Oeh vertelquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:48 schreef Damzkieee het volgende:
Sam's town in de de Abbey Road version is ook zeker de moeite waardAlbum is besteld trouwens, volgende week maandag binnen
Moet je ff zoeken op youtube.quote:
Ik heb hem slechts kort geluisterd, dus echt goed oordelen kan ik nog niet.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:01 schreef chansadres het volgende:
Wat een heerlijke cd is dit geworden!
Tranquilize: Nieuwe single en gewoonweg geniaal voor mij. Hoe opgefokt hij de lyrics er uit spat, als of hij door geesten word achtervolgd klinkt heerlijk.
Shadowplay: Joy Division meets Killers. Redelijk bij het origineel gebleven met hier en daar een Killers sausje overheen.
Sam's Town (Abbey Road Version): Dit vind ik de mooiste track van het album. Sam's town maar dan enkel op piano begeleid. Later komen subtiel een lichte drum en een bas er bij maar niks overheersend. Zo had het voor mij mogen klinken op het origineel. Dit raakte me.
Romeo & Juliet: De Killers wilde hun fans hun eigen idolen laten horen: The Dire Straits. Natuurlijk is Brandon geen Mark Knofler maar ze weten zich er aardig doorheen te slaan. Het origineel blijft beter maar toch een aardige poging.
Ruby, Don't Take Your Love To Town: Ik vind jammer dat deze track erop staat. Waarom? Zonder deze track had ik het makkelijk kunnen zien als hun 3e album. De stijl is het hele album hetzelfde en vloeit mooi in elkaar over. Totdat dit nummer voorbij komt. Sja, dan weet ik weer dat het een B-Sides album is. Jammer.
Mr. Brightside (Jacques Lu Cont's Thin White Duke Remix): De reden dat mijn album altijd 10 minuten voor het einde stopt. Mr Brightside is een goed nummer maar word totaal ver***** in deze remix.
De rest raakt bijna het niveau Hot Fuss. Vele fans vinden deze compilatie beter als Sam's Town, maar zover wil ik niet gaan. Dit is wel de beste B-Sides album dat ik ooit heb gehoord (gevolgd door Steal this Album van System of a Down, maar misschien brengt D-Sides van Gorillaz daar verandering in)
Annuleren en snel bij de VanLeest/FRS halen. Daar lag hij trouwens al veeel te vroeg in de schappen. Vorige week lag hij al in de winkel. Goede zaak natuurlijkquote:Op woensdag 14 november 2007 12:29 schreef CherryLips het volgende:
CD-wow verstuurt m'n cd vrijdag pas [afbeelding] .
Mijne ook, prutsers. Pre-release kopen en dan nog een week moeten wachtenquote:Op woensdag 14 november 2007 12:29 schreef CherryLips het volgende:
CD-wow verstuurt m'n cd vrijdag pas.
Scheelt je dan ook gauw een Euro of 10. Annuleren geeft nog meer geouwehoer, aangezien je vooraf moet betalenquote:Op woensdag 14 november 2007 12:34 schreef chansadres het volgende:
[..]
Annuleren en snel bij de VanLeest/FRS halen. Daar lag hij trouwens al veeel te vroeg in de schappen. Vorige week lag hij al in de winkel. Goede zaak natuurlijk![]()
Klantenservice is daar inderdaad okquote:Op woensdag 14 november 2007 13:00 schreef CherryLips het volgende:
cd-wow heeft wel een goede klantenservice, ik had vorig jaar precies hetzelfde met Muse, na een week wachten heb ik de cd geannuleerd en voor dezelfde prijs bij de Mediamarkt gehaald waar hij toevallig in de aanbieding was. Kreeg binnen anderhalf uur antwoord dat ze m'n bestelling zouden annuleren en kreeg netjes binnen twee dagen m'n geld terug + een nieuwe kortingscode omdat ik er één had gebruikt. Maar nu is er wel een behoorlijk prijsverschil, bij muse toen niet.
Die staat niet op de Nederlandse versie van de cd.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:08 schreef Damzkieee het volgende:
Nee. Ik heb em wel alvast even beluisterd natuurlijk [afbeelding] Change your mind is [afbeelding]
Nummertje 17 dus [afbeelding]
Zondequote:Op vrijdag 16 november 2007 17:40 schreef chansadres het volgende:
[..]
Die staat niet op de Nederlandse versie van de cd.
Ik vind het een beetje gek dat die erop staat. Change Your Mind staat toch echt op de Hot Fuss cd die ik gekocht hebt, net als Glamorous Indie Rock & Roll.quote:Op maandag 19 november 2007 09:34 schreef Damzkieee het volgende:
Change your mind, schande dat dat geen volwaardige track isgeweldig nummer
Volgens mij is Glamorous Indie Rock&Roll wel een andere versie dan die op Hot Fuss staat.quote:Op maandag 19 november 2007 09:53 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje gek dat die erop staat. Change Your Mind staat toch echt op de Hot Fuss cd die ik gekocht hebt, net als Glamorous Indie Rock & Roll.
Import uit Amerika? Change your mind staat alleen op hun versie van het album. En Glamorous Indie Rock & Roll is een andere versie inderdaad.quote:Op maandag 19 november 2007 09:53 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje gek dat die erop staat. Change Your Mind staat toch echt op de Hot Fuss cd die ik gekocht hebt, net als Glamorous Indie Rock & Roll.
Ik dacht ook effe inderdaad dat hij er bij mij niet op staat, maar dat blijkt dus juist.quote:Op maandag 19 november 2007 10:44 schreef chansadres het volgende:
[..]
Import uit Amerika? Change your mind staat alleen op hun versie van het album. En Glamorous Indie Rock & Roll is een andere versie inderdaad.
Noop, gewoon bij een Free Record Shop gekocht in NLquote:Op maandag 19 november 2007 10:44 schreef chansadres het volgende:
[..]
Import uit Amerika? Change your mind staat alleen op hun versie van het album. En Glamorous Indie Rock & Roll is een andere versie inderdaad.
Dan heeft de FRS de Amerikaanse versie gekocht ipv de UK versie.quote:Op maandag 19 november 2007 11:20 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Noop, gewoon bij een Free Record Shop gekocht in NL [afbeelding]
Wat is er anders aan de versie van Glam?
Niet dat ik weet.quote:Op maandag 19 november 2007 12:11 schreef CherryLips het volgende:
Change Your Mind is toch ook een single geweest?
Je bent in de war met Read my mind?quote:Op maandag 19 november 2007 12:11 schreef CherryLips het volgende:
Change Your Mind is toch ook een single geweest?
Ik ook nietquote:Op dinsdag 20 november 2007 12:05 schreef CherryLips het volgende:Move Away
. Die vind ik echt tof.
Ik heb nog steeds de cd niet.
Volgens mij is het 1 van de eerste versies ofzo... O.a. de zang van Brandon komt er zeg maar niet altijd zo zuiver uit als op Hot Fussquote:Op maandag 19 november 2007 11:20 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Wat is er anders aan de versie van Glam?
Ik was er zelf ook al achter:quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:21 schreef LeonH het volgende:
[..]
Volgens mij is het 1 van de eerste versies ofzo... O.a. de zang van Brandon komt er zeg maar niet altijd zo zuiver uit als op Hot Fuss![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:24 schreef JeroenV het volgende:
Die nieuwe versie van Indie doet een beetje pijn aan mijn oren.
Dat is om straks bij de GRANDIOZE EURO KORTINGDAGEN weer die Euro korting te kunnen gevenquote:Op donderdag 22 november 2007 15:07 schreef CherryLips het volgende:
Hoe kan de cd nou op 3 staan in de top 20 van cd-wow. Allemaal pre-orders?
. Ze hebben hem en een paar andere cd's ook maar gelijk een euro duurder gemaakt.
quote:Op donderdag 29 november 2007 12:18 schreef CherryLips het volgende:
387836232 8 Nov 2007 CD THE KILLERS: Sawdust 29 Nov 2007 Despatched
quote:This is to inform you that your order for "THE KILLERS - Sawdust" has already been picked and packed and is currently awaiting collection by the Post Office.
It should be collected and dispatched within the next 24 hours, after which time we would ask you as always to allow up to 8 working days for delivery.
Dat mailtje heb ik niet gehadquote:
Shadowplay vind ik ook heel goed. Ik kwam er wel laatst achter dat het een cover is van Joy Division.quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:02 schreef Merkie het volgende:
Vinden jullie Tranquilize, Move Away en Shadowplay ook niet beter dan heel Sam's Town bij elkaar? Ik wel.
ik zet hem zo ook nog even opquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:22 schreef DaMart het volgende:
Heb net Sawdust voor het eerst geluisterd en het is weer een prima album. Zo nog eens draaien.
Telkens de radio zachter zetten omdat je denkt dat je wordt gebeldquote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:44 schreef Damzkieee het volgende:
Goh wat een stom toeval, ik was net van plan dit topic weer eens te kicken. Waar blijft het derde (vierde) studioalbum?
bron: Wikipedia, The Killersquote:Third studio album (2008–present)
Currently, the band is in the studio finishing recording the album, which is stated to be finished before the band plays Reading and Leeds in August 2008.[25] Flowers has stated that there is no concept for the third album yet.[26] However, he did say that the band should be heading to the studio in June and that it would be produced by Stuart Price. Flowers also stated in an interview with Q that he was excited to play a new song called "Tidal Wave", influenced by David Bowie's "Drive-In Saturday" and "I Drove All Night" by Roy Orbison. In an interview with NME,drummer Ronnie Vannucci said that they hoped to get it " all licked in by June".
Ouwe mede-rjc-erquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:10 schreef ZoneKill het volgende:
Ze staan 09-08-2008 in Keulen. Ik ben erbij.
Music Unlimited Keulen Festival
Is niet zo gek ver van de grens.
Heerlijke plaatquote:
wat een heerlijke platen weer! Kan niet wachten tot ik ze volgende week ga zien in Keulenquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:06 schreef ZwarteMagika het volgende:
Nieuwe nummers
Wat een enorm spetterend optreden![]()
Ik kan het niet helemaal goed zien maar is diesnor
nou foetsie of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |