Grapjasquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vooral vrouwen met een werkende echtgenoot doen nauwelijks moeite om snel met hun verplichte inburgeringscursus te beginnen.
Foei....een vrouw die thuis blijft en voor de kinderen zorgt, terwijl haar man werkt....die mag idd niet meer eten!
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je denkt niet dat het handig is voor de taalkennis van de kinderen als hun moeder de taal beheerst? Zodat thuis de taal van het land spreken in ieder geval een optie is? Zodat ze geholpen kunnen worden met hun huiswerk?
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:10 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Grapjas
Die werkende man zal dan vast wel een salaris hebben van minstens 3* modaal. Misschien 1 op de tienduizend maar zelfs dat betwijfel ik ten zeerste.
Met cadeau bedoel ik dat ze er niets voor hoeven te betalen. Of denk jij dat wanneer je naar Brazilië zou emigreren de staat jouw taalcursussen gaat betalen?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:56 schreef moussie het volgende:
[..]
mwah, iets wat op zo'n manier door je strot gedouwd word zou ik geen cadeautje willen noemen en ook geen "krijgen", het word je opgedwongen ..
en ik moet eerlijk zeggen dat ik deze manier van protesteren tegen deze dwang erg geïntegreerd vind
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Met cadeau bedoel ik dat ze er niets voor hoeven te betalen. Of denk jij dat wanneer je naar Brazilië zou emigreren de staat jouw taalcursussen gaat betalen?
Over een paar jaar zal minister-president Wilders die lapzwansen 's hard aanpakken. De huidige politici zijn te slap en te laf om de problemen aan te pakken.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:50 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Sja, waarom zou je een gratis inburgeringscursus doen en de taal leren als je toch je verdere leven een uitkering, subsidies, tolk en gratis zorg krijgt?
Blijkbaar zijn het hoofdzakelijk zieke kneusjes die sinterklaas NL aandoen op hun wereldreis.
Wordt eens hoogste tijd om harde noten te kraken zoals 'wie niet werkt zal niet eten'
Tis heel simpel. Om in Nederland te mogen wonen, moet je voldoen aan een paar regels. Een van deze regels is een verplichte inburgeringscursus. Wil je niet deze regels in acht nemen, dan wil je hier blijkbaar ook niet wonen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben niet de grapjas, maar het onderzoek geeft het zelf aan....nu kan iedereen wel gaan gillen ipv goed lezen, maar deze echtparen betalen dus gewoon belasting en jij wilt de vrouw van werkende echtgenoten verbieden te eten....wie is hier nu de grapjas?![]()
Wat doet ze bij een eventuele scheiding? Linea recta terug naar Italië?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:14 schreef Kingstown het volgende:
zij heeft idd geen zin om Nederlands te leren....wie doet ze daar nou kwaad mee?
Precies en dan nog vertikken mensen het om die cursus te doen. Ze proberen al meteen te genieten van de vrijheid van Nederland.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tis heel simpel. Om in Nederland te mogen wonen, moet je voldoen aan een paar regels. Een van deze regels is een verplichte inburgeringscursus. Wil je niet deze regels in acht nemen, dan wil je hier blijkbaar ook niet wonen.
Er zijn ook mensen die schoffelen omdat ze daar hun geld mee verdienen. Moeten die het veld ruimen voor uitkeringstrekkers?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:17 schreef michiel5 het volgende:
[..]
![]()
Uitkeringen sowieso afschaffen, voor iedereen, en gewoon schoffelen, er zit zat gras tussen de tegels.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tis heel simpel. Om in Nederland te mogen wonen, moet je voldoen aan een paar regels. Een van deze regels is een verplichte inburgeringscursus. Wil je niet deze regels in acht nemen, dan wil je hier blijkbaar ook niet wonen.
wordt een taalcursus opgelegd door de overheid? nee. want dat hoeft ook helemaal niet. als je daar de taal niet spreekt krijg je geen foldertje in het nederlands.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Met cadeau bedoel ik dat ze er niets voor hoeven te betalen. Of denk jij dat wanneer je naar Brazilië zou emigreren de staat jouw taalcursussen gaat betalen?
Wat loop je nou toch weer te huilen dan, zulke simpele logica is het toch gewoon, of niet soms? Als je hier wilt wonen moet je je houden aan wat regels, en nee dat zijn geen nazi-praktijken of weet ik veel welk ander achterlijk verband je weer gaat leggen nu je geen argumenten meer hebt, het zijn doodnormale regels die elke mongool kan opvolgen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lang leve de vrijheid! benieuwd wanneer de Partij van de Vrijheid deze misstanden gaat aankaarten!![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat doet ze bij een eventuele scheiding? Linea recta terug naar Italië?
Ik ben met je eens dat deze maatregel betuttelend is, maar ik denk niet dat hij voor Nederlands Staatsburgerschap te ver gaat.
Vooral vrouwen van werkende echtgenoten ja. Want als 51% van de vrouwen weigert is dat de meerderheid, 'vooral'. Geef jij kost en inwoning aan de rest?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben niet de grapjas, maar het onderzoek geeft het zelf aan....nu kan iedereen wel gaan gillen ipv goed lezen, maar deze echtparen betalen dus gewoon belasting en jij wilt de vrouw van werkende echtgenoten verbieden te eten....wie is hier nu de grapjas?![]()
Samen met Pim vrees ik dan voor hem.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:19 schreef Ippon het volgende:
[..]
Over een paar jaar zal minister-president Wilders die lapzwansen 's hard aanpakken. De huidige politici zijn te slap en te laf om de problemen aan te pakken.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:26 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Vooral vrouwen van werkende echtgenoten ja. Want als 51% van de vrouwen weigert is dat de meerderheid, 'vooral'. Geef jij kost en inwoning aan de rest?
Dan zou wilders met z'n partij in z'n eentje meer dan de helft van alle stemmen moeten krijgen, want niemand wil met hem samenwerken. Zie jij dat gebeuren? Niet heel Nederland bestaat uit mensen met een IQ onder de 100quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:19 schreef Ippon het volgende:
[..]
Over een paar jaar zal minister-president Wilders die lapzwansen 's hard aanpakken. De huidige politici zijn te slap en te laf om de problemen aan te pakken.
dat zou ik wel eens in cijfers willen zien, hoeveel van deze huisvrouwen krijgen een uitkering...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:01 schreef Dr.Nikita het volgende:
@mousie
Ik noem het eerder luiheid, oninteresse, geen enkele motivatie want ze krijgen het toch wel uit de grote onuitputtelijke ruif.
ik vrees wederom dat dat hele kleine groepje uitschot het verpest voor die enorme groep die het beste voor heeftquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hij is Nederlands en zij is Italiaans en heeft ook geen interesse in het Nederlands staatsburgerschap....er zijn mensen die in een ander land gaan wonen, omdat hun partner daar vandaan komt....bij een (eventuele) scheiding zal ze ongetwijfeld terug naar Italië gaan, maar nee....we moeten iemand die ook nog eens vloeiend Engels spreekt en van niemand profiteert ook nog eens verplichten de Nederlandse taal te spreken....achterlijke regelgeving.
ja ik zag het! wat zielig.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
het is ook niet nodig natuurlijk!.
Ok ok, dit is belgie, maar toch.
Ik zou ook cijfers willen zien van alle allochtonen met uitkering.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:32 schreef Re het volgende:
[..]
dat zou ik wel eens in cijfers willen zien, hoeveel van deze huisvrouwen krijgen een uitkering...
verder vind ik idd het bovenstaande absurd, je moet je de taal van een land eigen maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |