tering zeg, die is flink geraaktquote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:57 schreef IkWilbert het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geenstijl.nl
Die 2e foto inderdaad, gewoon alleen maar van die rifgebergte gastenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:04 schreef TrustNo het volgende:
Joh,
Geen blanke te zien op die foto.
Wat ligt er op de grond daar eigenlijk ? ( die rode vlekken snap ik wel )
Best lullig 1 dag voor het suikerfeest
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:04 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
kijk ze ook allemaal staan joh ... stelletje gangsters
ja, het zijn kinderen... maar ze steken je zo dood alsof het niks is...
zolang deze criminelen niet als zodanig behandeld worden, zal de situatie alleen maar verder escaleren...
hoe lang nog voor men in gaat zien dat de straffen hier zooo laag zijn dat het totaal geen afschrikkend effect meer heeft...
stel nou eens voorbeelden gvd
mijn vriendin en ik hebben jaren geleden al besloten dat we niet aan kinderen gaan beginnen...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:03 schreef Antal het volgende:
Holy shit... die foto's.... hier word ik zowel kwaad als depressief van..
Wat een zooi.. en daar moet de toekomstige generatie mee opgroeien ?
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:10 schreef Strooper het volgende:
Dat mensen zich druk maken om wat voor een mensen er op die foto's staan![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:10 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
mijn vriendin en ik hebben jaren geleden al besloten dat we niet aan kinderen gaan beginnen...
in zo'n wereld wil je je nageslacht toch niet laten rondlopen?
ik vind het jammer hoor, had het liever anders gezien..
maar sinds ik 15 jaar geleden al belaagd werd door groepjes maroctuig die je vanalles afhandig probeerden te maken buiten de schoolpoorten, is het alleen maar exponentieel erger geworden...
Ik kom nooit meer in grote steden, wil er gewoon niks mee te maken hebben...
maar als het zo verder gaat, wordt je over 15 jaar ook in de kleinere steden en dorpen geconfronteerd met die ghetto-vorming en bijhorende sociale verloedering...
leve de multi-kul ... ik vrees dat het te laat is om er nog iets aan te doen...
zelfs nu, nu het al zo ver is gekomen, wordt je nog altijd als racist bestempeld als je concreet de problemen benoemt en ze aan wil pakken...
Gelukkig valt het aan mijn kant van het land nog wel mee met dit soort grappen. Ik durf hier nog wel een junior op aarde te zettenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:16 schreef Antal het volgende:
[..]
Gelijk heb je... ik heb hier een mannetje lopen van 2 jaar en dit wil ik hem besparen ja, ik moet er niet aan denken. Emigreren is desnoods een optie..
![]()
Die regering / politie / rechtstaat hier is toch veel te laks man..
http://www.nu.nl/news/126(...)nten_op_scholen.htmlquote:Dit jaar al meerdere geweldsincidenten op scholen
Uitgegeven: 11 oktober 2007 16:07
RIJSWIJK - Op en rond scholen hebben zich dit jaar al meerdere geweldsincidenten voorgedaan waarbij gewonden of doden vielen. Het slachtoffer van donderdag is het tweede gedode slachtoffer.
ANP2
In april overleed de 16-jarige havoscholier Nan van Wijk van de Christelijke scholengemeenschap Jan Arentsz in Alkmaar, nadat hij klappen had gekregen voor het gebouw van zijn school. De politie hield korte tijd later een 17-jarige verdachte aan.
In maart deden zich steekpartijen voor op scholen in Oss, Amsterdam, Rotterdam en Naaldwijk.
In Amsterdam werd een 14-jarige scholier van het Marcanti College slachtoffer van een steekpartij. De verdachte was een jongen van 15 jaar.
Oss
In Oss raakte een 18-jarige inwoner van die stad gewond door een steekpartij bij de rijwielstalling van ROC De Leijgraaf. De 16-jarige verdachte was een leerling van de school.
In Rotterdam ontruimde de politie het ROC Zadkine na een vechtpartij waarbij een 21-jarige man werd neergestoken. Elf mensen werden aangehouden. Een van de verdachten droeg een vuurwapen bij zich.
Naaldwijk
Een 16-jarige jongen uit het Westlandse De Lier raakte lichtgewond aan zijn hand en borst bij een steekpartij op zijn middelbare school in Naaldwijk. Twee 17-jarige en een 19-jarige jongen werden opgepakt. De verdachten, die niet op de school zaten, zouden de jongen na schooltijd hebben opgewacht nadat ze eerder ruzie met hem hadden gemaakt.
Onderzoek
Hoe vaak geweld op scholen voorkomt is onbekend. De Algemene Onderwijsbond (AOb) vroeg naar aanleiding van de eerdere incidenten daarom al om een onderzoek naar geweld op scholen.
Veiligheid
De Inspectie voor het Onderwijs kijkt al sinds ruim een jaar scherper naar de veiligheid op scholen. De inspectie vraagt of scholen weten in hoeverre hun leerlingen zich op hun gemak voelen in het klaslokaal en op het schoolplein.
Verder wil de onderwijsinspectie weten of de scholen beleid hebben om geweld te voorkomen en om adequaat op te treden als er toch iets voorvalt.
tja wat moet je als directeur met zo'n zooi op je school? Ik denk dat meer dan 90% van de scholieren totaal niet gemotiveerd is, dus het is gewoon een hopeloze situatie op dit soort scholenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:21 schreef DrDentz het volgende:
Cohen gaat even thee drinken met de directeur
Wat verandert de bron eraan dat het gewoon zo is?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dude, er staat een bron bij. GeenStijl, die doen 't erom.
Het is bekend dat van die vmbopaupers het altijd over "sgool" hebben. Als je dan een populistische weblog hebt en er gebeurt iets met dezelfde paupers dan gebruik je dat ook want dat is "tof".quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:29 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Wat verandert de bron eraan dat het gewoon zo is?
De rechtstaat is te laks? Weet je wel waar je het over hebt?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:16 schreef Antal het volgende:
[..]
Gelijk heb je... ik heb hier een mannetje lopen van 2 jaar en dit wil ik hem besparen ja, ik moet er niet aan denken. Emigreren is desnoods een optie..
![]()
Dat men hierover verbaast is? Ik heb een half jaar in Bos en Lommer (Amsterdam) gewoond. Dat beeld is daar precies hetzelfde. Ik heb in mijn deel van de wijk totaal geen problemen gehad, maar de diversiteit van de verschillende bevolkingsgroepen en Nederlanders lag totaal in de verkeerde richting.quote:idd triest
Lijken wel foto's ergens uit noord-afrika
Ik weet niet waar je woont, maar als dat de Randstad is en je niet tussen de boeren wilt zitten, dan is emigreren je énige oplossing.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:16 schreef Antal het volgende:
[..]
![]()
Ja, er is dan een grote kans dat ze afzakken naar hun niveau omdat er om hun heen alleen maar tuig op zo'n school zit. (generaliserend)quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:45 schreef TomTancr3do het volgende:
Laggen tog? Geert Wilders kom er maar in.
Je zou als autochtoon op dit moment maar in Amsterdam wonen, en kinderen hebben die te dom zijn voor de HAVO of het VWO.
Klopt, dit is Slotervaart, waar veel uitschot uit het Rifgebergte woont.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:25 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
idd triest
Lijken wel foto's ergens uit noord-afrika
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |