Hij hoort zo rommelig te vallen eigenlijkquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:32 schreef Chicolate het volgende:
Lekker joh, opeens allemaal kleinere maten(maar ik zou je broek wel inkorten, of hoort ie zo rommelig te vallen? Dan heb ik niets gezegd. En wow jouw huis is netjes
zou eens een foto moeten posten van mijn kamer
) ...
Ik heb lekker getraind, maar door mn eigen schuld mn enkel geblesseerd, hard op een elleboog getrapt. Het doet nu echt flink pijn, is wat dik geworden en ik moet morgen kranten lopenOverleef het vast wel, maar voelt wel vervelend na een training pijn te hebben ...
Daar gaat het inderdaad om. Eigenlijk is het dan maar een klein stukje, dus veel verwarring over waar er gemeten moet worden kan er niet bestaan met deze definitie.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:23 schreef computergirl het volgende:
De laagste ribben zitten zo'n beetje in mijn taille....de ribben aan je zijkant dan he? Aan de voorkant eindigen ze hoger
Ik haat familiedagen. Ik krijg dan steeds te horen: "Je bent er nooit" "Je bent te veel afgevallen" "Je moet wat eten"...quote:
Dank je wel!!! En wanneer krijgen we een recente foto van jou te zien? Kunnen we ook complimenterenquote:
sluit ik me bij aan! (zo ff in t lijstje spieken hoeveel je nu eigenlijk bent afgevallen...)quote:
Ja hij is nog steeds wel een beetje dik, maar het is gelukkig niets ernstigsquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is je enkel dik geworden? Misschien heb je je enkelbanden ingescheurd!!! Ga eventueel naar de dokter als het vandaag nog steeds veel pijn doet!
hahahaha... ik kwam net ff langs om te vertellen dat ik mezelf net heb getrakteerd op n stukje van die hele pure chocolaquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:40 schreef Chicolate het volgende:
En nu weer aan mn werkstuk over chocolade werken ... Oooooooh ik wil een chocoladeletterHoe kan een mens zoveel over chocola lezen, verwerken en zien zonder zelf iets te hebben?
Die lessen met veel stukken van dezelfde tijd vond ik altijd het rotst ja!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:35 schreef freecell het volgende:
Pas maar op Conleche, les 20 is opeens 8-8-8-8Das was voor mij wel even schrikken
Vandaag les 25 gelopen, in een t-shirt!Heerlijk!
gaat lekker zo te horenquote:Op zondag 21 oktober 2007 10:59 schreef egeltje1985 het volgende:
Woehoe! weer 1,5 kilo eraf! Eergister, tijdens het uit eten met huisgenoten, heb ik wel wat gezondigt met sangria en lekkere tapas, maar ik nam ook veel salade dus het viel mee. Gisteravond heb ik nog even een uurtje fitness gedaan en nu heb ik een beetje spierpijn. Maar vandaag les 3 van Evy dus dan loop ik alles weer los (als het goed is...). Ik ben wel trots op mezelf! En ook mijn familie zegt de hele tijd dat ze goed kunnen zien dat ik ben afgevallen.
Ik draag bij het hardlopen: lange sportbroek (iets strakker dan een joggingbroek), hip (al zeg ik het zelf) sportshirtje van de H&M (soort tanktop en tshirt in één) en een dun vestje.
Goed hè, hakken! Normaal loop ik ook altijd op sneakers of slippers, of van die stoere laarzen met lage hak, maar als ik uitga dan trek ik ineens hakken aan van zo'n 9 cm. Ja, dan lijk je langer en dunner en krijg je van die ellenlange benen. Leuk hoor! Heb wel bewondering voor vrouwen die altijd op hakken lopen, want comfortabel is anders...Heb net een tosti gegeten van 30+ kaas en ham. Lekker!quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:15 schreef Viking84 het volgende:
Mijn schoonzus merkt iedere keer als ze me ziet op dat ik weer slanker ben geworden. Terwijl ik al sinds mei stabiel ben. Het zal ongetwijfeld te maken hebben met het feit dat ik een kleinere maat spijkerbroek aan had, donkere kleren droeg en hoge hakken aan had.
ik krijg juist spierpijn en alles als ik op sneakers loopquote:Op zondag 21 oktober 2007 14:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Goed hè, hakken! Normaal loop ik ook altijd op sneakers of slippers, of van die stoere laarzen met lage hak, maar als ik uitga dan trek ik ineens hakken aan van zo'n 9 cm. Ja, dan lijk je langer en dunner en krijg je van die ellenlange benen. Leuk hoor! Heb wel bewondering voor vrouwen die altijd op hakken lopen, want comfortabel is anders...Heb net een tosti gegeten van 30+ kaas en ham. Lekker!
Ik heb nooit, maar dan ook nooit hakken aan. Altijd sneakers ... kan ook absoluut niet lopen op alles met een eventuele hak. (hoef ook niet langer te lijken, vind dit wel lang genoeg eigenlijk) Dat gaat lachen worden als ik besluit wel naar het gala te gaanquote:Op zondag 21 oktober 2007 14:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Goed hè, hakken! Normaal loop ik ook altijd op sneakers of slippers, of van die stoere laarzen met lage hak, maar als ik uitga dan trek ik ineens hakken aan van zo'n 9 cm. Ja, dan lijk je langer en dunner en krijg je van die ellenlange benen. Leuk hoor! Heb wel bewondering voor vrouwen die altijd op hakken lopen, want comfortabel is anders...Heb net een tosti gegeten van 30+ kaas en ham. Lekker!
Dan moet je gewoon een echt lange jurk kiezen, dan zie je niet meer wat voor schoenen je eronder draagt. Alhoewel ik voor de zekerheid toch de sneakers maar uit zou latenquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:15 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb nooit, maar dan ook nooit hakken aan. Altijd sneakers ... kan ook absoluut niet lopen op alles met een eventuele hak. (hoef ook niet langer te lijken, vind dit wel lang genoeg eigenlijk) Dat gaat lachen worden als ik besluit wel naar het gala te gaanIk ben vast de eerste die voluit onderuit gaat op de rode loper omdat ze niet aan hakken gewend is en vergat dr voeten op te tillen
![]()
ik ben ook goed begonnen met griekse yoghurt en honing en een glas vitadayquote:Op maandag 22 oktober 2007 09:10 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik ben net de dag goed begonnen met een bakje yoghurt met muesli. Helaas was er hier geen zoetstof, dus ik heb gewone suiker gegeten. Maar dat overleef ik ook wel voor een keer.
Je eet vaak honing jij! Ik doe dat nooit. Ook geen Griekse yoghurt. Dat is toch ontzettend vet? Ik eet 's ochtends altijd magere yoghurt met crusliquote:Op maandag 22 oktober 2007 09:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik ben ook goed begonnen met griekse yoghurt en honing en een glas vitaday
yoghurt is yoghurtquote:Op maandag 22 oktober 2007 09:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je eet vaak honing jij! Ik doe dat nooit. Ook geen Griekse yoghurt. Dat is toch ontzettend vet? Ik eet 's ochtends altijd magere yoghurt met crusli![]()
.
Oh ik vind 200 kcal idd veelquote:Op maandag 22 oktober 2007 09:49 schreef Miss_S het volgende:
[..]
yoghurt is yoghurt
en als je 200kcal teveel vind voor ontbijt, ik vind het wel mee vallen
ik eet eigenlijk alleen honing bij griekse yoghurt
op hoe weinig kom je dan wel niet uit op een dag?quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh ik vind 200 kcal idd veel. Mijn ontbijt bestaat uit ongeveer 100 kcal. Drie eetlepels magere yoghurt en handje crusli.
Uiteraard gaat er ook nog een kop koffie ervoor in.
Dat is echt belachelijk weinig. Daar hou ik het misschien 10 minuten op vol.quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Drie eetlepels magere yoghurt en handje crusli.
Wil je het echt weten?quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
op hoe weinig kom je dan wel niet uit op een dag?
je ontbijt hoort de grootste maaltijd te zijn
Ik vind het lekker. Met rozijnen en appel en noten. Maaruh dat is dan ook zowat het enige suiker wat ik binnen krijg op een dag. Zo erg vind ik het nietquote:Op maandag 22 oktober 2007 10:02 schreef computergirl het volgende:
[..]
Dat is echt belachelijk weinig. Daar hou ik het misschien 10 minuten op vol.
Waarom cruesli eigenlijk? Zit veel suiker in
dat is toch echt veel te weinig johquote:Op maandag 22 oktober 2007 10:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wil je het echt weten?
Normale dag:
Ontbijt
- Magere goghurt met crusli (drie eetlepels yoghurt en handje crusli)
- Kop koffie
Tussendoor
- Thee
- Thee
Lunch
- Twee sneetjes brood met tonijnsalade en grillworst (of drie als ik heb gesport)
- Kiwi
- Peer/Appel
- Glas water of Crystal Clear Light
- Thee
Tussendoor
- Thee
- Koffie
- Appel/Peer
Avondeten
- Sla (zonder andere dingen) met vinigraitte dressing (3 eetlepels) (elke dag...)
- Vlees of Vis
- Groente
- Soms aardappeltjes (weinig) of een beetje rijst.
- Crystal Clear Light
Na avond eten...
- Niks... ja Crystal Clear Light...
En als het een zondag is... zit er soms een klein bakjemet chippies of een heel klein stukje chocolade.
Ik eet zo weinig mogelijk sauzen... eigenlijk vind ik ze niet meer zo lekker. Mayo en dat soort dingen heb ik echt helemaal mee gehad...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |