True true...quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:17 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Haha ja ik snap je! Ben dat ook gewend, sowieso hou ik wel van wat meer tempo erin bij de meeste nummers. Maar ik wou niet echt overdrive gaan hiermeeKeertje afgesloten met Go Insane van Hardstyle Mafia op iets van 13/15% pitch! Zaal ging los
![]()
Eh? Die moest juist ssneeeeeeeeeelllllllllquote:Op maandag 15 oktober 2007 02:02 schreef Italo het volgende:
[..]
True true...
"Tha Playah - Rotterdam Nightmare" is de enige plaat die ik langzamer draai (155 BPM/ -4.4%), doet het goed![]()
quote:Hardstyle Top 40 October - FearFM (11-10-07)
1.Wildstylez - Life`z A Bitch
2.Noisecontrollers - Crump
3.Deepack - Tha Roof iz on Fire (Frank-E and Mars-L meets Calypso rmx)
4.Wild Motherfuckers - Fother Mucker
5.Nagoom - Elements
6.Southstylers - Pounding Remix (Deeper Inside Mix)
7.Donkey Rollers - Atrocity
8.A-lusion - The 4 Elementz
9.Zanza Labs - Control the Mind (Abject rmx)
10.The KGBs - Superdisco (Technoboy remix)
11.Ran-D meets MC Rems - Bomb this Place
12.Headhunterz - Rock Civilization
13.DJ N3ck and Decepticon present Melodyne - Ultraviolence
14.Deepack & Charly Lownoise - Can't Hold Us Down
15.Noisecontrollers - Aliens
16.Urisk and Vitani meet Glowiej - Vibes 2.0
17.Kat meets Gerardo Roschini - Alright
18.JDX - Nize & Cloze
19.T.A.T. - Track Addicted (Mind Hunterz rmx)
20.Zany meets The Beholder - Annihilating
21.Dutch Jumperz - Kick da Bazz
22.Deepack - One Night in Paris
23.Noisecontrollers - Marlboro Man
24.Southstylers - Pwoap (Live Mix)
25.Klone - Dragons Lair (Builder Remix)
26.Ran-D and DJ Pulse - Rage
27.The Prophet & Deepack - Stampuhh (remix)
28.Zany & DV8 - Nothing Else Matters
29.DJ Activator & MC Syco & MC Da Syndrome - We Call Him
30.Donkey Rollers - Chopper
31.Wildstylez - Missin
32.AJ Busta - I Grown It (The Machine Remix)
33.The Raiders - A Feeling (Citizen Remix)
34.Klone - Revisit The Lair
35.DJ N3ck and Decepticon present Melodyne - Leap of Faith
36.Davide Sonar - Reactor
37.DJ B-Front - My Style
38.Philippe Rochard - Mash Up
39.Southstylers - Wicked Generation (Zany's Overdrive Mix)
40.A-Lusion - Talk Iz The Rmx
Try before you buy, plaat krijgt iets "slopends" als hij langzamer wordt afgespeeldquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:40 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Eh? Die moest juist ssneeeeeeeeeelllllllll!
hoppaquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:50 schreef mstx het volgende:
Clive King & Xzellar - Evolution Leaps FWD (SP0404)
draaiden toen in New York ook een zeer goed setjequote:Op maandag 15 oktober 2007 14:22 schreef Sethje het volgende:
Toen was het de beurt aan Trilok & Chiren, vind ik ook altijd wel relaxed,hebben een andere platenkeuze als de meeste andere dj's, lekker gedraaid. Oa Her voice.
Echt heerlijk ja zaterdag, ik baal alleen wel ontzettend dat D-Block & S-Te-Fan de avond moeten openen....echt dom van AODquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:19 schreef viz het volgende:
Zaterdag RESET met o.a. D-Block & S-te-fan, Noisecontrollers, Headhunterz en Activator!!
En wanneer wordt die line-up van qlimax nou es bekend..
ik denk dat ze die zaterdag bekend gaan makenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:19 schreef viz het volgende:
Zaterdag RESET met o.a. D-Block & S-te-fan, Noisecontrollers, Headhunterz en Activator!!
En wanneer wordt die line-up van qlimax nou es bekend..
Ik niet.quote:
ik hoop hetquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik denk dat ze die zaterdag bekend gaan maken
is er al een time table bekend gemaakt dan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:51 schreef Sethje het volgende:
[..]
Echt heerlijk ja zaterdag, ik baal alleen wel ontzettend dat D-Block & S-Te-Fan de avond moeten openen....
A-kant zeer vetjesquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:28 schreef signom het volgende:
Tat_and_Zat-Gold_Medley_with_Strange-(DBS801)-Vinyl-2007-MTC
![]()
Nee dat niet alleen ik sprak Stefan en die vertelde dat.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:28 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
is er al een time table bekend gemaakt dan?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:02 schreef warezguy05 het volgende:
Ernestoow Outta Control 003
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:39 schreef signom het volgende:
ernestoow spamming the web
Nee goeie set Ernst!
Don't expect us to be quietquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:28 schreef Pelgrim het volgende:
Noisecontrollers - Earthshaker
Echt goed nummer imo
Kut timetable zeg.... oprotten met die mondello dat is echt zon fossiel...quote:Reset Main Stage
23.00-00.30 D-Block & S-te-Fan
00.30-01.30 Activator
01.30-02.00 LIVE: Noisecontrollers
02.00-03.00 Headhunterz
03.00-04.00 Daniele Mondello
04.00-05.00 Isaac
05.00-06.00 Zany
MC BGS
Hmm, dus áls ik zou gaan, dan is het gewoon vanaf het begin aanwezig zijnquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:38 schreef Sethje het volgende:
[..]
Kut timetable zeg.... oprotten met die mondello dat is echt zon fossiel...
En als zany maar geen hc gaat draaien op t eind...
Met XXl was zn platenkeuze niet eens slecht maar hij zit fucking 15 minuten van de 60 te scratchenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Hmm, dus áls ik zou gaan, dan is het gewoon vanaf het begin aanwezig zijn
En ja, Mondello. Hij draait wel platen die je niet snel hoort, maar scratch in mijn ogen altijd net iets te veel...
Hij kan het ook wel, maar met alle respect, er zijn gewoon grenzen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:51 schreef Sethje het volgende:
[..]
Met XXl was zn platenkeuze niet eens slecht maar hij zit fucking 15 minuten van de 60 te scratchen![]()
Eensch!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Hij kan het ook wel, maar met alle respect, er zijn gewoon grenzen.
trouwens
05. Davide Sonar - Sarabande
06. Tat & Zat - Gold Medley with Strange2 heerlijke nummers
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:40 schreef Silaz het volgende:
zeg.. mss een domme vraag ofzo hoor. maar wat is nou het verschil tussen 01.30-02.00 LIVE: Noisecontrollers
02.00-03.00 Headhunterz. you see.
hun allereerste nummer, vroeg Bas er nog naar op 24 en hij wilde er niet eens over praten, zo slecht vinden ze hem beidenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:28 schreef Pelgrim het volgende:
Noisecontrollers - Earthshaker
Echt goed nummer imo
toen hadden ze dat nog als vocal jahquote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Don't expect us to be quiet.
leuk nummertje idd
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:53 schreef Sethje het volgende:
Ik denk dat Noisecontrollers een liveact van een half uur doen en dat Headhunterz een djset van een uur weggeeft.
mocht het daar over gaan, dan geld het volgendequote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:30 schreef NrSiX het volgende:
denk dat de vraag over het live gedeelte gaat?dan staan ze live op hun keyboard te kloten?
Bij een liveset gaan ze te werk met hun eigen nummers. Soms kunnen ze ter plekke de nummers nog wat aanpassen. Een liveset word dan ook meestal gedraaid op laptopsquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:30 schreef NrSiX het volgende:
denk dat de vraag over het live gedeelte gaat?dan staan ze live op hun keyboard te kloten?
geeft:quote:
Mooi gesprokenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
geeft:
Een liveset is een concertuitvoering door een elektronische muziekgroep of -artiest waarbij er niet of nauwelijks op de toetsen van een synthesizer hoeft te worden gespeeld. De muziek is meestal al voorgeprogrammeerd in een computer of drumcomputer (ritmebox) en sequencer in combinatie met één of meer synthesizers of synthesizermodules. Er wordt niet gezongen, hooguit maakt men gebruik van samples
Door aan de knoppen te draaien, geluiden toe te voegen of weg te halen, of geluidseffecten af te stellen, krijgt men toch een uniek en niet exact terug te spelen geluid, zoals bij een gewoon concert ook het geval is. Tevens klinkt het beter en directer dan een DJ-set, omdat er geen geluidsverlies is door het vinyl.
Visueel is een liveset minder interessant dan een concert, daarom worden er bijvoorbeeld animaties geprojecteerd door een VJ, of wordt men gestimuleerd om te dansen in plaats van te kijken door de uitvoerende artiest af te schermen.
Nope, nooit iets van gesnapt.... Werk nu met Ableton maar kan niet wachten totdat ik me een Mac kan aanschaffen en aan de slag kan gaan met Logicquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:19 schreef JortK het volgende:
[..]
Mensen hier trouwens die iets snappen van Fruityloops
Die andere is ziek.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:29 schreef Tha_Bartman het volgende:
ze kwamen toch allebei?
sommige kunnen hun bek niet houdenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat Italiaanse MC mega irritant zeg.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |