Ja, je hebt gelijk. JIJ bent pas OUD!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:11 schreef miss_sly het volgende:
Je komt pas net kijken met je 30 jaar
Waar maak je je druk over, broekie!
weet nog nietquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hoi.Kom je zaterdag wel
of niet
?
tot zaterdag? dan zie je me opeens of wel of niet verschijnenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Owwwww, hoe lang laat je me in spanning?
Ja, en ik geniet er vanquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk. JIJ bent pas OUD!![]()
Een paar daaagen? Een paar minuten moet voldoende zijn, zeurkousquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Geef me even een paar dagen om de rouw te verwerken.
Dat is niet bejaard, dat is wijsquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:43 schreef Roomsoesje het volgende:
Stelletje oude verlepte bejaarden[ afbeelding ]
![]()
Dat weet ik nog niet precies. Van hier verwacht ik in elk geval Reya en Alicey, en misschien M&M's. Koewam is ook uitgenodigd, maar van hem heb ik niets gehoord, dus hem verwacht ik niet. Verder alleen mensen die jij niet kent. Kom je ook?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:44 schreef Roomsoesje het volgende:
Wie komen er zaterdag allemaal Ise?![]()
Je bent een heerlijk uitziende jonge godin waar menig vrouw terecht jaloers op mag wezenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:47 schreef miss_sly het volgende:
Ow, en verlept benik al helemaaaaaal niet! Ik ben nog steeds mooi en jong en fris en stralend![]()
![]()
![]()
Denk ut wel. 80% kans opquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:48 schreef Isegrim het volgende:
Dat weet ik nog niet precies. Van hier verwacht ik in elk geval Reya en Alicey, en misschien M&M's. Koewam is ook uitgenodigd, maar van hem heb ik niets gehoord, dus hem verwacht ik niet. Verder alleen mensen die jij niet kent. Kom je ook?
Koewam is cult, hij moet gewoon komen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:48 schreef Isegrim het volgende:
Koewam is ook uitgenodigd, maar van hem heb ik niets gehoord, dus hem verwacht ik niet. V
Ga 't 'm even vertellen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Koewam is cult, hij moet gewoon komen.
is Reya ook al jarig ?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:41 schreef Triggershot het volgende:
Waarom is het dan gepost?
Feli Reya!
nee, ik heb 1 en 2 niet gezien...dus dan zou ik er vast niks van snappenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:42 schreef Roomsoesje het volgende:
Iemand al naar de film Rush Hour 3 geweest?
quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]![]()
![]()
Nog plannen om langs te komen zaterdag?
quote:
Als je erop staat om iets mee te nemen (cadeautjes hoeven écht niet van mijquote:Wat wil je cadeau?
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]Als je het waagt om weer af te zeggen, dan is het uit tussen ons hoor.
Hmm, een seksspeeltje voor in de keuken... lastig ben jij hoorquote:Als je erop staat om iets mee te nemen (cadeautjes hoeven écht niet van mij), doen dan iets voor in de keuken.
Ik zal mijnquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:18 schreef Isegrim het volgende:
Wil jeook mee Doffel? Zou ik gezellig vinden.
Dan hou ik eeuwig van je.quote:
Goedzo, je leert het nog wel.quote:Ik was vanmiddag ook al in Rotterdam, dus ik ben voor deze week over mijn ergste angst heen![]()
Ik dacht meer aan een culinair speeltje.quote:Hmm, een seksspeeltje voor in de keuken... lastig ben jij hoor
Afgesproken.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:52 schreef Doffy het volgende:
Ik zal mijndiep in de ogen kijken en vragen of ie meegaat
Jeuj.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:39 schreef Memento-Mori het volgende:
ik weet t nog steeds niet maar 90% kans dat ik kom
Grappig toch?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 07:07 schreef Isegrim het volgende:
Goedemorgen.
Mijn collega's hebben waarschijnlijk mijn werkplek versierd.Maar, on the bright side, ik krijg een cadeau.
Verpest mijn positieve boodschap nou niet zo muts!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 07:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, nu ben ik dertig en een dag, da's nog erger.
Tuurlijk, het is ook zijn kind!quote:
Waaraan denk je dat te kunnen zien op de echo?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 07:39 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en dat ga ik ook zeker conroleren
de neusquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 07:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Waaraan denk je dat te kunnen zien op de echo?
Willem Holleeder is er niks bijquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 07:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Okee.Kan me niet herinneren dat jij zo'n opvallende neus hebt eigenlijk.
Mijn schoonhond is heul wel liefquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 08:39 schreef Reya het volgende:
Maar ik heb een canifobie.
Maar wellicht is de hond van jouwwel lief tegen me. Honden doen normaal namelijk vaak heul niet lief tegen me
Ik zou er totaal geen problemen mee hebben, maar mijnquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 08:29 schreef Doffy het volgende:
Mijnoverweegt mee te gaan, Ise, maar wil weten of er evt. ruimte is om een hond in een hoekje te leggen?
Je neemt je schoonhond ook mee?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 08:29 schreef Doffy het volgende:
Mijnoverweegt mee te gaan, Ise, maar wil weten of er evt. ruimte is om een hond in een hoekje te leggen?
Nope, ga naar cabaret in Wijk bij Duurstedequote:
Oeh, chic. Daar wonen toch alleen rijke mensen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nope, ga naar cabaret in Wijk bij Duurstede
Das Wassenaar geloof ikquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:11 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Oeh, chic. Daar wonen toch alleen rijke mensen?
Doe voor de zekerheid maar wel ja.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan dnek ik dat ik er wel ga zijn, slaapzak moest ik zelf meenemen dacht ik he?
quote:
Ik vind het echt lullig, want ik had het erg leuk gevonden als hij kwam.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 09:05 schreef Doffy het volgende:
[..]
En hij's lief
Maar helaas Ise, ik snap 't.Mijn
kan dan helaas niet mee, want hij moet dit weekend op de hond passen. Maar ik kom wel hoor
![]()
Euhm, dat moeten we nog even afwachten, bij de echo bleek er iets niet goed. Volgende week maandag weten we meer.quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Euhm, dat moeten we nog even afwachten, bij de echo bleek er iets niet goed. Volgende week maandag weten we meer.
Las het ook net in OUD.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik zie nu ook dat je link uit je sig weg is
Sterkte met het afwachten!
Oh jee...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Euhm, dat moeten we nog even afwachten, bij de echo bleek er iets niet goed. Volgende week maandag weten we meer.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
alle 3quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
Las het ook net in OUD.
Echt heel veel sterkte alle 3!
Dat zou ontzettend jammer zijn. Ik leef met jullie mee. Een hele kleine troost is misschien dat het al in dit vroege stadium wordt ontdekt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Die heeft het ook nog gehaald.quote:Op zondag 14 oktober 2007 10:07 schreef miss_sly het volgende:
Goedemorgen.
Heeft Roomsoes het nog gehaald, Ise?
En daarvoor heb ik A Beautiful Mind maar weer es gezien, waarvan ik de helft van het script nu uit m'n hoofd kenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:14 schreef VonHinten het volgende:
Oh goodie! Terminator is op tv. Zo'n lekkere film om midden in te vallen met een goed glas koud pils![]()
I'll be back!
Hij heeft het zelfs zelfstandig gevonden.quote:Op zondag 14 oktober 2007 10:07 schreef miss_sly het volgende:
Goedemorgen.
Heeft Roomsoes het nog gehaald, Ise?
Het boek schijnt beter te zijn!quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:39 schreef Haushofer het volgende:
[..]
En daarvoor heb ik A Beautiful Mind maar weer es gezien, waarvan ik de helft van het script nu uit m'n hoofd ken![]()
dat klopt niet hoor. hij moet dan met roosje teruggaan om die andere terug te pakkenquote:Op zondag 14 oktober 2007 12:01 schreef Alicey het volgende:
Ringo is volgens mij een Marokkaanse kater. Hij wordt in elkaar geslagen door een kater uit de buurt en vervolgens gaat hij Roosje in elkaar meppen.
Nee, dat geldt alleen als Roosje ook een Marokkaanse kater is.quote:Op zondag 14 oktober 2007 12:09 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat klopt niet hoor. hij moet dan met roosje teruggaan om die andere terug te pakken
Soesje weet de actuele stand van zaken in het leven van Isegrim altijd exact te vangen in een kado. Dat is een kunst op zichquote:Op zondag 14 oktober 2007 12:18 schreef Isegrim het volgende:
Roomsoesje heeft mij een prachtig cadeau gegeven: het boek van Sonja Bakker en een doos bonbons.![]()
Dit is wel een evenaring van zijn vorige cadeau (Vaseline, rubber handschoenen en een keukenrol
).
Inderdaad.quote:Op zondag 14 oktober 2007 12:22 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Soesje weet de actuele stand van zaken in het leven van Isegrim altijd exact te vangen in een kado. Dat is een kunst op zich
Ik rij wel wat harderquote:Op zondag 14 oktober 2007 13:06 schreef miss_sly het volgende:
Nu nog naar Antwerpen
Wij gaan even van het mooie weer genieten en even door de stad andelen
Kvin House op zich ook wel geinig, maar het draaiboek is iedere keer hetzelfde. Ze hebben 45 minuten ruzie over wat ze moeten doen en kloten maar wat aan. De patiënt gaat 3x bijna dood door het toedoen van House. Vervolgens wordt House wéér net niet ontslagen en redt hij in het laatste kwartier de patiënt doordat hij door een onschuldige opmerking van een derde persoon ineens aan het denken is gezet:quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:13 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb maar drie uurtjes geslapen, maar ik ben toch aardig fit.
Ga nu lekker een paar afleveringen van House kijken.
kracht der herhalingquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:24 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Kvin House op zich ook wel geinig, maar het draaiboek is iedere keer hetzelfde. Ze hebben 45 minuten ruzie over wat ze moeten doen en kloten maar wat aan. De patiënt gaat 3x bijna dood door het toedoen van House. Vervolgens wordt House wéér net niet ontslagen en redt hij in het laatste kwartier de patiënt doordat hij door een onschuldige opmerking van een derde persoon ineens aan het denken is gezet:
Onbekende man: "Zeg zuster, de koffie is slap en lauw!"
House: "Verrek, slap en lauw! We moeten de patiënt 3 miligram endorfine en 40 cc hexapyloschizine toedienen!"
En House saves the day
de keukenmaffiosi toch ?quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:54 schreef Alicey het volgende:
Isegrim, waar hebben jullie je keuken vandaan en hoe tevreden ben je - op het buurman en buurman verhaal na - over de aanbieder?
De keuken is prima. Degene bij wie we hem gekocht hebben is een sukkel. Het materiaal en de apparatuur zijn prima. ALS je bij hen overweegt te kopen, koop dan de montage elders in of doe het zelf.quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:54 schreef Alicey het volgende:
Isegrim, waar hebben jullie je keuken vandaan en hoe tevreden ben je - op het buurman en buurman verhaal na - over de aanbieder?
IKEA vind ik er inderdaad ook goed uitzien en ook betaalbaar.quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De keuken is prima. Degene bij wie we hem gekocht hebben is een sukkel. Het materiaal en de apparatuur zijn prima. ALS je bij hen overweegt te kopen, koop dan de montage elders in of doe het zelf.
IKEA heeft tegenwoordig trouwens ook mooie en goedkope keukens. Ze bieden tevens montage.
Ik loop een beetje op de zaken vooruit, maar in principe wel.quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:31 schreef miss_sly het volgende:
Heb je een nieuwe huis alicey?
Zeker erg leuk.quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:53 schreef miss_sly het volgende:
Gefeliciteerd, wat leuk!
Andere buurt dan je nu zit?
Een vriend van me is erg tevreden met zijn IKEA-keuken, ziet er ook goed uit.quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
IKEA vind ik er inderdaad ook goed uitzien en ook betaalbaar.Hoor er ook wel goede dingen over, dus misschien dat het dan IKEA wordt.
Ben je nu al wakker?quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:33 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Een vriend van me is erg tevreden met zijn IKEA-keuken, ziet er ook goed uit.
Klinkt goed dan!quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:33 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Een vriend van me is erg tevreden met zijn IKEA-keuken, ziet er ook goed uit.
Zal zo even in mijn history kijken of ik hem nog kan vinden. Er zitten echter geen foto's bij (Alleen van de voorkant) en de rest van de informatie is ook vrij summier. Dat was waar ik vooral op doelde, het is heel anders dan funda.quote:
ziet er best veelbelovend uitquote:Op zondag 14 oktober 2007 20:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zal zo even in mijn history kijken of ik hem nog kan vinden. Er zitten echter geen foto's bij (Alleen van de voorkant) en de rest van de informatie is ook vrij summier. Dat was waar ik vooral op doelde, het is heel anders dan funda.
edit: Linkje
Ik was nog geen uur uit bed op het moment van die post, maar ja, ik had 40 uur niet geslapen.quote:
Een groot gezin stichten natuurlijkquote:Op zondag 14 oktober 2007 20:27 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ziet er best veelbelovend uitken de buurt verder niet
maar eh...5 kamers ?wat ben je van plan ?
Groot zeg!quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zal zo even in mijn history kijken of ik hem nog kan vinden. Er zitten echter geen foto's bij (Alleen van de voorkant) en de rest van de informatie is ook vrij summier. Dat was waar ik vooral op doelde, het is heel anders dan funda.
edit: Linkje
Das makkelijk samenwonen danquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:19 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik was nog geen uur uit bed op het moment van die post, maar ja, ik had 40 uur niet geslapen.
Mijnging toen juist net naar bed en ligt nu in coma.
![]()
We hebben echt nooit ruzie zo, echt ideaal inderdaad.quote:
Antwerpen.quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:18 schreef Roomsoesje het volgende:
Zo terug.Toch maar bij Rotterdam blijven steken.
Wel een tof shirt en toffe jas gekochtOok een mooi horloge gezien maar was imho te duur helaas
Eten van de chinees aan de overkant is ok
Gefeli Alicey![]()
![]()
Alles zo'n beetje in de buurt (Centrum van Schiedam, station Schiedam Centrum, de grens met Rotterdam). Sowieso ben ik in twintig minuten in het centrum van Rotterdam als ik iets mis.quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:28 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Groot zeg!
Best wel een goede lokatie ook, voorzover dat kan in Schiedam, het is echt een paar honderd meter van Rotterdam af.
Daar heb je wel alles in de buurt denk ik.![]()
mja, als je ploegendienst een relatie wilt noemenquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:30 schreef heiden6 het volgende:
[..]
We hebben echt nooit ruzie zo, echt ideaal inderdaad.![]()
Dankjewel.quote:Op maandag 15 oktober 2007 06:40 schreef Causa het volgende:
Goedemorgen
Nog gefeliciteerd met je verjaardag Isegrim
Zeer goed, anders dan anders, geen grammetje afgevallen gelukkig, bij Rupa op de thee geweest (je moet de groetjes hebben), mooi weer gehad en ik ben er anders nooit in de herfst (herfst is al verder daar dan hier), dus genoten van de pracht van de kleuren daar, dat ook eens meegemaakt. Voortreffelijk weer ook daarbij.quote:Op maandag 15 oktober 2007 07:04 schreef Isegrim het volgende:
Hoe was het in R'desh?
Donderdag verder niets gedaan. Zaterdagavond was heel gezellig. Jammer dat je er niet was, maar ik snap het natuurlijk.quote:Op maandag 15 oktober 2007 07:15 schreef Causa het volgende:
Hoe was je verjaardag donderdag en zaterdag Isegrim? Je begreep vast wel dat ik het niet kon redden![]()
Fijn te lezen dat het een gezellig feestje wasquote:Op maandag 15 oktober 2007 07:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Donderdag verder niets gedaan. Zaterdagavond was heel gezellig. Jammer dat je er niet was, maar ik snap het natuurlijk.
Sterktequote:Op maandag 15 oktober 2007 08:04 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb vandaag een soort teambuildingdag, met rollenspelen enzo.![]()
![]()
Komt wel goedquote:Op maandag 15 oktober 2007 08:04 schreef Isegrim het volgende:
![]()
Dat is juist leuk! Lekker kwaad op elkaar wordenquote:Op maandag 15 oktober 2007 08:04 schreef Isegrim het volgende:
![]()
Volgensquote:Op zondag 14 oktober 2007 20:25 schreef miss_sly het volgende:
Jullie gingen naar Antwerpen, maar toch maar naar Rotterdam?
Mooiere jas dan je vorige week had gezien?
Ik zal eens kwaad op jou wordenquote:Op maandag 15 oktober 2007 09:19 schreef Geartsjuh het volgende:
Goeiemorgen
Dat is juist leuk! Lekker kwaad op elkaar worden.
Ja, da's totaal geen probleem daarquote:Op maandag 15 oktober 2007 09:22 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Causa
Zo te horen heb je het leuk gehad.
hihi, ja. Ik heb het gewoon over koeien die genetisch gemanipuleerd zijn met varkensgenen.quote:
Bitchfightquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:06 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Ik zal eens kwaad op jou worden![]()
Da's een ISKCON-fabeltje. Het dikbilras is al best oud en niet genetisch gemanipuleerd, maar gewoon zo gefokt. In de 19e eeuw waren er al dikbilkoeien. Het idee om het andersom te doen bestaat wel: http://www.biodebat.nl/artikelen/schwarz.htmquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:27 schreef Causa het volgende:
[..]
hihi, ja. Ik heb het gewoon over koeien die genetisch gemanipuleerd zijn met varkensgenen.
De onderpoten is het enige dat nog koe is, beetje koe is ook nog in de kop te zien. Ik word er haast nooit mee geconfronteerd omdat noord holland nog vooral melkkoeien heeft. Maar in Belgie is het bijna allemaal dikbilkoeien.
Ik had het niet moeten zeggen, ik wil er niks mee met m'n opmerking namelijk. Zo is de wereld, zo zijn de mensen. Meer vlees van minder koe. Alles naar eigen hand zetten voor winst.
Love Actually dusquote:Op maandag 15 oktober 2007 19:45 schreef qu63 het volgende:
Ik heb het nooit zo op Nederlandse films..
Het script lijkt me ook veel op een kerstfilm van een jaar of 3 gleden lijken met o.a. Rowan Atkinson (Mr. Bean)..
mja, Rocky 2 t/m 5 leken ook een beetje op Rocky 1, maar waren toch best vermakelijkquote:Op maandag 15 oktober 2007 19:45 schreef qu63 het volgende:
Ik heb het nooit zo op Nederlandse films..
Het script lijkt me ook veel op een kerstfilm van een jaar of 3 gleden lijken met o.a. Rowan Atkinson (Mr. Bean)..
Genetisch gemanipuleerd met varkensgenen? Genetische manipulatie met dieren verkeert nog steeds in de experimentele fase, en wanneer er genetisch gemanipuleerd wordt bij dieren, wordt dat meestal gedaan aan de hand van het manipuleren van een enkel gen, en zeker niet aan de hand van genen van andere diersoorten. Waarschijnlijker is dat de dikbil is ontstaan door het natuurlijke genetische variatiemechanisme, waardoor organismen opeens - schijnbaar uit het niets - andere eigenschappen kunnen krijgen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:27 schreef Causa het volgende:
[..]
hihi, ja. Ik heb het gewoon over koeien die genetisch gemanipuleerd zijn met varkensgenen.
Je hebt mijn post gemist zeker?quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Genetisch gemanipuleerd met varkensgenen? Genetische manipulatie met dieren verkeert nog steeds in de experimentele fase, en wanneer er genetisch gemanipuleerd wordt bij dieren, wordt dat meestal gedaan aan de hand van het manipuleren van een enkel gen, en zeker niet aan de hand van genen van andere diersoorten. Waarschijnlijker is dat de dikbil is ontstaan door het natuurlijke genetische variatiemechanisme, waardoor organismen opeens - schijnbaar uit het niets - andere eigenschappen kunnen krijgen.
Van iskcon fabeltjes weet ik niksquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Da's een ISKCON-fabeltje. Het dikbilras is al best oud en niet genetisch gemanipuleerd, maar gewoon zo gefokt. In de 19e eeuw waren er al dikbilkoeien. Het idee om het andersom te doen bestaat wel: http://www.biodebat.nl/artikelen/schwarz.htm
Nicequote:Op maandag 15 oktober 2007 18:10 schreef VonHinten het volgende:
![]()
![]()
VonHinten buigt voor zichzelf
![]()
![]()
![]()
Om 17.58u een opdracht inleveren die absoluut voor 18.00u ingeleverd moest worden. Mijn planning ownt zoals gewoonlijk weer de pan uit!
Euhm..![]()
Het is gedraai van de natuur. De dikbilkoe is een van nature voorkomende genetische variatie. Ze worden dus zelfs niet anders gefokt dan de natuur.quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:24 schreef Causa het volgende:
[..]
Van iskcon fabeltjes weet ik niksik had het helemaal zelf bedacht, ik zie varkens met een koeiekop, thats all.
Anders fokken dan natuur of gen. manipuleren zal me verders een worst wezen![]()
Ik hou niet van dat gedraai van mensen. Hou es op met altijd dat iskcon op me te dingessen, laatst met die knoflook ook al. Ik krijg gewoon buikpijn van knoflook, uien, prei en paddestoelen. Gek he? En van maffe koeien krijg ik hartepijn. So what![]()
Och ja, gaat mij erom dat het beest niet vanwege de melk zo massief gehouden wordt, het heeft bijna geen uiers. En om geld blijft het ook gaan. Geld en bevrediging over lijken. Koeien met een varkenstaak en dat van varkens vind ik ook al pijnlijk. En dan lijken ze er ook nog sprekend op. Het hoe en wat met fokken enzo is ondergeschikt aan het doel waarom zo'n dier gehouden wordt. Ws zal ik het wel altijd half om half gehakt blijven noemen. Godzijdank mogen ze in grote weiden grazen. Ik moet er niet naar kijken als ik er te week voor ben. Daarom zei ik ook dat ik het niet had moeten zeggen. Kans is o.a. groot dat vleeseters zich aangevallen voelen, terwijl ik in een heel andere geest leef.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 06:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het is gedraai van de natuur. De dikbilkoe is een van nature voorkomende genetische variatie. Ze worden dus zelfs niet anders gefokt dan de natuur.
great, thnxquote:Ik dinges verder niets op je, maar het is toevallig zo dat men in ISKCON altijd beweert dat deze koeien genetisch gemanipuleerd zijn met varkensgenen, dus ik nam aan dat dat je bron was. Mijn excuus voor de foutieve aanname, ook wat betreft de knoflook.
Ik bekenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:52 schreef VonHinten het volgende:
Wat ik vanacht heb meegemaakt. Rond twee uur staat een randdebiel in de hoerenstraat...
quote:
Verstandige keuzequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:48 schreef Roomsoesje het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik wil naar Azie op vakantie![]()
Een last-minute zou nu wel heel lekker zijn maar is idd vast te kort dag.. wel lastig om zo je tijd door te komen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:04 schreef miss_sly het volgende:
Ik werk, meer als bezigheidstherapie. Ik begin rond een uur of 9 en ga naar huis als ik het niet meer trek. Gisteren was dat 14 uur, vandaag zie ik nog wel.
Mijn werkgever zei: je moet gewoon weggaan joh, even naar Turkije ofzo, is het schitterend weer, even afleiding.
Ik zei zaterdag al tegen schaap toen we een eindje rijden waren: zullen we gewoon doorrijden, naar Parijs ofzo? bellen we op dat we niet komen werken enzo.
Maar ja, dat gaat ook neit zomaar natuurlijk...dus hebben we dat maar niet gedaan.
Sterkte zeg, je verdient 't echt nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:04 schreef miss_sly het volgende:
Ik werk, meer als bezigheidstherapie. Ik begin rond een uur of 9 en ga naar huis als ik het niet meer trek. Gisteren was dat 14 uur, vandaag zie ik nog wel.
Mijn werkgever zei: je moet gewoon weggaan joh, even naar Turkije ofzo, is het schitterend weer, even afleiding.
Ik zei zaterdag al tegen schaap toen we een eindje rijden waren: zullen we gewoon doorrijden, naar Parijs ofzo? bellen we op dat we niet komen werken enzo.
Maar ja, dat gaat ook neit zomaar natuurlijk...dus hebben we dat maar niet gedaan.
Wordt volgens mij relatief weinig verkocht in NL. België daarentegen staat vol met die beesten. En eigenlijk vind ik ze wel iets moois hebben. Zo'n lekkere gespierde bilpartij.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:30 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat dikbilvlees erg lekker moet zijn.
lolllquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:48 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wordt volgens mij relatief weinig verkocht in NL. België daarentegen staat vol met die beesten. En eigenlijk vind ik ze wel iets moois hebben. Zo'n lekkere gespierde bilpartij.![]()
Wacht maar tot je míjn bilpartij zietquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:48 schreef Isegrim het volgende:
[..]
En eigenlijk vind ik ze wel iets moois hebben. Zo'n lekkere gespierde bilpartij.![]()
Afgesproken in de kroeg? Gezellige avond geworden?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:00 schreef VonHinten het volgende:Op weg om een gespreksleider van een AA-groep te interviewen
Ik maak graag alvast kennis met hem voordat ik zelf in de goot lig
Ik heb al eens zangzaad geprobeerd en daar werd het ook niet beter van..quote:Op woensdag 17 oktober 2007 07:08 schreef Causa het volgende:
Goedemorgen Alicey
* Causa geeft alicey een koffie en een glaasje spraakzangwater
Dan houdt het op helaasquote:Op woensdag 17 oktober 2007 07:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb al eens zangzaad geprobeerd en daar werd het ook niet beter van..
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 06:20 schreef Causa het volgende:
Goedemorgen
Goed gedaan Brahimovproficiat!
Je bent toch al best goed bezig vanmorgen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:04 schreef Causa het volgende:
Bij mij wil m'n reeks niet vanmorgen Brahimov. Altijd als ik er eindelijk voor kies er 1 te maken
Thnx. Ik dacht beetje doortrivianten want ik heb strakjes veel te doen waarvan ik het meeste echt af wil hebben vandaagquote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:16 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Je bent toch al best goed bezig vanmorgen.
Succes!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:19 schreef Causa het volgende:
[..]
Thnx. Ik dacht beetje doortrivianten want ik heb strakjes veel te doen waarvan ik het meeste echt af wil hebben vandaagMaar kan misschien zo F inhalen, da's niet zo veel meer.
Dank jequote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:33 schreef Causa het volgende:
[..]
Dank je
edit: GeluktMet een eenvoudige vraag: zo stoned als ....? ... .......
![]()
Volgend jaar dan misschienquote:
Verrrry nicequote:
Radiohead is doorgaans welquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:13 schreef Doffy het volgende:
* Doffy heeft de nieuwe Radiohead gekocht![]()
En digitaal 'cadeau' gekregen
En vrouwen die 's avonds alleen in de auto zitten, mogen, wel goed u itkijkend, door rood rijden, omdat stilstaan voor een rood stoplicht gevaarlijker is dan doorrijden.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:14 schreef Roomsoesje het volgende:
Het is weer heerlijk druk op me werk. Gisteren kwamen een paar bekenden van ons terug uit Zuid-Afrika. Das ook wel een heel mooi een afwisselend land moet ik zeggen. Alleen die armoede is wel schokkend en ze hebben er kut insectenMega spinnen die uit een holletje in de grond kruipen, schijnt ook zo te zijn dat ze dat ze maar 1 keer in hun leven zo'n holletje kunnen bouwen. Als je het dichtmaakt als ze buiten zijn gaat het helemaal mis met die beesten
![]()
Grappig geregeld qua werk daar. Als er een baan vrij is moet je ongeveer in deze volgorde die baan weggeven:
Invalide donkere vrouw, Invalide donkere man, invalide blanke vrouw, invalide blanke man, donkere vrouw, donkere man, blanke vrouw, blanke man. Schijnt wettelijk geregeld te zijn![]()
Bij hem thuis. Meneer heeft niet alleen alcoholische dranken afgezworen, maar dranken in het algemeen. Althans, ik kreeg geeneens een bakkie koffiequote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:41 schreef Doffy het volgende:
[..]
Afgesproken in de kroeg? Gezellige avond geworden?
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:13 schreef Doffy het volgende:
* Doffy heeft de nieuwe Radiohead gekocht![]()
En digitaal 'cadeau' gekregen
Blanke mannen zijn weer het bokje hoor. Is altijd al zo geweest.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:14 schreef Roomsoesje het volgende:
Grappig geregeld qua werk daar. Als er een baan vrij is moet je ongeveer in deze volgorde die baan weggeven:
Invalide donkere vrouw, Invalide donkere man, invalide blanke vrouw, invalide blanke man, donkere vrouw, donkere man, blanke vrouw, blanke man. Schijnt wettelijk geregeld te zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |