Misschien draagt ie wel een grapjasquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:52 schreef Tha_Bartman het volgende:
boy heeft de lolbroek ook aangetrokken zo gaat het nog gezellig worden hier![]()
En jij schudt ze zo uit je mouw zeker?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:01 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Misschien draagt ie wel een grapjas
Zo'n bijzondere rmx is 't nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:37 schreef 16meter het volgende:
Is die Domp, lomp & famous ergens los te downloaden of alleen in die set van Glowiej (schijnt gare kwaliteit te zijn)? Ben wel benieuwd, ook al heb ik een schijthekel aan dat liedje.
Vergeet de feestmuts niet...!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:01 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Misschien draagt ie wel een grapjas
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:48 schreef 16meter het volgende:
Harde centrale ook nog steeds down, slechte zaak.
nog altijd een foutmeldingquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:32 schreef Teqronaut het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of doet de harde centrale t nog niet ?
Scantraxx Evolution wordt dat sublabel... maar als je goed luistert, dan hoor je Willem NIET zeggen dat hij met SMD bezig isquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:02 schreef LeonH het volgende:
In het interview zegt Willem zelf dat ie ook bezig is met releases van SMD onder Scantraxx Reloaded neem ik dan aan.
En volgens betrouwbare bronnen is dit een grap en zal die dus ook niet uitkomen, misschien dat ie wel ergens digitaal vrijgegeven wordt ofzo.....quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:26 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Zo'n bijzondere rmx is 't niet![]()
Waar staat SMD dan voor? Snuff Movie Diggers hoor ik Willem zeggen. Dat is althans wat ik versta in het eerste filmpje bij toekomstige artiesten...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Scantraxx Evolution wordt dat sublabel... maar als je goed luistert, dan hoor je Willem NIET zeggen dat hij met SMD bezig is
Ja 't klinkt verdachtquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:49 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Harde centrale? mis ik iets?
![]()
Ik moet zeggen dat ik die mix erg kan waarderenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:40 schreef mstx het volgende:
Zal wel net zo'n remixje zijn als die van Frozen Flame, gewoon voor de lol gemaakt.
Heb het nog niet gehoord, maar sowieso vind ik Italiaanse MC;'s gewoon mega irritant!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:50 schreef warezguy05 het volgende:
echt ouwe hs (1999) >> http://www.ilove2share.co(...)Y---LE-CAVE-mp3.html
respect voor sandro replay, die italiaanse MC :p
Congratsquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:52 schreef Qunix het volgende:
Heb prijsvraag gewonnen van 3FM. Ik heb gekregen een autobiografie boek over DJ Charly Lownoise...
SMD = Snuff Movie Diggersquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:40 schreef LeonH het volgende:
[..]
Waar staat SMD dan voor? Snuff Movie Diggers hoor ik Willem zeggen. Dat is althans wat ik versta in het eerste filmpje bij toekomstige artiesten...
& Mental Theo - Wonderfull Daysquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:52 schreef Qunix het volgende:
Charly Lownoise
Eh? Bio van Lownoise?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:52 schreef Qunix het volgende:
Heb prijsvraag gewonnen van 3FM. Ik heb gekregen een autobiografie boek over DJ Charly Lownoise...
Thanksquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Congrats![]()
maar heeft ie een autobiografie ja![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:29 schreef ReMcOrE het volgende:
& Mental Theo - Wonderfull Days
op plek nummer 2 in de 90's Top 100, achter Smells Like Teen Spirit![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |