Staat niet in de top2000 neequote:Op dinsdag 18 december 2007 23:32 schreef Arinna het volgende:
Arcade Fire heeft het niet gered bij de top 2000... de zoekfunctie vindt althans niks...
Zijn er nog mensen die Arcade Fire gaan aanvragen bij 3FM tijdens de serious request? En zo ja, welk nummer? Wellicht is hij daar wel nog in de SR-lijst te krijgen
Ik was net ff online aan het kijken bij het doneren, daar staan drie nummers (Intervention, Keep The Car Running & Power Out). Ik neem aan dat je ook andere platen kunt aanvragen, maar ik kies denk ik hieruit (ik denk twee keer, 1x intervention en 1x power out) want dan lijkt de kans me het grootst dat er meer mensen op stemmenquote:Op woensdag 19 december 2007 01:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Staat niet in de top2000 nee
Goed idee van SRDan ga ik voor Neighbourhood #1 (tunnels)
Interventionquote:Op woensdag 19 december 2007 10:34 schreef Arinna het volgende:
[..]
Ik was net ff online aan het kijken bij het doneren, daar staan drie nummers (Intervention, Keep The Car Running & Power Out). Ik neem aan dat je ook andere platen kunt aanvragen, maar ik kies denk ik hieruit (ik denk twee keer, 1x intervention en 1x power out) want dan lijkt de kans me het grootst dat er meer mensen op stemmen![]()
Vreemd wel trouwens dat Rebellion er niet bijstaat... die zou je toch wel verwachten.
Mijn Intervention-request staat al op wacht in het fok-3fm-seriousrequesttopicquote:
Arcade Fire op Lowlands was mijn beste optreden ooitquote:Op zondag 2 maart 2008 16:03 schreef nozem het volgende:
Neon Bible laatst voor 8,99 bij de lokale platenboer aangeschaft. Funeral een tijdje terug ook voor minder dan een tientje op de kop weten te tikken. Wellicht hoor ik niet bij de die-hard fans die direct naar de winkel rennen wanneer de cd uitkomt, maar uiteindelijk scheelt het bij elkaar toch een slordige 20 euro.
Prima band verder. Voor LL 2007 had ik me er niet echt in verdiept, maar dat optreden overtuigde behoorlijk.
Rock en seine googlen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:19 schreef ZwarteMagika het volgende:
Doen die lui niet aan live dvd's trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |