quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:39 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Die homo's hebben een keer een half uur later gespeeld, omdat ze vlak voor dat ze op moesten er achter kwamen dat de drummer z'n pak niet goed gestreken had.
Dan ben je echt knap zielig.
Oef, ES-295!quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:39 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Die homo's hebben een keer een half uur later gespeeld, omdat ze vlak voor dat ze op moesten er achter kwamen dat de drummer z'n pak niet goed gestreken had.
Dan ben je echt knap zielig.
En Witchfynder verlaat huilend het podium!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:07 schreef Witchfynder het volgende:
Ik had ook een keer dat een randje van mijn overhemd om krulde. Nou, ik kon écht niet meer spelen hoor! Werd helemaal niks zo....
Terwijl de echte pro's gewoon verder spelen met een vlek op hun trui.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:07 schreef Witchfynder het volgende:
Ik had ook een keer dat een randje van mijn overhemd om krulde. Nou, ik kon écht niet meer spelen hoor! Werd helemaal niks zo....
Dat is wel een héle lelijke vlekquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Terwijl de echte pro's gewoon verder spelen met een vlek op hun trui.
[ afbeelding ]
Dat is zijn hoofd, Dribbel_. Iets lager kijken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat is wel een héle lelijke vlek![]()
Die moet nóg hardnekkiger zijnquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is zijn hoofd, Dribbel_. Iets lager kijken.
Hardnekkig...quote:
quote:
2500 euro voor een uitgeklede signature ES...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:26 schreef Deansensitized het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gaaf, en jammer van het gemis van ene floyd rosequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:44 schreef Witchfynder het volgende:
Whoa, een der Conogitaristen heeft een zevensnarige Jackson RR gekocht..
[ afbeelding ]
Maar dan in het zwart..
Hey n00b, dat is Tom DeLonge's sig, en die is/was van ex-Blink 182/Angels And Airwaves.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:41 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
2500 euro voor een uitgeklede signature ES...![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:17 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
En Witchfynder verlaat huilend het podium!![]()
Het ging me eigenlijk meer om het concept van overpriced, stripped ES. Ik ken beide knakkers niet eens?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hey n00b, dat is Tom DeLonge's sig, en die is/was van ex-Blink 182/Angels And Airwaves.
Ik poste pics van Tim Armstrong, en die is van Rancid/Transplants/solo/ex-Poison Ivy.
Maar die van Tom is ook supervet [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Nee dat is opzettelijk. Zijn RR3 heeft een floyd, maar hij wilde een andere gitaar zonder floyd, omdat hij het met snaren verwisselen enzo zo'n klote gedoe vindt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:41 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
gaaf, en jammer van het gemis van ene floyd rose
Ik neem aan dat je vanaf nu een strijkijzer + personeel opneemt in je rider?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..].
Helemaal ontdaan, beledigd en boos op de wereld..
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:49 schreef TeleluvR het volgende:Nee, alleen jij bent zo debiel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Waarom zet je dat tussen spoilertags trouwens?.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:49 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Het ging me eigenlijk meer om het concept van overpriced, stripped ES. Ik ken beide knakkers niet eens?Ik heb het altijd in het engelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ipv Hey Guys!!
schrijf ik altijd
Hey Gays!!
Wel guy als je dat hebt....quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb het altijd in het engels
ipv Hey Guys!!
schrijf ik altijd
Hey Gays!!
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, alleen jij bent zo debiel..
Waarom zet je dat tussen spoilertags trouwens?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Zalig zijn de armen van geest.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik bedenk me dan altijd
gelukkig speel ik niet op een tele
en dan is alles weer goed![]()
Guyquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik bedenk me dan altijd
En een gebraden everzwijn, een Chesterfieldstoel en een bosje kaapse viooltjes in een crêmekleurige vaas (geen wit!!).quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je vanaf nu een strijkijzer + personeel opneemt in je rider?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zalig zijn de armen van geest.
Zeker met een jachtsausje.
Die kleuren zijn wel mooiquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:41 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
2500 euro voor een uitgeklede signature ES...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik bedenk me dan altijd
Kom je daar met je picknicktafel aanzettenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:17 schreef Deansensitized het volgende:
Het is maar goed dat ik weet wat een rider is, anders snapte ik er niks van!!
Operation Ivy bedoel je zekerquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:45 schreef Deansensitized het volgende:
Ik poste pics van Tim Armstrong, en die is van Rancid/Transplants/solo/ex-Poison Ivy.
Zitten er stops op die jetsers?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Krul van de M is afgebroken!!
En die wieltjes zitten muurvast dus die gaan nergens heen
Z'n nieuwe bandje is ook op TV te zien. Ze volgen een beetje dezelfde marketingstrategie: opgeven voor TV-programma's.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:32 schreef -Menn0- het volgende:
Zag net The Girls op tv langskomen, baal je nou niet Brian?
.quote:
Okay stoer, ik vind het wel wat hebben om je eigen video clip op nationale tv te hebbenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:10 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Z'n nieuwe bandje is ook op TV te zien. Ze volgen een beetje dezelfde marketingstrategie: opgeven voor TV-programma's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |