Grandioos.quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:35 schreef wimderon het volgende:
Spotakova werpt even een WR in Stuttgart![]()
Zweden verliest zo toch weer een grote atleet..quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:53 schreef wimderon het volgende:
Holm neemt hier trouwens zeer waarschijnlijk afscheid van het internationale podium, hij gaat nog lekker.
Beetje the story van de Zweedse atletiek dit jaar.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zweden verliest zo toch weer een grote atleet..
Helaas wel ja.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:23 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Beetje the story van de Zweedse atletiek dit jaar.
Altijd leukquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:37 schreef PieterBas het volgende:
Ik hoorde van de week, via mijn ouders, die een oud atletiekmaatje van mij gesproken had .. dat ik in junioren/pupillen tegen Lathouwers heb gelopen.![]()
Doping alom bij de Russische snelwandelaars.quote:Sergei Morozov is door de Russische atletiekfederatie geschorst voor twee jaar wegens dopinggebruik. De houder van het wereldrecord op de 20 kilometer snelwandelen testte positief op epo.
Naast Morozov werden ook zijn collega's Vladimir Kanaikin, Viktor Boerajev, Igor Jerochin en Aleksei Vojevodin betrapt en voor twee jaar uitgesloten.
http://www.nos.nl/nosstudiosport/voorpagina/index.html
quote:Haile Gebrselassie heeft in Berlijn opnieuw het wereldrecord op de marathon verbeterd.De Ethiopiër had voor de ruim 42 kilometer 2.03.59 nodig en schaafde bijna een halve minuut af van zijn oude toptijd,die hij vorig jaar eveneens in de Duitse hoofdstad noteerde (2.04.26).
Gebrselassie liep de gehele race onder het schema van het wereldrecord.Op 6 km van de finish schudde hij zijn laatste rivalen af en soleerde naar de zege.
"Ik ben zo gelukkig.Werkelijk alles was perfect vandaag",zei Gebrselassie kort na afloop."Alles klopte,het weer en de toeschouwers."Sinds ik loop,is Berlijn mijn geluk.Dit is mijn parkoers",lachte het Ethiopische hardloopfenomeen.
Jammer van de degradatie.quote:Op maandag 29 september 2008 17:21 schreef Brownietje het volgende:
Zozo Pieter zie dat je aardig hard een duin hebt opgelopen.![]()
Ik moest opdraven bij het NK Estafette, vorige week gedegradeerd met de senioren naar de 2de divisie en deze week 2x 4de. Het was niet echt een succesvol seizoen, haha.
Keizer ging stuk om de laatste 10-15 meter, en kwam twee maal ten val. Ik had ook niet verwacht dat Pelle zou verschrikkelijk hard naar boven ging. Ik was voor Pelle en Pelle ging echt als een raket weg.quote:Op maandag 29 september 2008 20:16 schreef Brownietje het volgende:
Jolanda Keizer werd ook 9de. En Pelle die van zoveel toppers wint is ook wel een verassing.
Had je je nog specifiek voorbereid oid? Ik wil volgend jaar meedoen, maar als het NK Estafette weer in hetzelfde weekend valt wordt het heel moeilijk (en ook nog de Clubkampioenschappen, in mijn laatste juniorenjaar wil ik wel clubkampioen worden
Zit je bij Atletico'73 in de poule? Zoja, tot volgend jaarquote:Op maandag 29 september 2008 17:21 schreef Brownietje het volgende:
vorige week gedegradeerd met de senioren naar de 2de divisie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ff gedaanquote:Op zondag 19 oktober 2008 15:54 schreef PieterBas het volgende:
We mogen weer stemmen op de beste (weg/baan)atleet en (baan)atlete van 2008
http://www.iaaf.org/athletes/athleteoftheyear/index.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |