Geen idee, heb een duivel van het internet geplukt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Is dat btw logo van satanic surfers?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:42 schreef hhhpsycho het volgende:
devil's tower
hhhpsycho +1quote:Devils Tower is een grote monoliet van intrusief gesteente vlakbij Hulett en Sundance in Crook County, ten noordoosten van Wyoming, boven de Belle Fourche River. De monoliet is 386 meter hoog. De top bevindt zich op 1558 meter boven zeeniveau.
Devils Tower is onderdeel van de eerste United States National Monument, opgesteld op 24 september 1906 door President Theodore Roosevelt.
doet met denken aan het langste twentse woord, coooooooooooolaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:48 schreef MadMaster het volgende:
Bos?
Ik zat woensdag nog in De Lutte, midden tussen de 'lo's'...
Nee, de tekst is wel in Hebreeuwse tekens.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:00 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dat je van rechts naar links selecteert???
Kan je exact beschrijven wat je doet?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:09 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ja, het is toch wat ik zei. Als je het selecteert gaat het van rechts naar links....
Ik keur het goed, want dat gebeurt ook, hoewel ik op zoek was naar het feit dat als je je pijltjestoetsen gebruikt je precies de tegengestelde richting opgaat met je cursor dan de richting die de ingedrukte pijltjestoets aangeeft.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:12 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Als ik van regel 1 naar regel 2 ga begint de selectie aan de rechterkant ipv de linker.
Doe maar en haal dat punt van die junk er maar weer af...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:40 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Antwoord is al gegeven.
Nieuwe vraag?
Hoezo. Ik doelde eigenlijk op nieuwe vraag van Junkie....quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doe maar en haal dat punt van die junk er maar weer af...
Daar is het origineel waarschijnlijk wel van, die homo's van No Mercy kwamen pas 25 jaar later in het zicht.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:27 schreef rdanjel het volgende:
ik dacht Exile?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |