Exact. Pure genocide. Walgelijk, werkelijk walgeljik.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:15 schreef FJD het volgende:
http://www.consumerfreedom.com/news_detail.cfm?headline=2936
Voila. Greenpeace had zichzelf op moeten doeken toen ze nog geloofwaardig waren.
Prima.. trekken we het wat breder: Al Gore's punt (al dan niet terecht) is dat de mens bezig is om de aarde aan gort te helpen. Ondersteund door wat dramatische beelden enzo.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Nu verander je ineens van koers. Het ging er volgens jou om dat het niks met vrede te maken heeft, en dat bestrijd ik.
Of Gore hem verdient, boeit me verder niet zo. Het is altijd omstreden wie hem krijgt, het onderwerp verdient het wel ieg.
Tja, wat jij wil. Dit is een enorme oogkleppenopmerking, je weet best dat de kritiek hout snijdt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:15 schreef Lithion het volgende:
[..]
Bij politiek geëngageerde milieuclubjes, ja, die geen fuck geven om hongerige mensen, maar slechts hun eigen politieke agenda door willen drukken zonder zich daarbij gewag te maken van de feiten.
Open anders gewoon een topic over genitische manipulatie dan kunnen we het daarover hebben. Ik ga er hier niet verder het topic mee vervuilen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:16 schreef Lithion het volgende:
[..]
Alleen tegen du_ke hoor. Hij discussieert als een klein kind, dan spreek ik hem zo ook aan.
Waarom niet hier? En waarom reageer je er dan op? Dan negeer je mijn posts toch gewoon en reageer je op invalshoeken die je wél interessant vindt? Is niet zo moeilijk hoor.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:16 schreef du_ke het volgende:
Je blijkt nogmaals niet te kunnen lezen. Het gaat mij er om wie de prijs heeft gewonnen en niet om wie de prijs volgens jou misschien beter had kunnen winnen. Dat kan ook een leuke discussie zijn maar niet hier.
Klimaatverandering heeft alles met vrede te maken. Kom op zeg. Conflicten om water, moet ik nog meer opnoemen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
Prima.. trekken we het wat breder: Al Gore's punt (al dan niet terecht) is dat de mens bezig is om de aarde aan gort te helpen. Ondersteund door wat dramatische beelden enzo.
Dat heeft niets met vrede te maken.
Dat schaarste van grondstoffen tot conflicten kan leiden ben ik met je eens, maar daar heeft Al Gore het niet over. Zijn insteek bij dit hele project was het milieu, niet de wereldvrede. Geef de man desnoods een special achievment nobelprijs ofzo, maar schuif het niet onder de noemer "vrede"
*eensquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:18 schreef teamlead het volgende:
Zijn insteek bij dit hele project was het milieu, niet de wereldvrede. Geef de man desnoods een special achievment nobelprijs ofzo, maar schuif het niet onder de noemer "vrede"
Waar zie je conflicten om water ontstaan die puur veroorzaakt zijn door klimaatverandering?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:19 schreef SCH het volgende:
Klimaatverandering heeft alles met vrede te maken. Kom op zeg. Conflicten om water, moet ik nog meer opnoemen?
Nou, ik vroeg je al eerder om ze eens op te noemen en daarbij wat bronnen te geven, maar die blijven weer eens achterwege hè?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:18 schreef SCH het volgende:
Tja, wat jij wil. Dit is een enorme oogkleppenopmerking, je weet best dat de kritiek hout snijdt.
Niet Bush?quote:Al Gore wint Nobelprijs voor de Vrede
Kijk, daar kunnen we wat mee. Aan de andere kant, het is niet alsof Gore nou nog in staat is om de Nobelprijs te devalueren, velen zijn hem reeds voorgeweest.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:18 schreef teamlead het volgende:
Dat schaarste van grondstoffen tot conflicten kan leiden ben ik met je eens, maar daar heeft Al Gore het niet over. Zijn insteek bij dit hele project was het milieu, niet de wereldvrede. Geef de man desnoods een special achievment nobelprijs ofzo, maar schuif het niet onder de noemer "vrede"
noem eens een conflict over water dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Klimaatverandering heeft alles met vrede te maken. Kom op zeg. Conflicten om water, moet ik nog meer opnoemen?
De Noordpool,quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
noem eens een conflict over water dan?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:19 schreef Lithion het volgende:
[..]
Nou, ik vroeg je al eerder om ze eens op te noemen en daarbij wat bronnen te geven, maar die blijven weer eens achterwege hè?
dat is (nog) geen conflictquote:
Je klinkt overtuigend, maar dat is het niet echt. Er is nog geen oorlog begonnen om water, en ook de hogere temperatuur heeft nog geen land doen besluiten om dan maar oorlog te voeren. Het is wel een potentieele brandhaard, maar op dit moment heeft het nog niks te maken met vrede. Vrede is bijvoorbeeld in noord-ierland, waar de rellen eindelijk gestopt zijn na 100 jaar terrorisme. Waarom krijgt men daar geen prijs voor?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Verdiep je er eens in, het is er interessantquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
noem eens een conflict over water dan?
Je hebt gelijk, daar hebben ze geen hulp bij nodig.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:22 schreef SCH het volgende:
als je Greenpeace meteen als idioot bestempelt
uit je eigen bronquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Verdiep je er eens in, het is er interessant
http://worldwater.org/conflict.html\
De onwetende arrogantie hier is weer stuitend. Dat je zo'n vraag durft te stellen
quote:Water resources have rarely, if ever, been the sole source of violent conflict or war.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |