Ja, daarom ben ik laterquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:42 schreef Litso het volgende:
Ok. Msn berichtje gelezen?
Ok, maar wel met iets andere tekst, ok?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:53 schreef Litso het volgende:
Mag ik ook?
Waarom kan ik de editgeschiedenis niet zien?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:54 schreef RX69 het volgende:
-vooral doen in een topic vol mods-
Weet ik niet, ik ook niet, maar hij postte spam.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:57 schreef Litso het volgende:
[..]
Waarom kan ik de editgeschiedenis niet zien?
Hoi!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:03 schreef jackson het volgende:
Ja, hoi!
Klopt! Zo vies en toch zo lekker.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:33 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Bier is vies, net zoals secks
Alcoquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:41 schreef cerror het volgende:
Voor vanavond wel weer pilsch. Driewerf hoera!
Ik slik niet door, hoe smaken Bier en Secks eigenlijk?quote:
Oh, daar doe je tegenwoordig aan?!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:30 schreef nyny83 het volgende:
inderdaad wel erg blauw altijd hier. moet ik me nog gedragen ook enzo
Handig toch, communiceren via Fok als je telefoon pleite isquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:41 schreef nyny83 het volgende:
Wie is Beeb?
Hop eens ff naar die andere SC.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:53 schreef JDude het volgende:
Handig toch, communiceren via Fok als je telefoon pleite is.
Het gaat even niet om de tofheidsgraad.quote:
True!quote:
Zoals "werken" ?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:14 schreef nyny83 het volgende:
Drukheid is alleen maar vervelend. Kom je niet aan andere dingen toe enzo.
Bijvoorbeeld... Geloof me.. soms doe ik dat echt!quote:
Hoiquote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:03 schreef Misstique het volgende:
Ja hoi.
Ik ook niet sinds vandaag. Nergens.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:57 schreef Litso het volgende:
Waarom kan ik de editgeschiedenis niet zien?
Terecht!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:09 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
b/c cups zijn ideaal voor mij
Ik zocht al een nieuwe sig.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:05 schreef Blight het volgende:
Ah Kuukske. Je bent echt een godsgeschenk.
quote:
Dat ben ik ookquote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:42 schreef jackson het volgende:
Je moet wel een engel zijn als ik al die mensen zo hoor![]()
quote:
Je bent aan het bier zeker?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:42 schreef cerror het volgende:
Ik ben niet aan de drugs maar als ik m'n bril af heb lijkt het alsof de onderste hoeken van mijn scherm breder zijn dan de bovenste hoeken.
Trapezium dus.... woah.
Ja okay.quote:
Nieuwe bril?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja okay.Maar ik ben nog heul niet licht in het hoofd.
Komt echt door de bril!
Nope.quote:
Dat licht.. komen daar ook marsmannetjes uit? Of zingende engelstemmetjes?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Nope.
Ik merk wel dat ik het alleen heb als ik ander licht er bij aan heb.
Het is een buis met giftig gas. Athans, nu nog.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat licht.. komen daar ook marsmannetjes uit? Of zingende engelstemmetjes?
Echt, welke kansloze rukker komt er op het idee om BeF door te lurken op zoek naar interessante posts voor in de spits?quote:
Ik doe mee.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 07:38 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb besloten vandaag niets te doen op het werk. En ik vind het nu al een tof besluit.
ik zou wel willen meedoen, maar ik denk dat dat er vandaag niet in zitquote:
+1quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 07:38 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb besloten vandaag niets te doen op het werk. En ik vind het nu al een tof besluit.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:04 schreef nyny83 het volgende:
[..]
teef. ik hoop dat je omkomt in het werk!
Gezellig!quote:
quote:Beste vriend van Hertog Jan,
Wanneer u straks lid wordt van de Vriendenkring Hertog Jan hebt u een streepje vóór. Want:
* U profiteert van extra voordeel.
* U bent als eerste op de hoogte van alle acties.
* Brouw- en bierkennis wordt exclusief voor u ontsloten met bijvoorbeeld de hoogstpersoonlijke bierbrieven van Gerard van den Broek.
* U hebt als lid van de Vriendenkring een stem in allerlei zaken rond het Hertog Jan bier. Denk aan het ontwerp voor een nieuw glas of fles of de introductie van nieuwe speciaalbieren.
Kortom, er is reden genoeg om hier uw e-mail adres achter te laten. U krijgt dan bericht zodra de Vriendenkring Hertog Jan met haar activiteiten start. Tot spoedig!
Joh, da's wel wat voor JD.quote:
Ik vind Grolsch heul zo slecht nog niet hoor. Zeker niet in die fancy flesjes.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:25 schreef nyny83 het volgende:
Goed spul. Unlike dat bocht dat voor bier moet doorgaan dat Grolsch heet
Hmmwhah, tis altijd weer even wennen maar ik kan het prima hebben. Ben ook niet echt heel erg kritisch wat bier betreft. Nouja, wel de grotere merken graag en geen aldi-pilsquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:25 schreef nyny83 het volgende:
Goed spul. Unlike dat bocht dat voor bier moet doorgaan dat Grolsch heet
Eensch.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmmwhah, tis altijd weer even wennen maar ik kan het prima hebben. Ben ook niet echt heel erg kritisch wat bier betreft. Nouja, wel de grotere merken graag en geen aldi-pils![]()
Nee, ben ik ook niet echt van. Maarja, na een paar went het ook wel weer eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:29 schreef Kuukske het volgende:
Bavaria however is dan weer niet te zuipen.
Vanavond pas, hč. Ik moet nog 'werken' tot 17.00.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:37 schreef Kuukske het volgende:
Bier, hier.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:39 schreef Blight het volgende:
Vanavond pas, hč. Ik moet nog 'Kuukske vermaken' tot 17.00.
Gamen is immer tof. Ik ga vanavond eens hendig beginnen met Super Paper Mario op de Wii.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:40 schreef Blight het volgende:
Ik ga vanavond tot in de late uurtjes oude adventure games spelen met een maat van me, en daarna de kroeg in. Yay!
Bladerunner,.
Omicron,.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:46 schreef mcDavid het volgende:
Ik heb nog nooit een vrouw aangeraakt, maar ik hoor er in BeF altijd zoveel over dat ik toch wel nieuwsgierig begin te worden.
Het is echt leukquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:46 schreef Blight het volgende:
Ik heb nog nooit een Wii aangeraakt, maar ik hoor er tijdens de lunch altijd zoveel over dat ik toch wel nieuwsgierig begin te worden.
Euhj, dadelijk vraagt men zich af waarom ik zit te lachen om vrijstellingenquote:
Daar heb ik ook e.e.a. over gehoord. Wii Boogie lijkt mij ook wel tof. En Guitar Heroquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:48 schreef Blight het volgende:
Mario Party 8 lijkt me vooral wel tof. Maar ik heb net pas die xbox verkocht, dus ik koop er niet meteen weer een ander hebbedingetje voor terug..
Waardeloos apparaat is het. Na 2 keer spelen heb je het wel gezien. Goeie game is dan misschien Zelda, maar daar houdt het ook echt wel mee op. Als je er 1 koopt, bouw hem meteen om en download alle gamesquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:46 schreef Blight het volgende:
Ik heb nog nooit een Wii aangeraakt, maar ik hoor er tijdens de lunch altijd zoveel over dat ik toch wel nieuwsgierig begin te worden.
Maar dat mág helemaal niet!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:06 schreef jackson het volgende:
Als je er 1 koopt, bouw hem meteen om en download alle games![]()
Rekeningmachine.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:05 schreef Litso het volgende:
BeF.
Dank u, dank u. Het heeft goed gesmaakt. Nog maar een paar uur tot pils.quote:
Wat was het voor taart?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:17 schreef Blight het volgende:
Dank u, dank u. Het heeft goed gesmaakt. Nog maar een paar uur tot pils.
Nee, maar het kost 80 euri en via nieuwsgroepen download je in 1 weekend al die spellen... Zul je merken dat er buiten 1 of 2 games om geen reet aan is. Kan je hem meteen weer verkopenquote:
Diep respect!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:17 schreef Blight het volgende:
Kwartet.
Slagroomtaart!quote:
Toch blijft de besturing erg geil.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Waardeloos apparaat is het. Na 2 keer spelen heb je het wel gezien. Goeie game is dan misschien Zelda, maar daar houdt het ook echt wel mee op. Als je er 1 koopt, bouw hem meteen om en download alle games![]()
Oeh. Nicequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:26 schreef Blight het volgende:
Slagroomtaart!.
Nog op stap dit weekend? En hoe is 't met jullie woning?.
True!quote:
Tof, tof! Da's vrij snel gegaan allemaal.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:27 schreef Kuukske het volgende:
Euhm, morgen hebben we een housewarming in Hilversum. Daar is bier.
En met de woning alles tof, maandag horen we wanneer de woningbouw de keuken komt renoveren. Dan moeten we er nog een vloer bijkopen en dan is 'ie af
. Morgen komt mijn vader de badkamer afmaken.
Ja, best wel. Maar we hebben er geen moment spijt van.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:31 schreef Blight het volgende:
Tof, tof! Da's vrij snel gegaan allemaal.
Oeh tof. Heb je al iets op het oog of ga je dan beginnen met snuffen op de koophuizenmarktquote:Ik doe het voor nu nog even met mijn te kleine appartementje, maar binnenkort ga ik me storten op een koophuis. Ik wacht nog even mijn aanstaande salarisverhoging af.
Dewadde?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
c_c, ga je vandaag nog de beest uithangen met Lutsor?
Eerst even rustig rondkijken. Het liefst blijf ik hier in de stad wonen, maar of dat haalbaar is valt natuurlijk te bezien. Ik zal in ieder geval wel wat meer het centrum uit moeten. Desalniettemin zie ik er wel naar uit, een écht eigen crib.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:33 schreef Kuukske het volgende:
Oeh tof. Heb je al iets op het oog of ga je dan beginnen met snuffen op de koophuizenmarkt?
Lekker hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:38 schreef nyny83 het volgende:
Tja, ik zit gelukkig al ruim een maand lekker in mn koophuis
Oh, ennuh, die McDavid quote was briljant
Muhahaha! Selectief reageren! Het werkt!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
wat een incrowdgesprek weer, ik ga eens mijn ochtendrituelen uitvoeren.
Het zal vrij duur zijn om in het centrum te wonen. Althans, dat is hier wel het geval. Je betaalt hier rustig dik 1100 euro huur per maand, of een ruime 9 ton voor een woning in het centrum.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:38 schreef Blight het volgende:
Eerst even rustig rondkijken. Het liefst blijf ik hier in de stad wonen, maar of dat haalbaar is valt natuurlijk te bezien. Ik zal in ieder geval wel wat meer het centrum uit moeten. Desalniettemin zie ik er wel naar uit, een écht eigen crib.
Like, duh.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:39 schreef Blight het volgende:
[..]
Muhahaha! Selectief reageren! Het werkt!
en daarom vind ik je zo tof.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:39 schreef Blight het volgende:
[..]
Muhahaha! Selectief reageren! Het werkt!
Ander werk zoekenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:41 schreef nyny83 het volgende:
ohja, het uitpluizen van alle regels die in onze ISA 2004 server staan zuigt stierenballen.
netwerkbeheerder zijn is best leuk. alleen minder als je in een vrijwel ongedocumenteerde omgeving terecht komt en het netjes wilt krijgenquote:
Andere mensen laten doenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:48 schreef nyny83 het volgende:
[..]
netwerkbeheerder zijn is best leuk. alleen minder als je in een vrijwel ongedocumenteerde omgeving terecht komt en het netjes wilt krijgen
Ik verbaas me soms ook over de snuggerheid van studenten. Mijn godquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:06 schreef Blight het volgende:
Mongolide klanten zijn echt niet okay. Mijn god wat een leeghoofden heb ik soms toch aan de lijn.
Waarom denk je anders dat Frans Bauer zoveel cd's verkoopt?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:06 schreef Blight het volgende:
Mongolide klanten zijn echt niet okay. Mijn god wat een leeghoofden heb ik soms toch aan de lijn.
Zó herkenbaarquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:06 schreef Blight het volgende:
+1quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:06 schreef Blight het volgende:
Puppies staan hierbuiten.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:18 schreef Blight het volgende:
Ik krijg van dit soort mensen echt de neiging om een plank met een kromme roestige spijker te pakken, en dan de schedeltjes van onschuldige puppy's in te slaan. Blegh.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:38 schreef nyny83 het volgende:
die McDavid [..] briljant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]Lees maar terug en let op de posts van BlightSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vicariously I live while the whole world dies
Hey! iemand moet eraan geloven en puppies doen niks terug dus ideaalquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Puppies staan hierbuiten. [ afbeelding ]
Als je Seabird maar laat leven!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:25 schreef Blight het volgende:
Zeehondjes dan?
Will do!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:25 schreef Blight het volgende:
Zeehondjes dan?
Correctie: Seabert.quote:
Oh ok, wist nooit hoe je het schreef dus liet mijn fantasie maar de vrije loopquote:
Mnah. Mwoah. Dan moet je zover fietsen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:25 schreef Blight het volgende:
Zeehondjes dan?
Op zich, zeevogel. Het zou kunnen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:30 schreef nyny83 het volgende:
Oh ok, wist nooit hoe je het schreef dus liet mijn fantasie maar de vrije loop
Verdulle.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:33 schreef mcDavid het volgende:
Sorry kuuks, die van nyny is toch leuker.
Ik vond hem wel sterk gevonden ook jaquote:
Je familie haat ze ook. En toch doet iedereen "vrolijk" mee. Gewoon kappen met die "beleefdheidsfeestjes" met mensen waarmee je niets gemeen hebt, behalve dat het toevallig familie van je is.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Ugh. Ik háát familiedagen.
Nou ja, het zijn vooral gezinsdagen, en die wimpel je niet zo snel afquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:23 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Je familie haat ze ook. En toch doet iedereen "vrolijk" mee. Gewoon kappen met die "beleefdheidsfeestjes" met mensen waarmee je niets gemeen hebt, behalve dat het toevallig familie van je is.
Nog altijd ruim een uur eerder dan geplanned.quote:
Ohja, mijn weekend begon gisteren ook 2 uur eerder dan geplanned!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nog altijd ruim een uur eerder dan geplanned.
Ga eens fietsen ofzoquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:57 schreef mcDavid het volgende:
Ohja, mijn weekend begon gisteren ook 2 uur eerder dan geplanned!
Ohja! Ik ga zwaaienquote:
Of VUT-er.quote:
Ik ben UVT'er.quote:
UVT = u. v. Tilburg.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Heb ik weer wat gemist? Ik dacht dat je op KLB zat?
Je was okay.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:21 schreef mcDavid het volgende:
*opweg gaat naar tilburg![afbeelding]
Heb je ook een ontzettende drang naar augurken? Want dan zou het best eens zover kunnen zijn.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:35 schreef Blight het volgende:
Om nog even terug te komen op mongolide klanten: ik ramde net uit frustatie keihard op tafel. Man oh man, wat een ellende.
Ben ik nu zwanger?
Nee, dat niet. Wel een ontzettende drang naar bier. Telt dat ook?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heb je ook een ontzettende drang naar augurken? Want dan zou het best eens zover kunnen zijn.
Hm, nee. Gefeliciteerd. Je bent niet zwanger.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:39 schreef Blight het volgende:
Nee, dat niet. Wel een ontzettende drang naar bier. Telt dat ook?
Ok. Dan kan ik nu bier drinken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:56 schreef Kuukske het volgende:
Hm, nee. Gefeliciteerd. Je bent niet zwanger.
Zuup ze!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:58 schreef Blight het volgende:
Ok. Dan kan ik nu bier drinken.
Tenzij er een schoonmaker op vrijdagavond in een goede bui is: nee.quote:
We hadden niets lekkers in huisquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:19 schreef Litso het volgende:
Is je suikerniveau alweer op peil? c_c
enneh mogge ceurreur
Ja, hij klinkt als een schaapquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:31 schreef Janetje het volgende:
Schaap de koe?
Meuhhhehhhhhhhh?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, hij klinkt als een schaap.
Voorheen de 'Katholieke Universiteit Brabant", omdat dezelfde naam maar dan met Tilburg een nogal ongelukkige afkorting opleverde...quote:
weer niet geneukt?quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:29 schreef mcDavid het volgende:
Bier, kampvuur, bier, jagermeister, struisvogels, auto op een stuisvogel-ei zetten, bier, bierbrouwerij de drie horne, drakenbloed (tripel bier), jagermeister, bier, nachtelijke boswandeling, jagermeister, olie op het vuur, water in de olie op het vuur, jagermeister, bier, autocross, bier.
Ik denk ik vat me weekend even samen.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:01 schreef Blight het volgende:
nalezen.
logisch. Als je hier een week niet komt heb je zomaar 2 pagina's van een topic gemistquote:Op maandag 15 oktober 2007 09:01 schreef Blight het volgende:
Wacht even hoor, jongens en meisjes! Stop even met posten, ok? Ik moet even álles nalezen.
Nou, ik niet hoor... Gewoon stage / afstuderenquote:Op maandag 15 oktober 2007 09:41 schreef Kuukske het volgende:
Iedereen heeft ineens een leven ofzo.
Ah, dat schiet dan niet erg op of welquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:18 schreef Litso het volgende:
Nog steeds op de HAN.
Tweede jaar tegenwoordig
Arnhemquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:27 schreef -skippybal- het volgende:
HAN in Arnhem of Nijmegen?
Ah, ik ga in feb waarschijnlijk (weer eensquote:
Ben er bijna klaar mee daar in Arnhem... Als het goed is afstuderen in januari en klaarquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:32 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ah, ik ga in feb waarschijnlijk (weer eens) overstappen
Naar Nijmegen dan. Eerst eventjes P halen volgende maand
Ik heb 2 jaar over mijn P gedaan. Ik ben allang blij dat ik weer een stapje verder benquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Ah, dat schiet dan niet erg op of wel?
![]()
Welke studie deed je ook alweer daar?quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:34 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar over mijn P gedaan. Ik ben allang blij dat ik weer een stapje verder ben
Nice!quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Ben er bijna klaar mee daar in Arnhem... Als het goed is afstuderen in januari en klaar![]()
Wat heb je gedaan voor studie ?!quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:37 schreef nyny83 het volgende:
Wat ben ik toch blij dat ik die hele fucking studie al even achter de rug heb en al ruim 2 jaar aan het werk ben. En toch pas 24
Als het me niks kan schelen vraag ik het nietquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:02 schreef nyny83 het volgende:
Hogere Informatica aan de Hogeschool van Amsterdam. Weet je dat nou nog niet jackson? Of interesseert het je allemaal niet zo?
Nee, is dat leuk dan?quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:37 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nice!
Hey Lits, ga je vrijdag nog naar de Popronde in Arnhem? Die ongeveer 3 keer zo klein is als in de rest van het land [ afbeelding ]...
Communicatie & Multimedia Design, maar ik doe de wat meer technische semesters dus het komt een beetje neer op websites bouwen enzo. Nu bezig met een semester over databases, xml, ASP.NET en dashboard-design.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Welke studie deed je ook alweer daar?
Ah! Daar heb je nog wel wat aanquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:07 schreef Litso het volgende:
Nu bezig met een semester over databases, xml, ASP.NET en dashboard-design.
Hallo.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:32 schreef Chowi het volgende:
Hallo.
Cocoon voor mij dit weekend in Amsterdamquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:11 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Allemaal bandjes in verschillende kroegen. Klik
quote:
Volgende week dinsdag Animal Collectivequote:Op maandag 15 oktober 2007 11:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Cocoon voor mij dit weekend in Amsterdam
Heul veul zin an!![]()
Genre ?!quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:37 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Volgende week dinsdag Animal Collective![]()
En hoi.
Vast niet.... Waar denk je aan?quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:41 schreef Chowi het volgende:
Heb ik nog wat gemist de vorige negen delen trouwens?
Experimentele freak-folk met een tikkeltje electro. Of zoquote:
Experimenteel laten we maar zeggenquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Experimentele freak-folk met een tikkeltje electro. Of zo
nahh... het was meer dat ik het er met jou al 3x over gehad heb ofzo, bedrijfskundige informatica studentquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Als het me niks kan schelen vraag ik het niet
Als ik het al wist vraag ik het ook niet
ik nu 3 1/4 jaarquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:34 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar over mijn P gedaan. Ik ben allang blij dat ik weer een stapje verder ben
Niets in het bijzonder. Maar ik dacht, als ik de vorige negen delen niets gemist heb, mis ik in de volgende negen delen vast ook niets.quote:
Ik ben inderdaad geneigd snel dingen te vergeten die hier besproken wordenquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:52 schreef nyny83 het volgende:
[..]
nahh... het was meer dat ik het er met jou al 3x over gehad heb ofzo, bedrijfskundige informatica studentMaakt niet uit verder hoor, no offence taken
Ik heb wel meer delen gemist denk ik en kan nu niet zeggen dat ik me er druk over maak. Dus je zal vast niets missen aan de volgende delenquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Niets in het bijzonder. Maar ik dacht, als ik de vorige negen delen niets gemist heb, mis ik in de volgende negen delen vast ook niets.
Top. Dank je.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb wel meer delen gemist denk ik en kan nu niet zeggen dat ik me er druk over maak. Dus je zal vast niets missen aan de volgende delen![]()
Jemig, heftige afwegingen zijn dit.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:55 schreef Litso het volgende:
Hoi Chowi.
Je hebt mij gemist in de vorige 9 delen. Zie zelf maar of je me de volgende delen ook gaat missen
Mij.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:41 schreef Chowi het volgende:
Heb ik nog wat gemist de vorige negen delen trouwens?
Maar wel tieten.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:53 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb niet eens een P.
Oja, daar draait alles om in het leven.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:18 schreef mcDavid het volgende:
Maar wel tieten.
Oh, mevrouw kan niet meer FOK!ken want sociaal levenquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jemig, heftige afwegingen zijn dit.
Litso <=> sociaal leven.
Hmm. Moeilijk, moeilijk.
Ik ben het aan het opbouwen ja?!quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:32 schreef Litso het volgende:
[..]
Oh, mevrouw kan niet meer FOK!ken want sociaal leven
Ik snap de hint alweer
Neuk jij wel genoeg?quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:39 schreef Kuukske het volgende:
Het was een serieuze vraag David. Geef eens netjes antwoord.
Ik hoor net dat je nog nooit geneukt hebt... Sorry daarvoor... dat wist ik nietquote:
Ik fok! buiten het "centrale trance topic" om nooit thuisquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:47 schreef nyny83 het volgende:
Btw... sinds wanneer gaan Fok en een sociaal leven niet samen? Gewoon Fokken op je werk, en 's avonds en weekenden vrijhouden voor je sociale leven![]()
Zo'n kutdag merc?quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Allejezus, er gaan vandaag echt doden vallen.
Morgen ook wel hoorquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Allejezus, er gaan vandaag echt doden vallen.
Die te kleine, ja!quote:Op maandag 15 oktober 2007 17:42 schreef Q. het volgende:
McD, zat jij in de trein van 16:40 van Amersfoort naar Rotterdam?
Zag je me wel? Jij zat natuurlijk liever in de eerste klas.quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:25 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Die te kleine, ja!
't is dat ik weet dat je sociaal contact met echte mensen niet op prijs stelt, anders was ik wel even naar je toe gestapt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |