C'est trčs bienquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:56 schreef RoofingBurner het volgende:
Sandra Kim - Jaime la vie?
Hmmm, als je dat daar zou zeggen, zou ik zeggen dat je qua stijl in de goede hoek zit...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:00 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik moest alleen denken aan Rotterdam Termination Source
Nein, je hebt een nieuwe avaquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:07 schreef MadMaster het volgende:
Turbulentie?
Bewerking van deze:quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:08 schreef RoofingBurner het volgende:
Nein, je hebt een nieuwe avamooi hoor.
Wantquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De vier ruiters van de apocalyps
Geen speciale reden eigenlijk, vind het wel een mooie foto. De rode rook deed me aan iets apocalyptisch denken, vandaarquote:
Nee, niet meer.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:23 schreef RoofingBurner het volgende:
Niemand met een (Koi)vijver?
Inderdaad, een vortex en in de vijver kan je een draaikolkfilter of vortex monteren.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:25 schreef hhhpsycho het volgende:
vortex??
En kijk eens hier.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:26 schreef RoofingBurner het volgende:
Inderdaad, een vortex en in de vijver kan je een draaikolkfilter of vortex monteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |