quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:36 schreef Litpho het volgende:
Bedankt voor alle inzet, Sigme, en veel plezier met je herwonnen vrije tijd.
Jij ben toch vegetariër?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat dus, kan ik een keer langs komen om een stukje lam te eten
?
Klopt. Ik lees alleen post die mijn interesseren.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:51 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Misschien moet je 'ns wat meer dan alleen je eigen posts lezen (in de SC).
Mag ik overnemen?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het was goed je in het blauw te zien. Mensen liepen met je weg of konden je bloed wel drinken.
Je ging de controverse niet uit de weg. De boel is meerdere keren mooi opgeschud.
Dank voor je inzet en samenwerking.
Je beseft dat je dan verplicht bent de waarheid achter te houden?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:57 schreef HazeFlaterS het volgende:
[..]
Mag ik overnemen?
Hoeveel schuift het eigenlijk?
Daar heb ik niks aan toe te voegen. Offtopic gezeik wordt verwijderd.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:03 schreef EchtGaaf het volgende:
Ja, als TS roep ik iedereen op vanaf nu on-topic te reageren.
Wat Pool zegt/schrijftquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:56 schreef Pool het volgende:
Sigme, bedankt! Ik vond je wel een goede mod, ben benieuwd wie er voor je in de plaats komt!
Wat de nieuwe POL-mod zegt.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:56 schreef Pool het volgende:
Sigme, bedankt! Ik vond je wel een goede mod, ben benieuwd wie er voor je in de plaats komt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |