Werchter en heb een kaartje voor Rock en Seine. De twee vorige shows daarvan heb ik allebei de opnames van en die zijn zo briljantquote:Op maandag 10 mei 2010 17:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh waar dan? Ik op werchter en heb goede hoop voor Lowlands
wat is rock en seine? Daar wil ik dan ook heen!!quote:Op maandag 10 mei 2010 23:55 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Werchter en heb een kaartje voor Rock en Seine. De twee vorige shows daarvan heb ik allebei de opnames van en die zijn zo briljant. Lowlands zal het echt niet worden vrees ik.
Omdat ze op Lowlands toch wel zouden headlinen en headliners en Bravo-headliners nu al bekend zijn. Sowieso zouden ze die al bekend hebben gemaakt als het rond is, en ik weet dat AF 1) niet van festivals houdt en 2) er deze zomer heel weinig doet. Voor Rock en Seine: foei dat je die opnames nog niet op je PC hebt, werkelijk briljant, zie ArcadeFireTubequote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
wat is rock en seine? Daar wil ik dan ook heen!!
En hoezo niet Lowlands? Ik blijf hopen
ik schaam me diep, ik heb er werkelijk nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:10 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Omdat ze op Lowlands toch wel zouden headlinen en headliners en Bravo-headliners nu al bekend zijn. Sowieso zouden ze die al bekend hebben gemaakt als het rond is, en ik weet dat AF 1) niet van festivals houdt en 2) er deze zomer heel weinig doet. Voor Rock en Seine: foei dat je die opnames nog niet op je PC hebt, werkelijk briljant, zie ArcadeFireTube
Cool! Het is echt heel vet, kijk: http://www.youtube.com/us(...)ser/ADCF86455136B185quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik schaam me diep, ik heb er werkelijk nog nooit van gehoordmaar ik heb even de line up bekeken en Daar ga ik dus echt wel heen! Morgen maar even kaartjes bestellen. Al stond alleen arcade fire er dan ging ik er nog heen
I'm well excited!
als het goed is komt toch voor Werchter het nieuwe album uit? Win poste op Facebook dat de nieuwe cd over een paar weken uitkomtquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:31 schreef Gitaarmat het volgende:
Hopelijk spelen ze op Rock Werchter al wat van het nieuwe album. Dan zijn we de eersten die de nieuwe nummers horen.![]()
Die kunnen bijna niet beter zijn dan Funeral en Neon Bible.
Dat.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:17 schreef CatsInTheWell het volgende:
Month of May vind ik niet bijster spectaculair, maar The Suburbs is erg tof.
2 augustus..quote:Op maandag 24 mei 2010 01:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
als het goed is komt toch voor Werchter het nieuwe album uit? Win poste op Facebook dat de nieuwe cd over een paar weken uitkomt
Ah dat is wel jammer, dan kunnen we dus nog niet inluisteren voor 4 juliquote:
Klinkt goed ja!!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:45 schreef ZwarteMagika het volgende:
We Used to Wait, te-ring wat een nummer![]()
![]()
Dat nummer ken ik niet.quote:
ahja dat shirt ken ik welquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:03 schreef MaJo het volgende:
Het was fantastischik hield mijn hart vast voor de nieuwe nummers omdat ik die op plaat wat mat vond, maar live klonk het super! Heb voor het eerst niet gehuild maar wel met tranen in mijn ogen gestaan
![]()
Ik vond dat blauwe shirt niet echt mooi, ik heb die grijze gekocht waar je de achterkant ziet van een aankondigingsbord
same herequote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:08 schreef Gitaarmat het volgende:
Als ze in Nederland komen ga ik zeker heen en anders wordt het Dusseldorf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |