http://www.novatv.nl/index.cfm?ln=nl&fuseaction=videoaudio.details&reportage_id=5509quote:RADICALE MOSLIMS NEMEN DE MACHT OVER BIJ NEDERLANDSE MOSLIM OMROEP
De Nederlandse moslimomroep (NMO) - goed voor twee en een half uur zendtijd per week - staat voor een liberale islam.
Maar daar lijkt verandering in te komen. Sinds de fusie met de conservatieve concurrent, de Nederlands Islamitische Omroep, maken radicale moslims in het bestuur de dienst uit. Een van de nieuwe bestuursleden zou zelfs banden hebben met het Moslimbroederschap, waarvan Al Qaida een uitvloeisel is.
Niet dezelfde uiteraard, maar het zijn wel beide omroepen die misbruik van de eerder opgebouwde rechten. Met alle respect hoor maar die Knevel houdt er wel rare gedachtes op na.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:55 schreef Ryan3 het volgende:
Dus NMO en EO voeren dezelfde agenda?
Een term om het succes van de verzuiling aan te duiden. Het komt erop neer dat de elites samenwerkten maar de achterbannen van elkaar gescheiden zijn. Dat gegeven droeg ertoe bij dat de verzuiling qua democratische stabiliteit een succes was.quote:Wat is consociotanalism???
Die vrijheid heeft hij ja, ook al wil hij de democratie naar eigen zeggen afschaffen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zullen we HenriO ook een extremistische omroep laten oprichten?
Racist.quote:
Ja, Knevel houdt er idd aparte ideeën op na, maar toch mag ik er graag naar kijken af en toe. Je leert dan hoe die lui denken, wat hen drijft. Overigens democratie betekent wel dat mensen dus hun levensovertuiging kunnen vertellen. Die is van veel mensen weer anders dan die van jou. Dat moet je kunnen verwerken. Echter als NMO echt antidemocratisch is, dan moet de overheid zich erover buigen (de TK), want dat kan een gevaar inhouden voor ons systeem.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:01 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Niet dezelfde uiteraard, maar het zijn wel beide omroepen die misbruik van de eerder opgebouwde rechten. Met alle respect hoor maar die Knevel houdt er wel rare gedachtes op na.
[..]
Kende de term niet, ben toch redelijk bij de tijd.quote:Een term om het succes van de verzuiling aan te duiden. Het komt erop neer dat de elites samenwerkten maar de achterbannen van elkaar gescheiden zijn. Dat gegeven droeg ertoe bij dat de verzuiling qua democratische stabiliteit een succes was.
Hoe bedoel je dat?quote:
Ik denk dat Triggershot de NMO te netjes, te Nederlands en te politiek correct vind.quote:
Je bent een stompzinnige racist.quote:
..en wil de echte moslim nu opstaan!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik denk dat Triggershot de NMO te netjes, te Nederlands en te politiek correct vind.
De gemiddelde moslim bestaat niet uit nederlandse dames en heren die toevallig af en toe naar het oosten buigen en soms toevallig een hoofddoek op hebben. Ik denk dat Triggershot graag ziet dat de echte moslims in beeld komen, maar vraag niet aan mij hoe die er uit zien.
Meestal is het juist Triggershot die vind dat DE moslim niet bestaat en dat we vooral hem moeten beoordelen op zijn mening en niet als "een moslim". Maar toch weet hij dat de NMO niet moslims genoeg is.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:49 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
..en wil de echte moslim nu opstaan!!![]()
![]()
maar ach, wat kan ons dat halve uurtje per week ook schelen.![]()
Simpel de NMO is de Islamitische uitvoering in de media zoals de overheid wil dat het is. Totaal geassimileerd in het beeld van 'de Islam kan niets fouts doen'. Zeg maar gerust paarse houding van 1994 tot 2002.quote:
Boehoequote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:46 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Je bent een stompzinnige racist.
Jammer dat je nog mod bent / ooit mod bent geworden.
![]()
Pff, talent heb je wel, menen mijn standpunt te verkondigingen om vervolgens aan te geven dat ik 'meestal' toch een ander standpunt op na hou, mijn complimenten.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Meestal is het juist Triggershot die vind dat DE moslim niet bestaat en dat we vooral hem moeten beoordelen op zijn mening en niet als "een moslim". Maar toch weet hij dat de NMO niet moslims genoeg is.![]()
Jij begon door de NMO te verketteren.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Pff, talent heb je wel, menen mijn standpunt te verkondigingen om vervolgens aan te geven dat ik 'meestal' toch een ander standpunt op nou hou, mijn complimenten. [ afbeelding ]
'Jij begon'.. Whats next? 'nietus/wellus'?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jij begon door de NMO te verketteren.
Hoe kan jij, als zelfverklaard individu, nou voor moslims bepalen hoe hun omroep eruit moet zien?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
'Jij begon'.. Whats next? 'nietus/wellus'?
Prima dat jij 'verkaasd' als een synoniem ziet aan 'verketteren', maar dat is jouw interpretatie en niet mijn woord, uitleg of daad.
Lul niet zo dom, pannekoek.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:46 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Je bent een stompzinnige racist.
Jammer dat je nog mod bent / ooit mod bent geworden.
![]()
Maar dat heb ik ook nietquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoe kan jij, als zelfverklaard individu, nou voor moslims bepalen hoe hun omroep eruit moet zien?
Is ook gelul,quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Simpel de NMO is de Islamitische uitvoering in de media zoals de overheid wil dat het is. Totaal geassimileerd in het beeld van 'de Islam kan niets fouts doen'. Zeg maar gerust paarse houding van 1994 tot 2002.
Ach, laat hem maar, als ik daarom al een racist ben, dan vraag ik me af wat hij allemaal wel niet is afgeleid van zijn posthistory en zijn notes, als er een beetje tegengas wordt gegeven is de wereld te klein.quote:
Ach, de meeste notes heb ik vanwege bagger en en het dat ik Meki graag mag afzeiken.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ach, laat hem maar, als ik daarom al een racist ben, dan vraag ik me af wat hij allemaal wel niet is afgeleid van zijn posthistory en zijn notes, als er een beetje tegengas wordt gegeven is de wereld te klein.
quote:
Exact, 'de Islam kan niets fout doen' houding, waarbij mensen een fractie van de moslimvolkeren in NL uitzend zoals het hoort volgens de overheid dusquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:12 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Is ook gelul,
De NMO was een omroep van voornamelijk moslims met een Surinaamse of Indonesische achtergrond, deze zijn nou eenmaal gematigd en goed geintegreerd,
Goh, het wordt nu wel heel bont, allemaal dingen worden me toegeschreven, waarover ik me amper tot niet over heb geuit, zegt alsnog meer over jouw persoon dan de mijne, over dubbel moraal gesproken, als je de moslim iets terug zegt meteen jankenquote:Dat jij dat als een probleem ziet zegt vooral veel over jouw dubbele moraal (en die van veel moslims in NL), wel zeiken dat je als moslim volledig deel wil uitmaken van de Nederlandse samenleving en vervolgens op een lage manier afgeven op moslims die dat succesvol doen.
(Hetzelfde probleem zie trouwens is de VS, succesvolle zwarte amerikanen worden door andere zwarte amerikanen vaak met de nek aangekeken en bovendien "blank"' genoemd.
Snap dat je wellicht moeite hebt met lezen, maar na de verkazing heeft zich echt niets gevolgd.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
"De NMO is te verkaast, maar ik zeg niet hoe het wel moet."![]()
Niet alleen Meki, gelukkig kan ik ook je notes zien, je hebt wat tegen alle moslimusers, noemtie mij een racist, man, man, man.. wat jij allemaal hebt lopen lullen...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:16 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ach, de meeste notes heb ik vanwege bagger en en het dat ik Meki graag mag afzeiken.
Niet janken dusen optopic enzo (anders ga je maar naar je eigen feedbacktopic
![]()
![]()
Kan me dood ergeren aan dat soort loze kreten. Maar ik zal me er verder niet meer mee bemoeien..quote:
Mja, wellicht geef jij het beste voorbeeld.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Kan me dood ergeren aan dat soort loze kreten. Maar ik zal me er verder niet meer mee bemoeien..
* venomsnake gaat NOVA kijken.![]()
Je hebt inhoudelijk bar weinig te melden, jammerquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Exact, 'de Islam kan niets fout doen' houding, waarbij mensen een fractie van de moslimvolkeren in NL uitzend zoals het hoort volgens de overheid dus
[..]
Goh, het wordt nu wel heel bont, allemaal dingen worden me toegeschreven, waarover ik me amper tot niet over heb geuit, zegt alsnog meer over jouw persoon dan de mijne, over dubbel moraal gesproken, als je de moslim iets terug zegt meteen janken
sodemieter op manquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet alleen Meki, gelukkig kan ik ook je notes zien, je hebt wat tegen alle moslimusers, noemtie mij een racist, man, man, man.. wat jij allemaal hebt lopen lullen...
Toets verder je eigen inbreng aan ontopic, voor je die van anderen uitmaakt voor gejank
Jawel, er volgde een post op. Ik geef de essentie weer.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Snap dat je wellicht moeite hebt met lezen, maar na de verkazing heeft zich echt niets gevolgd.
Dus moet men volgens jou de "verkazing" maar stoppen door alle liberale moslims eruit te flikkeren.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:22 schreef Triggershot het volgende:
Exact, 'de Islam kan niets fout doen' houding, waarbij mensen een fractie van de moslimvolkeren in NL uitzend zoals het hoort volgens de overheid dus
Dijsselbloem gemist?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:39 schreef JohnDope het volgende:
Ik vind het wel prachtig allemaal dat alles zo radicaliseert door toedoen van de PvdA
het enige waar die Blanke Intellectuelen zich druk over maken, is zetelverlies, wat er voor de rest met de maatschappij gebeurt, interesseert ze allemaal helemaal niks, want zij in hun veilige wijken en blanke scholen zijn toch de laatste die daar hinder door gaan ondervinden.
Wat had die nu weer dan?quote:
Ik kan er ook weinig aan doen dat Triggershot kennelijk liever over mij wil praten dan over het onderwerp van dit topic.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:46 schreef Ringo het volgende:
Compleet verbaggerd topic.
Ah, dat heb ik dan even gemistquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:40 schreef damian5700 het volgende:
Het nieuwe bestuur wilde geen reactie geven.
Hij maakte zich zorgen over de groeiende invloed van extreme moslims op Moskeën en nu ook al de media. Een beetje te laat natuurlijk omdat de AIVD al in 2004 waarschuwde voor deze ontwikkelingen (zij het op plaatselijk niveau). Het lijkt erop dat Dijsselbloem door het recentere rapport van de AIVD (2007) is wakkergeschud omdat daaruit bleek dat de salafisten tegenwoordig ook al uiterst effectief de media kunnen bespelen, naar hun hand zetten én op duistere wijze aan overheidssubsidies komen.quote:
De NMO ansich is er al vele jaren hoor, niks islamisering van Nederland.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:51 schreef Jurgen21 het volgende:
Wat is er mis met de EO? Ik ben naar alle tevredenheid lid van die club en heb er niets over te klagen. Ze opereren volledig binnen de Nederlandse rechtstaat en houden zich aan alle normen in dit land. En Andries Knevel is gewoon een rechtse CDA/CU-aanhanger. Niets meer en niets minder.
Die NMO is mij overigens ook al tijden een doorn in het oog. Een teken van de verdere islamisering van dit land, waar ik, naar jullie weten, geenzins een voorstander van ben.
Dat geknip in die BBC docu vergeten?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:51 schreef Jurgen21 het volgende:
Wat is er mis met de EO? Ik ben naar alle tevredenheid lid van die club en heb er niets over te klagen. Ze opereren volledig binnen de Nederlandse rechtstaat en houden zich aan alle normen in dit land. En Andries Knevel is gewoon een rechtse CDA/CU-aanhanger. Niets meer en niets minder.
Ik ben ook geen voorstander van een islamisering van het land, ben evenmin een voorstander van een verchristelijking van het land. Waar ik wél voor ben is dat kerk en staat gescheiden blijven, op Franse wijze. Juist dat zou ervoor zorgen dat meerder groepen naast elkaar kunnen leven zonder dat wij bang hoeven te zijn dat de overheid vergroeid raakt met een extremistische christelijke- of islamagenda.quote:Die NMO is mij overigens ook al tijden een doorn in het oog. Een teken van de verdere islamisering van dit land, waar ik, naar jullie weten, geenzins een voorstander van ben.
Als ik moet kiezen tussen de Salafisten en de PvdA, dan sta ik toch achter de Salafisten.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:59 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hij maakte zich zorgen over de groeiende invloed van extreme moslims op Moskeën en nu ook al de media. Een beetje te laat natuurlijk omdat de AIVD al in 2004 waarschuwde voor deze ontwikkelingen (zij het op plaatselijk niveau). Het lijkt erop dat Dijsselbloem door het recentere rapport van de AIVD (2007) is wakkergeschud omdat daaruit bleek dat de salafisten tegenwoordig ook al uiterst effectief de media kunnen bespelen, naar hun hand zetten én op duistere wijze aan overheidssubsidies komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |