Inderdaad, de infrastructuur in Enschede is over het algemeen erg bagger. Hopen dat ze dat nu opgelost hebben.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:19 schreef kokos het volgende:
Zodat het beter wordt. Nouja, met uitzondering van de drempels dan.
ja want zo kom je overal veeeeeeeeel snellerquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:19 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Inderdaad, de infrastructuur in Enschede is over het algemeen erg bagger. Hopen dat ze dat nu opgelost hebben.
Inderdaad, slaat nergens op.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:06 schreef kokos het volgende:
Hmm, vandaag rondje enschede gedaan en zie steeds meer drempels uit de grond schieten in het buiten gebied. ERG JAMMER
Ja, daardoor moet mijn bus over zo'n verbaggerde route met teveel hobbels.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:13 schreef -AnneX- het volgende:
Enschede oléalleen, waarom moet nou ineens weer overal de weg open? zit net allemaal weer dicht
Ja echt.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:35 schreef rakotto het volgende:
Ik vraag me af hoe leuker Enschede zou zijn als er meer uitgaansgelegenheden waren. =o
ik had me daar vermaakt hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:13 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja echt.Dit weekend weer uitgeweest, maar het viel tegen.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |