Ja, daarom ben ik laterquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:42 schreef Litso het volgende:
Ok. Msn berichtje gelezen?
Ok, maar wel met iets andere tekst, ok?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:53 schreef Litso het volgende:
Mag ik ook?
Waarom kan ik de editgeschiedenis niet zien?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:54 schreef RX69 het volgende:
-vooral doen in een topic vol mods-
Weet ik niet, ik ook niet, maar hij postte spam.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:57 schreef Litso het volgende:
[..]
Waarom kan ik de editgeschiedenis niet zien?
Hoi!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:03 schreef jackson het volgende:
Ja, hoi!
Klopt! Zo vies en toch zo lekker.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:33 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Bier is vies, net zoals secks
Alcoquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:41 schreef cerror het volgende:
Voor vanavond wel weer pilsch. Driewerf hoera!
Ik slik niet door, hoe smaken Bier en Secks eigenlijk?quote:
Oh, daar doe je tegenwoordig aan?!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:30 schreef nyny83 het volgende:
inderdaad wel erg blauw altijd hier. moet ik me nog gedragen ook enzo
Handig toch, communiceren via Fok als je telefoon pleite isquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:41 schreef nyny83 het volgende:
Wie is Beeb?
Hop eens ff naar die andere SC.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:53 schreef JDude het volgende:
Handig toch, communiceren via Fok als je telefoon pleite is.
Het gaat even niet om de tofheidsgraad.quote:
True!quote:
Zoals "werken" ?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:14 schreef nyny83 het volgende:
Drukheid is alleen maar vervelend. Kom je niet aan andere dingen toe enzo.
Bijvoorbeeld... Geloof me.. soms doe ik dat echt!quote:
Hoiquote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:03 schreef Misstique het volgende:
Ja hoi.
Ik ook niet sinds vandaag. Nergens.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:57 schreef Litso het volgende:
Waarom kan ik de editgeschiedenis niet zien?
Terecht!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:09 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
b/c cups zijn ideaal voor mij
Ik zocht al een nieuwe sig.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:05 schreef Blight het volgende:
Ah Kuukske. Je bent echt een godsgeschenk.
quote:
Dat ben ik ookquote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:42 schreef jackson het volgende:
Je moet wel een engel zijn als ik al die mensen zo hoor![]()
quote:
Je bent aan het bier zeker?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:42 schreef cerror het volgende:
Ik ben niet aan de drugs maar als ik m'n bril af heb lijkt het alsof de onderste hoeken van mijn scherm breder zijn dan de bovenste hoeken.
Trapezium dus.... woah.
Ja okay.quote:
Nieuwe bril?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja okay.Maar ik ben nog heul niet licht in het hoofd.
Komt echt door de bril!
Nope.quote:
Dat licht.. komen daar ook marsmannetjes uit? Of zingende engelstemmetjes?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Nope.
Ik merk wel dat ik het alleen heb als ik ander licht er bij aan heb.
Het is een buis met giftig gas. Athans, nu nog.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat licht.. komen daar ook marsmannetjes uit? Of zingende engelstemmetjes?
Echt, welke kansloze rukker komt er op het idee om BeF door te lurken op zoek naar interessante posts voor in de spits?quote:
Ik doe mee.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 07:38 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb besloten vandaag niets te doen op het werk. En ik vind het nu al een tof besluit.
ik zou wel willen meedoen, maar ik denk dat dat er vandaag niet in zitquote:
+1quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 07:38 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb besloten vandaag niets te doen op het werk. En ik vind het nu al een tof besluit.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:04 schreef nyny83 het volgende:
[..]
teef. ik hoop dat je omkomt in het werk!
Gezellig!quote:
quote:Beste vriend van Hertog Jan,
Wanneer u straks lid wordt van de Vriendenkring Hertog Jan hebt u een streepje vóór. Want:
* U profiteert van extra voordeel.
* U bent als eerste op de hoogte van alle acties.
* Brouw- en bierkennis wordt exclusief voor u ontsloten met bijvoorbeeld de hoogstpersoonlijke bierbrieven van Gerard van den Broek.
* U hebt als lid van de Vriendenkring een stem in allerlei zaken rond het Hertog Jan bier. Denk aan het ontwerp voor een nieuw glas of fles of de introductie van nieuwe speciaalbieren.
Kortom, er is reden genoeg om hier uw e-mail adres achter te laten. U krijgt dan bericht zodra de Vriendenkring Hertog Jan met haar activiteiten start. Tot spoedig!
Joh, da's wel wat voor JD.quote:
Ik vind Grolsch heul zo slecht nog niet hoor. Zeker niet in die fancy flesjes.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:25 schreef nyny83 het volgende:
Goed spul. Unlike dat bocht dat voor bier moet doorgaan dat Grolsch heet
Hmmwhah, tis altijd weer even wennen maar ik kan het prima hebben. Ben ook niet echt heel erg kritisch wat bier betreft. Nouja, wel de grotere merken graag en geen aldi-pilsquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:25 schreef nyny83 het volgende:
Goed spul. Unlike dat bocht dat voor bier moet doorgaan dat Grolsch heet
Eensch.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmmwhah, tis altijd weer even wennen maar ik kan het prima hebben. Ben ook niet echt heel erg kritisch wat bier betreft. Nouja, wel de grotere merken graag en geen aldi-pils![]()
Nee, ben ik ook niet echt van. Maarja, na een paar went het ook wel weer eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:29 schreef Kuukske het volgende:
Bavaria however is dan weer niet te zuipen.
Vanavond pas, hè. Ik moet nog 'werken' tot 17.00.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:37 schreef Kuukske het volgende:
Bier, hier.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:39 schreef Blight het volgende:
Vanavond pas, hè. Ik moet nog 'Kuukske vermaken' tot 17.00.
Gamen is immer tof. Ik ga vanavond eens hendig beginnen met Super Paper Mario op de Wii.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:40 schreef Blight het volgende:
Ik ga vanavond tot in de late uurtjes oude adventure games spelen met een maat van me, en daarna de kroeg in. Yay!
Bladerunner,.
Omicron,.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:46 schreef mcDavid het volgende:
Ik heb nog nooit een vrouw aangeraakt, maar ik hoor er in BeF altijd zoveel over dat ik toch wel nieuwsgierig begin te worden.
Het is echt leukquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:46 schreef Blight het volgende:
Ik heb nog nooit een Wii aangeraakt, maar ik hoor er tijdens de lunch altijd zoveel over dat ik toch wel nieuwsgierig begin te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |