Wanted dead or alivequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:02 schreef cosmick het volgende:
[..]
't Is idd behoorlijk simpel maar het klopt allemaal wel. Goed geproduceerde muziek.
Maar "Wanted That Of Alive" is eigenlijk het enige nummer wat ik nog enigszins trek.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:14 schreef TheVulture het volgende:
Oh wat een heerlijke binnenkomer, een van mijn alltime favorieten: Motorcycle Emptiness
Oh als ze komen wil ik daar zeker bij zijnquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:08 schreef Bayswater het volgende:
[..]
En het concert in de Melkweg wordt maar uitgesteld
![]()
19 juni, toen 10 november en nu voorjaar 2008.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh als ze komen wil ik daar zeker bij zijn
Ok dan, is er al een exaxte datum bekend en zijn er nog kaarten?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:09 schreef Bayswater het volgende:
[..]
19 juni, toen 10 november en nu voorjaar 2008.
Ik hou het wel voor je in de gaten, meld het wel in de onderschriftencomp als ik meer weet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ok dan, is er al een exaxte datum bekend en zijn er nog kaarten?
Nog metquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:16 schreef rubbereend het volgende:
vanochtend nog ff 3 uurtjes wezen werken...... moest ik om 10.05 ineens pissen... maarja dat ging niet, alleen maar toffe nummers. Kon ik pas gaan toen Bon Jovi kwam
fiets ik ff naar huis mis ik DJ Paul Elstak
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:15 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ik hou het wel voor je in de gaten, meld het wel in de onderschriftencomp als ik meer weet.
Therapy, ook geweldig live![]()
Brucequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:16 schreef TheVulture het volgende:
Even off-topic misschien, ik moet weer wat nieuwe albums gaan halen... ik zat te denken aan die van Saybia, heeft iemand verder nog aanraders?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:18 schreef TheVulture het volgende:
De Chemische Broertjes met He Jongen, He Meisje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |