Details.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:36 schreef G.Fawkes het volgende:
vertel je het dan ook nog even tegen de admins, want die hebben het waarschijnlijk even gemist, gezien je nog niet blauw bent![]()
Blinde!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:36 schreef G.Fawkes het volgende:
vertel je het dan ook nog even tegen de admins, want die hebben het waarschijnlijk even gemist, gezien je nog niet blauw bent![]()
Er staat juist dat hij geen kloon is. Een beetje meer respect mag wel.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:48 schreef G.Fawkes het volgende:
Die gast heeft 216 posts gemaakt. Kan niet waar zijnen volgens zijn sig is het nog een kloon ook
![]()
Wie ontkent zonder dat het hem gevraagd wordt, geeft toe!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Er staat juist dat hij geen kloon is. Een beetje meer respect mag wel.
Hoi!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:34 schreef Montov het volgende:
Hoi, Montov hier.
Ik ben jullie nieuwe mod. Verwelkom mij. De plicht is vanzelfsprekend.
*einde bericht*
Ik ben geregistreerd in 2003, dus ik kan geen kloon zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:50 schreef popolon het volgende:
Weer een user die onder een kloon POL gaat modden?
nee dat kan idd niet. In 2003 konden we nog niet klonenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:58 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik ben geregistreerd in 2003, dus ik kan geen kloon zijn.
Technisch gezien zou je de kloon kunnen zijn van zo'n 60.000 users.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:58 schreef Montov het volgende:
[..]
En je bent 69 jaar oudquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:58 schreef Montov het volgende:
[..]
Iddquote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:03 schreef TNA het volgende:
Een kloon of een newbie als mod, allebei wel een beetje triest
Ach man, ga saladediscussies in goede banen leiden.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:59 schreef Martijn_77 het volgende:
Montov who the f#ck is Montov?
een post geschiedenis van 2 pagina's in 2003 geregisteerd en minder dan 10 Pol topics in zijn post geschiedenis![]()
[..]
Idd![]()
Waarom is Specsavers nooit mod geworden?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:59 schreef Martijn_77 het volgende:
een post geschiedenis van 2 pagina's in 2003 geregisteerd en minder dan 10 Pol topics in zijn post geschiedenis![]()
[..]
Idd![]()
In ieder geval een duidelijk signaal dat de huidige kliek in POL niet geschikt is om in Sigmes voetsporen te tredenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:59 schreef Martijn_77 het volgende:
Dat had SCH nooit goed gevondenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:04 schreef du_ke het volgende:
Waarom is Specsavers nooit mod geworden?
Moet jij niet blauw zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:12 schreef Renesite het volgende:
Hoi!
Ja, ik hou het niet bij, maar je bent wel redactie FP? Dan ben je op 't forum niet blauw?quote:
Montovquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:47 schreef Boze_Appel het volgende:
Wie?
Nee. Tuurlijk niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:58 schreef Montov het volgende:
[..]
Ergens in 1999?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En wanneer kwamen de eerste kloontjes dan volgens jou?
Njentéquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ik hou het niet bij, maar je bent wel redactie FP? Dan ben je op 't forum niet blauw?
Geen idee. Misschien dat Yvonne een idee heeft.quote:
Ben je ook een brulaapje?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:38 schreef Montov het volgende:
[..]
Leiders stemmen niet, leiders worden gekozen. En ik ben een leider.
2053 ben je.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:39 schreef Jezebel het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien dat Yvonne een idee heeft.
Ja, ben ook wel benieuwd, eigenlijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
2053 ben je.
Zonde zou het wel willen weten, die persoon is een trendsetter geworden.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:38 schreef Montov het volgende:
[..]
Leiders stemmen niet, leiders worden gekozen. En ik ben een leider.
Het is ene garpje.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Overduidelijk een kloon van Monidique.
Wederom een dieptepunt, maar dat zijn we gewend.
Grapje van Yvonne? Zou ook nog wel heel goed kunnen.quote:
Nee hoor. Montov is echt mod en zulks.quote:
Montov = Monidique hè.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Grapje van Yvonne? Zou ook nog wel heel goed kunnen.
Ja, tuurlijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee hoor. Montov is echt mod en zulks.
Eerlijk!quote:
Het loopt nog, het is zo'n bolletje wol waar vijf hyperactieve kittens tegelijk mee hebben gespeeld.quote:Hè hoe is dat nou gelopen btw, nu ik je toch tref...
Ik kwijt mij alleen maar van mijn plicht. Je hebt de OP toch wel gelezen.quote:
Ik heb twee PM'en gehad, van een mysterieuze figuur, die zich lambda noemde en die ik niet kon terug PM'en en die beweerde dat jij sigme was.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:13 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Ik kwijt mij alleen maar van mijn plicht. Je hebt de OP toch wel gelezen.
Okee, maar ik ben ook al eens POL mod geweest.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:10 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Eerlijk!.
Welkomtopic en alles in het crewforum.
[..]
Okee, ik hoor het wel, maar misschien moet je het 'in the open' spelen, als sigme slachtoffer is van een stalker dan mag iedereen dat weten toch? Dan zijn we allemaal alert.quote:Het loopt nog, het is zo'n bolletje wol waar vijf hyperactieve kittens tegelijk mee hebben gespeeld.
Sigme en ijsbrekertje zijn twee verschillende personen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb twee PM'en gehad, van een mysterieuze figuur, die zich lambda noemde en die ik niet kon terug PM'en en die beweerde dat jij sigme was..
De laatste kreeg ik eergisteren, ik heb Dagonet gemaild en 24 uur later was sigme mod af.
PJO werd toch ook nog recent geband?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb twee PM'en gehad, van een mysterieuze figuur, die zich lambda noemde en die ik niet kon terug PM'en en die beweerde dat jij sigme was..
De laatste kreeg ik eergisteren, ik heb Dagonet gemaild en 24 uur later was sigme mod af.
Ik weet absoluut niet waarom PJ geband is. Heb het geprobeerd uit te zoeken, wete het niet, misschien weggehaald door ons Rocky??? Vind het vreemd. Idem TomTancr3do's ban.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
PJO werd toch ook nog recent geband?
Kregen die twee ruzie en gaf sigme er toen ook maar eens de brui aan?
Ja, okee, en dan zonder mensen die een rekening te vereffenen hebben, hoop ik?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:25 schreef Dagonet het volgende:
Maar laat het maar verder even rusten ryan, het is tijd om door te gaan met een nieuw hoofdstuk in POL. Een nieuw deel. Een sequel. Bier.
Ik weet wel waarom PJO werd geband, maar dat zeg ik verder niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik weet absoluut niet waarom PJ geband is. Heb het geprobeerd uit te zoeken, wete het niet, misschien weggehaald door ons Rocky??? Vind het vreemd. Idem TomTancr3do's ban.
Ik heb wel van ene lambda een uitgebreide PM gehad gericht tegen sigme (ze zou ijsbrekertje zijn), not done PM, 24 uur later stopt ze. Maar goed Dagonet zegt, het loopt nog.
Ik weet er niets van. Ik weet niet hoe het in elkaar zit ook.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik weet wel waarom PJO werd geband, maar dat zeg ik verder niet.
Ik denk dat sigme als vertrouweling van PJO er de brui aan heeft gegeven, omdat PJO voor langere tijd weg moet blijven van fok. Sigme zou dus wel eens herrie met fok-lui kunnen hebben gekregen.
Niet dat het echt boeit vergeleken met de wereldproblemen.![]()
Toch moet ik glimlachen. Dank je wel!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik weet wel waarom PJO werd geband, maar dat zeg ik verder niet.
Ik denk dat sigme als vertrouweling van PJO er de brui aan heeft gegeven, omdat PJO voor langere tijd weg moet blijven van fok. Sigme zou dus wel eens herrie met fok-lui kunnen hebben gekregen.
Niet dat het echt boeit vergeleken met de wereldproblemen.![]()
Wie zegt dat het hier om een kloon gaat?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:36 schreef Zwaardvisch het volgende:
Het modschap als egoproject voor een ziek ende gestoorde geest. Hadden we M. niet met minder tevreden kunnen stellen?
Het burgemeestersreferendum was ook al oneerlijkquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:35 schreef Dagonet het volgende:
Jongens, weten jullie zeker dat je niet in BNW horen te zijn met die complottheoriën?
Daar kun jij uitsluitsel over geven, ik heb zoals je weet vreemde PMs gehad.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:35 schreef Dagonet het volgende:
Jongens, weten jullie zeker dat je niet in BNW horen te zijn met die complottheoriën?
Tom Tancredo moet sowieso een dikke trap onder z'n conservatieve plakreet hebben dus dat is wel mooi zo.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:36 schreef StaliNsorgel het volgende:
[..]
TomTancr3do werd (opnieuw) geband omdat Mutant01 een smerige bannazi is en z'n maatje Rocky een laffe angsthaas. Geeft verder niks, TomTancr3do had daar al op gerekend.
Het is dan ook geen kloon. M. en de rest van zijn bende zijn gruzelementen van Montov.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Wie zegt dat het hier om een kloon gaat?
De rest van de bende als in O. N. T. O. en V?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:42 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
M. en de rest van zijn bende zijn gruzelementen van Montov.
Och, hij viel wel mee, ging niet mensen beschuldigen van pedofilie om zijn (conservatieve) punt te bewijzen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:40 schreef popolon het volgende:
[..]
Tom Tancredo moet sowieso een dikke trap onder z'n conservatieve plakreet hebben dus dat is wel mooi zo.
Hij?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:42 schreef Zwaardvisch het volgende:
Maar goed, het houdt de gemoederen bezig. Waarschijnlijk precies wat hij wenste.
Dat verhaal begint een bijzonder lange baard te krijgen, Ryan.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Och, hij viel wel mee, ging niet mensen beschuldigen van pedofilie om zijn (conservatieve) punt te bewijzen.
Dat is oldschool POL nl, dat moet nu achterwege gelaten worden.
Duidelijk een kloon van Verbal.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:46 schreef Montov het volgende:
V
Laat het niet waar zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Lemmeb! Ouwe Kleffe Beer!
Dank u!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het is wel weer mooi geweest
Monidique=Montov
klaar.
Ik bedoel de echte, potverdikkeme !quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Och, hij viel wel mee, ging niet mensen beschuldigen van pedofilie om zijn (conservatieve) punt te bewijzen.
Dat is oldschool POL nl, dat moet nu achterwege gelaten worden.
En waarom dan onder de naam Montovquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het is wel weer mooi geweest
Monidique=Montov
klaar.
Hij was aanwezig, hij zei ja.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:57 schreef SCH het volgende:
Misschien kunnen yvonne en Dagonet of anderen even vertellen hoe ze tot deze keuze zijn gekomen???
Dagonet, wil je helderheid verschaffen? Iemand met een paar honderd posten wordt mod? Serieus, van wie is hij een kloon?quote:
Daar moet je bij die lui voor zijn, voor mij is dit in april 2005 op overtuigende wijze tot een einde gebracht na bijna 1 ½ jaar discussie; ik bestrijd hun acties daarna wel. En iedereen die voor discussie staat zou dat ook dienen te doen. Dat had Fok! ook moeten doen, dan was deze shit niet ontstaan.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat verhaal begint een bijzonder lange baard te krijgen, Ryan.
Ik ben serieus. Hij is gevraagd, hij antwoorde, hij zei ja, rechten, kleur klaar.quote:
Wie is lambda?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:57 schreef SCH het volgende:
Misschien kunnen yvonne en Dagonet of anderen even vertellen hoe ze tot deze keuze zijn gekomen???
Komop zeg het hoeft toch allemaal niet overdreven serieus?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ziek. Duidelijk dat fok POL niet serieus neemt.
Ik kan me niet herinneren wanneer een FA voor het laatst publiekelijk uitspraken deed over het wel of niet kloonzijn van een account anders dan in het banmeldtopic. Zelfs aan mods is het zeldzaam dat er extra info verstrekt wordt.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dagonet, wil je helderheid verschaffen? Iemand met een paar honderd posten wordt mod? Serieus, van wie is hij een kloon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |