quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:03 schreef existenz het volgende:
LUL!
Zie het nu pasquote:
Het is een gavequote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb betere TT's van je gezien
¤ 33-!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het is een gave![]()
Maar deze keer moest ik snel zijn en daardoor is die idd matig![]()
Maar goed PGR 4 is wel tof en ik ga hem kopen![]()
Netjesquote:
zou play asia ook replacements sturen ?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:52 schreef existenz het volgende:
[..]
Play.com heeft nogal vaak last van de douane lijkt het op. Telkens als een pakket niet aan komt en ze sturen een replacement dan zit er expliciet een douane verklaring op (En dan is ie in no time geleverd). Daarnaast komende afwijkende pakketen (Geen normale dvd grootte dus) ook sneller binnen....
Ja, die zijn rond de 20-30 euro.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:02 schreef VoreG het volgende:
Zijn er al budgetgames, net zoals budget DVD's die oude dingen die je bijna gratis uit de bakken kan vissen?
Ja zat , vooral als je op internet rondkijktquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:02 schreef VoreG het volgende:
Zijn er al budgetgames, net zoals budget DVD's die oude dingen die je bijna gratis uit de bakken kan vissen?
Jawel een hele reeks echte budget spellen en gewoon spellen die afgeprijsd zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:02 schreef VoreG het volgende:
Ik bestel liever niet op internet of het moeten sites als bol en consoleshop zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:05 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ja zat , vooral als je op internet rondkijkt
Wat zijn aanraders dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jawel een hele reeks echte budget spellen en gewoon spellen die afgeprijsd zijn.
Weet ik niet we hebben wel net een maand of zo van de beta kunnen genieten.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:59 schreef Frasier het volgende:
Komt er voor de 360 ook nog een demo van Call of Duty 4? Ben nu de demo voor de PC aan 't downloaden, maar dat zal met mijn PC wel niet veel bijzonders worden.
Als je een creditcard hebt dan kun je bij sites als www.cdwow.com of bij www.play.com vaak goedkoop games kopen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik bestel liever niet op internet of het moeten sites als bol en consoleshop zijn.
[..]
Wat zijn aanraders dan?
Halo2 bijvoorbeeld, die hebik nog nooit gespeeld en ik krijg morgen Halo 3 binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |