Voor de eventuele vlinderjacht natuurlijkquote:
sorryquote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:51 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
nee, cultuurverrijkende kansenjongeren noem je die
Volgens de geruchten gaat het om een Turkse dader.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:50 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, geen idee wie wie neergestoken heeft, dus tja...
lijkt mij inderdaad geen vreemd scenario....quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Marokkaanse achterstandswijkjongeren behandelen Turken doorgaans nogal schofterig. Het zou me niks verbazen als die gozer van 14 stelselmatig gepest en uitgelokt werd door de dominante groep Marokkaanse zittenblijvers. Eens barst de bom en dan steekt die jongen 'm neer.
Echt geen ondenkbaar scenario...
Turken hebben toch ook geen gebrek aan een blik broers/ooms/neefjes/vriendjes dat ze in dat soort gevallen kunnen opentrekken voor de nodige wraakacties?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Marokkaanse achterstandswijkjongeren behandelen Turken doorgaans nogal schofterig. Het zou me niks verbazen als die gozer van 14 stelselmatig gepest en uitgelokt werd door de dominante groep Marokkaanse zittenblijvers. Eens barst de bom en dan steekt die jongen 'm neer.
Echt geen ondenkbaar scenario...
Wie heb je dat zien zeggen dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:54 schreef Malebolgia het volgende:
diep triest dat bijna niemand hier op Fok! erom maalt omdat het slachtoffer 'toch maar een allochtoontje'is.
Welkom op een internetforumquote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:54 schreef Malebolgia het volgende:
diep triest dat bijna niemand hier op Fok! erom maalt omdat het slachtoffer 'toch maar een allochtoontje'is.
Het was een kind van 14 die is doodgestoken, en het kan ons niets schelen? WTF echt...
Tsjah, die lui verpesten het voor zichzelf, dat ze nu elkaar af gaan maken is Poetic Justicequote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:54 schreef Malebolgia het volgende:
Het was een kind van 14 die is doodgestoken, en het kan ons niets schelen? WTF echt...
sgool1.jpg, misschien dat iemand nog wat lesjes Nederlands kan krijgen op dat ROC.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:57 schreef IkWilbert het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geenstijl.nl
kijk ze ook allemaal staan joh ... stelletje gangstersquote:
Dude, er staat een bron bij. GeenStijl, die doen 't eromquote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:03 schreef Gunner het volgende:
[..]
sgool1.jpg, misschien dat iemand nog wat lesjes Nederlands kan krijgen op dat ROC.
En ik tel maar 1 autochtoon op de bovenste foto, is dat ROC zo'n 'zwarte' school?
Het blijft een feit. Geenstijl of niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dude, er staat een bron bij. GeenStijl, die doen 't erom.
Zo, hij wist wel waar hij 'm moest rakenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:57 schreef IkWilbert het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |