijkers.Iedereen heeft er baat bij!
Maar zijn er genoeg mensen die mee willen doen dat is de vraag.
100 man met clownmaskers op naar binnen stormen en rondrennen en rellen. Perfect!
Spreek even een duidelijke datum af, ja?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:50 schreef Huts het volgende:
topic is net online man, heeft geen zin om nu al de beslissing te nemen dat niemand mee doet.
HOOOLIGAAANSSS en gaan
Dat dusquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:51 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Oh, en: reltopic, slotje.
n00bquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:03 schreef Huts het volgende:
een zondag lijkt me ideaal 11 november ?
Dit is je enige account en je gooit meteen zo'n teringtopic open?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:12 schreef Huts het volgende:
dit is mijn enige account vriend, HUUUTS RELLEN
KOMOOOOOP WATJES EFFE DE MEDIA OPHYPEN
Dan ben je nog debieler dan ik dacht.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:19 schreef Huts het volgende:
Jonge je snapt er duidelijk niks van, de gouden kooi vraagt om wat sensatie. We hoeven geen spullen te gaan slopen maar met zoveel man rond rennen voor de camera's met die mensen lullen gewoon paniek zaaien.
Ik vind het een strak plan
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:28 schreef Huts het volgende:
Juist van die lompe figuren zoals jij hebben we nodig, die niet nadenken maar meteen schreeuwen en rellen
Luister.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:33 schreef Huts het volgende:
nee dit moet doorgedrukt worden
ken je nog meer van die lomphoofden dan kan je die ook allemaal meenemen
HUUUUTS GAAAAAAAAAAAAAAAN we moeten dit plan uitvoeren prachtig is het
En het is strafbaar. Doei.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:19 schreef Huts het volgende:
Jonge je snapt er duidelijk niks van, de gouden kooi vraagt om wat sensatie. We hoeven geen spullen te gaan slopen maar met zoveel man rond rennen voor de camera's met die mensen lullen gewoon paniek zaaien.
Ik vind het een strak plan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |