Ja, je hebt gelijk. JIJ bent pas OUD!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:11 schreef miss_sly het volgende:
Je komt pas net kijken met je 30 jaar
Waar maak je je druk over, broekie!
weet nog nietquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hoi.Kom je zaterdag wel
of niet
?
tot zaterdag? dan zie je me opeens of wel of niet verschijnenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Owwwww, hoe lang laat je me in spanning?
Ja, en ik geniet er vanquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk. JIJ bent pas OUD!![]()
Een paar daaagen? Een paar minuten moet voldoende zijn, zeurkousquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Geef me even een paar dagen om de rouw te verwerken.
Dat is niet bejaard, dat is wijsquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:43 schreef Roomsoesje het volgende:
Stelletje oude verlepte bejaarden[ afbeelding ]
![]()
Dat weet ik nog niet precies. Van hier verwacht ik in elk geval Reya en Alicey, en misschien M&M's. Koewam is ook uitgenodigd, maar van hem heb ik niets gehoord, dus hem verwacht ik niet. Verder alleen mensen die jij niet kent. Kom je ook?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:44 schreef Roomsoesje het volgende:
Wie komen er zaterdag allemaal Ise?![]()
Je bent een heerlijk uitziende jonge godin waar menig vrouw terecht jaloers op mag wezenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:47 schreef miss_sly het volgende:
Ow, en verlept benik al helemaaaaaal niet! Ik ben nog steeds mooi en jong en fris en stralend![]()
![]()
![]()
Denk ut wel. 80% kans opquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:48 schreef Isegrim het volgende:
Dat weet ik nog niet precies. Van hier verwacht ik in elk geval Reya en Alicey, en misschien M&M's. Koewam is ook uitgenodigd, maar van hem heb ik niets gehoord, dus hem verwacht ik niet. Verder alleen mensen die jij niet kent. Kom je ook?
Koewam is cult, hij moet gewoon komen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:48 schreef Isegrim het volgende:
Koewam is ook uitgenodigd, maar van hem heb ik niets gehoord, dus hem verwacht ik niet. V
Ga 't 'm even vertellen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Koewam is cult, hij moet gewoon komen.
is Reya ook al jarig ?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:41 schreef Triggershot het volgende:
Waarom is het dan gepost?
Feli Reya!
nee, ik heb 1 en 2 niet gezien...dus dan zou ik er vast niks van snappenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:42 schreef Roomsoesje het volgende:
Iemand al naar de film Rush Hour 3 geweest?
quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]![]()
![]()
Nog plannen om langs te komen zaterdag?
quote:
Als je erop staat om iets mee te nemen (cadeautjes hoeven écht niet van mijquote:Wat wil je cadeau?
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]Als je het waagt om weer af te zeggen, dan is het uit tussen ons hoor.
Hmm, een seksspeeltje voor in de keuken... lastig ben jij hoorquote:Als je erop staat om iets mee te nemen (cadeautjes hoeven écht niet van mij), doen dan iets voor in de keuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |