Zeg, te lui om een Hools te openen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:19 schreef VoreG het volgende:
http://youtube.com/watch?v=gP_w1XCF8X8
En dan vooral die van Ruben van der Meer.
Jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zeg, te lui om een Hools te openen?
En deze doventolk was.
Ik zie ook een groot deel van de oorzaak in de samenvoeging van scholen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:29 schreef Da_Sandman het volgende:
En we hebben het eigenlijk aan onszelf te danken dat dit gebeurt. Stront op scholen is van alle tijden, maar door de multiculturele samenleving is het wel anders, erger geworden.
Lekker dingquote:
Wij hadden ook al een school met alles er op en er aan. Misschien is de omvang meer het probleem. Mijn middelbare school had ongeveer 800 leerlingen. Vind ik max.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:40 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik zie ook een groot deel van de oorzaak in de samenvoeging van scholen.
Daarvoor had je apart LTS, MAVO, etc...
in de leerfabrieken van tegenwoordig verzuipen die kinderen.. en de leraren ook![]()
dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wij hadden ook al een school met alles er op en er aan. Misschien is de omvang meer het probleem. Mijn middelbare school had ongeveer 800 leerlingen. Vind ik max.
ik word er al moe van...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:47 schreef Messenga het volgende:
Hoi.
50 meter Abseilen, 40 km mountainbiken, 40 km lopen, 50 meter klimmen, en 2.5 uur Hiken. zo kom je je week wel door.
Huh, heb ik helemaal niet gemerktquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Zeg Gay, heb je aan de TT gezeten!
quote:Op Friday 12 October 2007 @ 10:35 door RayMania:
Topictitel veranderd van "[HOOLS] Hét VBL-café #1659 Met de '90's Request Top 100" naar "[HOOLS] H t VBL-caf #1659 Met de '90's Request Top 100"
'T is ook best vermoeiend als je om half 10 's ochtends op maandag de bus uitkomt, de spullen mag wegzetten en vervolgens 40 km mag gaan mountainbiken. Geeft niksquote:
Het is dan ook een stomme bugquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Huh, heb ik helemaal niet gemerkt![]()
.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |