puick ding is dat jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:28 schreef Zygje het volgende:
[..]
Epiphone gothic explorer, alleen ligt ie net buiten je budget.![]()
Moet je mijn gitaren eens zienquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:39 schreef Dribbel_ het volgende:
Had hij het stof er wel af moen vegen
pic ?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:40 schreef TeleluvR het volgende:
Poewaap!!!
SG weg, Lead zo goed als verkocht...
Met de Lucille heb ik toch wel een beetje moeite, maar ik speel er nooit op
Ik heb geprobeerd hem richting een King V te praten, maar hij is gewoon dol op RRs. Nou ja, hij schopt er iig keihard kont mee.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:56 schreef Deansensitized het volgende:
Weer zo'n 'net niet V'
Maar Jackson is wel goeie shit!
Sinds wanneer is googlen te moeilijk, Drib?quote:
Niet?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:11 schreef guitarist.nl het volgende:
Lucille!
Jammer dat ik geen geld boompje heb.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:13 schreef Witchfynder het volgende:
Belemmert dat niet je bewegingsvrijheid, zo'n enoooorme gitaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Sprak de man die bas speeltquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:13 schreef Witchfynder het volgende:
Belemmert dat niet je bewegingsvrijheid, zo'n enoooorme gitaar?
Ik zie het probleem niet zo...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:18 schreef Deansensitized het volgende:
Lucille![]()
Wel hufterig grote dingen inderdaad![]()
Luiquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:11 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Sinds wanneer is googlen te moeilijk, Drib?
[ afbeelding ]
Nou beter dan met Vee's Explorers en zo omdat die uitstekende (quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:23 schreef Witchfynder het volgende:
Daarmee kun je echt niet lekker heen en weer rennen, maar ik denk dat als je de soort muziek speelt waarbij zo'n gitaar cool is, dan ren je toch niet veel..
Of wel, TeleluvR?
Gaan we weer hokjesdenken in de gitaarwereld?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:23 schreef Witchfynder het volgende:
Daarmee kun je echt niet lekker heen en weer rennen, maar ik denk dat als je de soort muziek speelt waarbij zo'n gitaar cool is, dan ren je toch niet veel..
Of wel, TeleluvR?
Die draaiknop is zwart, op een goudkleurig plaatje...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Lui![]()
Wat doet die gele draaiknop eigenlijk ?
Tegenwoordig ook weer veel Britse bands. The View o.a.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:32 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Gaan we weer hokjesdenken in de gitaarwereld?
Met een tele alleen country, ES-335 is voor oude lullen die niet bewegen
Zat punkbands die op een Dot/ES spelen en toch prima kunnen bewegen... Of je wel of niet kunt bewegen, zal niet snel aan de gitaar liggen....![]()
[ afbeelding ]
Ik wil wel een bordeaux-rode 355!
Die homo's hebben een keer een half uur later gespeeld, omdat ze vlak voor dat ze op moesten er achter kwamen dat de drummer z'n pak niet goed gestreken had.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:38 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Tegenwoordig ook weer veel Britse bands. The View o.a.
Ow en Moke!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |