De frustratie spat er af.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:39 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
En..................... echte clubliefde voor mannen die het jaar in, jaar uit.................... niet gaan maken![]()
Waar ze springen omdat ze geen .... zijn, maar de bankjes het niet houden![]()
Top club![]()
1 punt boven aan en oh wat een feest![]()
Gelukkig zijn ze realistisch om te weten dat dit genot 7 dagen duurt![]()

Behalve als je een vies doucheputje-fetish hebt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:46 schreef Peter6000 het volgende:
Of wacht, een vies doucheputje mis je natuurlijk niet.

Gertquote:

Ouwe sig from mequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:50 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Begint een beetje pathetisch te worden, dit topic !!!!

Ha ! Zullen we Ian eens tergen? Ik heb wel zin in een lekker potje Hoofdzonde.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:51 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Gert![]()
DAT zijn de momenten dat een meidje eens lekker moet worden genomen![]()
Om alle stress van een week ploeteren en Ten Cate shit er uit te djammen![]()
![]()

Ik ben je chloor, je dweil je allessie............... je putcleaner, je vuilniszak...........quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Sommige dingen waardeer je pas als het er niet meer is.
Bijvoorbeeld een vies doucheputje.

Dit zal je vriendje leuk vinden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ha ! Zullen we Ian eens tergen? Ik heb wel zin in een lekker potje Hoofdzonde.![]()

Ik heb je de hele week vreselijk gemist.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:54 schreef kleinzusje het volgende:
Maar missen....................... neuhhhhhhhhhh![]()
![]()

Joh ga lekker uitjanken bij je herdershond.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:54 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Dit zal je vriendje leuk vinden.

WE ??????quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ha ! Zullen we Ian eens tergen? Ik heb wel zin in een lekker potje Hoofdzonde.![]()

Je liegtquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb je de hele week vreselijk gemist.![]()

Peter was van de honden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh ga lekker uitjanken bij je herdershond.![]()

Je snapd het niet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:56 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
WE ??????
Ian ?????
Tergen ?????
![]()
Ga ff solo , die mod wannebee homo ontmaagden wil je![]()

Ik wil jou helemaal niet kennen, tering user.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:57 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Peter was van de honden.
Ken je users, kutmod.

IK MAAK HET UIT.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wil jou helemaal niet kennen, tering user.

OK dat was iets te hard. Ik maak er "snert-user" van, OK?quote:

Laag IQ, sorryquote:

quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:00 schreef Gert het volgende:
[..]
OK dat was iets te hard. Ik maak er "snert-user" van, OK?

Acceptabel aanbod.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:00 schreef Gert het volgende:
[..]
OK dat was iets te hard. Ik maak er "snert-user" van, OK?

Hoe is het met Ian, trouwens ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:50 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Begint een beetje pathetisch te worden, dit topic !!!!

IK vind dat Gert er zo iets te makkelijk vanaf komt!quote:

Waarschijnlijk beide.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:02 schreef kleinzusje het volgende:
( + op de knietjes onder het Gert bureau/ Yvonne likkend op een camping ????)![]()

IAN for MODquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hoe is het met Ian, trouwens ?
Al mod of nog steeds lam en deprie ( + op de knietjes onder het Gert bureau/ Yvonne likkend op een camping ????)![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |