Nou.. een mes in je nek.. ik word al misselijk als ik de hele situatie voor me schets.. inclusief hoe hij die laatste paar minuten nog heeft gevochten voor z'n leven terwijl hij langzaam bewusteloos raakt wegens bloedverliesquote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
tering zeg, die is flink geraaktdan moet er wel heel snel gehandeld worden wil je dat redden
Nee geen Randstad.. hier gaat het nog wel.. nog wel.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:47 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je woont, maar als dat de Randstad is en je niet tussen de boeren wilt zitten, dan is emigreren je énige oplossing.
Overal heb je tuig.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:47 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je woont, maar als dat de Randstad is en je niet tussen de boeren wilt zitten, dan is emigreren je énige oplossing.
He, ik voldoe aan al jouw criteriaquote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:45 schreef TomTancr3do het volgende:
Laggen tog? Geert Wilders kom er maar in.
Je zou als autochtoon op dit moment maar in Amsterdam wonen, en kinderen hebben die te dom zijn voor de HAVO of het VWO.
hoezo, moet je de waarheid verborgen houden?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:09 schreef Antal het volgende:
[..]
idd . dat eeuwige gekut hier met (atlijd) die allochtonen hier moet eens ophouden !
Ik vind de foto's nogal meevallen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:07 schreef worldpimber het volgende:
Damn, die foto's ...![]()
En die mensen die de foto's beoordelen op de mensen die erop staan!
![]()
metro Henk Sneevlietweg. Vrij dichtbij indd.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:13 schreef TomTancr3do het volgende:
Ik ben niet zo bekend in Amsterdam. Is dit die VMBO-sgool in de buurt van station Amsterdam Lelylaan? Zoja, dan verbaast het me allemaal niks.
wat verrassend!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jaggle meldt dat het om een Turk en een Marokkaan gaat.
Er staan er wel 30. Kon op die foto´s niet een autochtoon ontdekken........... is dat niet opvallend?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:10 schreef Strooper het volgende:
Dat mensen zich druk maken om wat voor een mensen er op die foto's staan![]()
en welke opleiding heb jij gehad dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:13 schreef TomTancr3do het volgende:
Is dit die VMBO-sgool in de buurt van station Amsterdam Lelylaan? Zoja, dan verbaast het me allemaal niks.
Je komt er nu pas achter dat er in sommige delen van Amsterdam alleen maar allochtonen wonen?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:19 schreef djstoffel het volgende:
[..]
Er staan er wel 30. Kon op die foto´s niet een autochtoon ontdekken........... is dat niet opvallend?
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:21 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Je komt er nu pas achter dat er in sommige de meeste delen van Amsterdam alleen maar allochtonen wonen?![]()
Moet je beter kijken. En wat dan nog? Die wonen daar/zitten daar op school. Mogen ze dan niet op de foto staan?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:19 schreef djstoffel het volgende:
[..]
Er staan er wel 30. Kon op die foto´s niet een autochtoon ontdekken........... is dat niet opvallend?
gelukkig woon ik niet in amsterdam. Het is nieteens een kwestie van erachter komen. Je wordt weer opnieuw geconfronteerd met de keiharde waarheid...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:21 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Je komt er nu pas achter dat er in sommige delen van Amsterdam alleen maar allochtonen wonen?![]()
Er is iemand doodgestoken en dat is wel even erger.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:24 schreef djstoffel het volgende:
[..]
gelukkig woon ik niet in amsterdam. Het is nieteens een kwestie van erachter komen. Je wordt weer opnieuw geconfronteerd met de keiharde waarheid...
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:23 schreef Fides het volgende:
[..]
Moet je beter kijken. En wat dan nog? Die wonen daar/zitten daar op school. Mogen ze dan niet op de foto staan?
Ik kan me dan ook haast niet voorstellen dat er niet andere dingen aan vooraf gegaan zijn, of is het echt zo erg gesteld met die lui?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Er is iemand doodgestoken en dat is wel even erger.
We hebben tijdens onze middelbare scholierentijd allemaal wel eens getreiterd of een pen of propje naar iemands hoofd gegooid, maar niet met deze gevolgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |