Waarom in godsnaam!?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:03 schreef petraa het volgende:
[..]
IK vind dat Gert er zo iets te makkelijk vanaf komt!![]()

leuk ff bijlezen....notquote:

Ik heb het Gert vergeven.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:05 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
leuk ff bijlezen....not
neo skrotum, is je verkering uit?
je doet best vervelend en bent zo vaak en luidruchtig aanwezig lately?![]()

Zit je butplug dwars ofzo!?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:06 schreef willem-jozef het volgende:
goedenavond by the way(inc. scrotum)![]()

Nou, dan ga je toch lekker op VOl posten of PM en met je lievequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:05 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
leuk ff bijlezen....not
neo skrotum, is je verkering uit?
je doet best vervelend en bent zo vaak en luidruchtig aanwezig lately?![]()

Ja da's dan wel weer grootmoedig.quote:

nu raak je me echt..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nou, dan ga je toch lekker op VOl posten of PM en met je lievevriendjes........
![]()
![]()

Mooi !!!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja da's dan wel weer grootmoedig.![]()
Hopelijk is de rust in de tent wedergekeerd, en kan deze mod rustig even een veurkje gaan prikken en DWDD kijken. Eh, ik bedoel natuurlijk DGK(al weken niet gezien.
)
Wellicht tot vanavond, als het weer een teringzooitje wordt omdat iedereen vrijdagavond altijd lam is. "P

Hou je kutsmoel eensch.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:09 schreef willem-jozef het volgende:
wil je nu ook al m'n butplug zijn, boefje?

Halloooooootjesquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:06 schreef willem-jozef het volgende:
goedenavond by the way(inc. scrotum)![]()

Dan zoek ik alvast Dekkingquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Mooi !!!!
Ik begin nu met rellen![]()
eet smakelijk![]()

Wat heb je gesnoven!?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:12 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zo, stoere taal, als jezelf eens iets hoort ga je schelden, knecht?

Luister vriend, ik ken je niet en ik kan je nachtbagger best hebben, maar het para gedoe en het geilen/ adoreren van users + de kritiek op old- bees komt me de strot uit.quote:

Oh het lag níet aan mij?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Luister vriend, ik ken je niet en ik kan je nachtbagger best hebben, maar het para gedoe en het geilen/ adoreren van users + de kritiek op old- bees komt me de strot uit.
Post lekker je ding, vraag belangstellend aan iedereen hoe het gaat, gebruik je leuke woord spellingsshit.......... maar blijf niet para doen en Lo of Di hier halen of verdedigen en Neo aanvallen.............. Als je je een beetje in leest weet je wie hij is. Vrede op aarde is je mottoMaar op Fok is het soms/ vaak ook leuk om te zeiken en te rellen..................... Lief, OK
Maar ga geen andere users vertellen wat wel en niet kan............. jostie
![]()

Jou pak ik niet schatquote:

quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Luister vriend, ik ken je niet en ik kan je nachtbagger best hebben, maar het para gedoe en het geilen/ adoreren van users + de kritiek op old- bees komt me de strot uit.
Post lekker je ding, vraag belangstellend aan iedereen hoe het gaat, gebruik je leuke woord spellingsshit.......... maar blijf niet para doen en Lo of Di hier halen of verdedigen en Neo aanvallen.............. Als je je een beetje in leest weet je wie hij is. Vrede op aarde is je mottoMaar op Fok is het soms/ vaak ook leuk om te zeiken en te rellen..................... Lief, OK
Maar ga geen andere users vertellen wat wel en niet kan............. jostie
![]()

Sodeflikker op en ga DWDD kijkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:15 schreef Gert het volgende:
W_J en N_S : FOEI !!!![]()
Dit mag pas vanavond, met drank op.
Anyway, kom op hee, dat doen we niet weetjewel weetjeniet. KAPPE GVD
Medicijnen nog niet ingenomen enzo..![]()
Ppfff..
DOEI !
De pizza is bijna gearriveerd.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |