Ik heb overal betonnen vloeren.....allemaal bedekt met vloerbedekking op eentje na!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
Had dat dan duidelijk gemaakt. Ik ga er gewoon vanuit dat JIJ overal betonnen vloeren hebt. Logisch.![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:49 schreef Pavement het volgende:
Ik, Neo_Skorrem, post ENKEL EN ALLEEN in DGK/SC.
Kudt nu weten ze dat ik je kloon ben
Popje, ik hoefde niet naar je posthistory te gaan om te zien wat ik al wist....quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:50 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Damn!
Ook echt weer iets voor een vrouw om extra veel moeite te doen en hélemaal naar mijn post history te gaan en dan gaan zitten graven tot ze iets gevonden heeft.![]()
Jee zeg, wat ben je toch ook een zeikwijf zo af en toe. Ga es ffies vingeren...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee daar heb ik wat aan... excuses van de verkeerde kloon![]()
![]()
Ow, en ik wil niet dat je komt....dus wel graag op tijd stoppen s.v.p.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jee zeg, wat ben je toch ook een zeikwijf zo af en toe. Ga es ffies vingeren...![]()
in koppertjequote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb overal betonnen vloeren.....allemaal bedekt met vloerbedekking op eentje na!
Boeiend onderwerp wel, betonvloeren. Misschien moeten we de deskundige, Gert, er even bijhalen...![]()
Beter een kop van beton dan eentje van jut toch?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:50 schreef Pavement het volgende:
[..]
nmns heeft een betonnen kop maar vloeren![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jee zeg, wat ben je toch ook een zeikwijf zo af en toe. Ga es ffies vingeren...![]()
Zat ik er toch net over te denken om die taak weer eens te delegeren... maar goed, als er dan ook te vroeg gestopt wordt dan kan ik het beter zelf doenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ow, en ik wil niet dat je komt....dus wel graag op tijd stoppen s.v.p.![]()
Over bedekking had je het ook al niet gehad.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb overal betonnen vloeren.....allemaal bedekt met vloerbedekking op eentje na!
Boeiend onderwerp wel, betonvloeren. Misschien moeten we de deskundige, Gert, er even bijhalen...![]()
Nee jij bent gewoon snelquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:56 schreef Pavement het volgende:
fuck wat is fok weer traag
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ondanks alles, ik vind jullie bijna allemaal even lief vandaag.....
Sorry Tipsch....mijn foutquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:56 schreef tipsch het volgende:
[..]
Over bedekking had je het ook al niet gehad.Ga je nou opeens nuanceren eh?
Mijn ontmaagding?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Popje, ik hoefde niet naar je posthistory te gaan om te zien wat ik al wist....
Wij zijn van voor die tijd remember.... of ben je die stationsrestauratie vergeten?![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ondanks alles, ik vind jullie bijna allemaal even lief vandaag.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |