Bekelequote:Op zondag 30 maart 2008 16:48 schreef thaleia het volgende:
Ik heb m'n vader even gebeld om details. Blijkt dat Bekele halverwege de race een flinke achterstand opliep doordat hij z'n schoen verloor en die opnieuw aan moest doen. En dan toch winnen.... held
Haile tegen Bekele had wel een mooie race geweest op de FBK en de OSquote:Op donderdag 3 april 2008 09:59 schreef thaleia het volgende:
Haile gaat misschien helemaal niet naar Peking. Van de olympische marathon had hij al afgezien wegens zijn astma, maar nu is zijn deelname op de 10 km ook onzeker omdat de Ethiopische bondscoach aangeeft zeker vijf man te hebben die op de 10km sneller zijn dan hij (de luxe!)
Ik hoop dat Hengelo nog wel doorgaat dan, daar wilde ie nl. de limiet gaan lopen voor Peking
Baldini was inderdaad aan het inlopen, dat was waar ook..quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:31 schreef oxylus11 het volgende:
Neeuuuuh Baldini was hard aan het inlopen op het moment dat Lima(?) werd weggeduwd. Hij heeft zelf verklaard dat zonder de gekke priester hij waarschijnlijk ook niet zou hebben gewonnen.
Daar heb je inderdaad wel gelijk in, dat er een verschil is tussen toernooi-marathons en stadsmarathons.quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:47 schreef oxylus11 het volgende:
In olympische marathons spelen de kenianen vaak zelf voor haas. Je ziet nog al eens dat ze zich helemaal opblazen. Tournooilopen is heel iets anders dan een stadsmarathon lopen. Baldini bijvoorbeels is een typische tournooiloper. Naast zijn goeden OS plak heeft hij 2 europese titels achter zijn naam (uiteraard zonder afrikanen, maar je moet het maar doen) en 2 bronzen medailles op wereldkampioenschappen (inclusief afrikanen). Dat is echt heel knap vind ik voor een Europeaan.
Bizar feitje: Belgie heeft evenveel olympische marathonplakken (3) als Kenia!
Lel is in ieder geval in staat om in het voorjaar en najaar te pieken, heeft ie althans al vaak bewezen.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:18 schreef oxylus11 het volgende:
Behoorlijke faire selectie voor Keniase begrippen moet ik zeggen. Ik zou toch denk dat ze in ieder geval minstens 1 medaille moeten halen.
Zijn PR staat op 2.06.17. Liep ie dit jaar in Londen.quote:Hoe snel is Ryan Hall trouwens dit jaar?
Heb zondag thuis competitie.. In de derde divisie.. oftewel het AV Bierteam divisie, maar is stiekem wel erg gezellig.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:59 schreef Brownietje het volgende:
Bah, wat is kogelstoten en discuswerpen bij de A-Competitie toch een verschrikking.
maar goed, had te weinig getraind om op mijn eigen 100 & 400m uit te komen
Zo te zien, sta ik 48ste bij de senioren.. alleen wel bij de verkeerde verenigingquote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:28 schreef MrTorture het volgende:
http://athleticsonline.info/
Deze site al bekend hier? Alle WAP-uitslagen verwerkt tot ranglijsten. Voor als je je ego weer even gekrenkt wil zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |