abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 16:39:54 #251
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54034548
Hm, ik heb honger. Zo maar even boodschappen doen, maar geen idee wat ik wil eten .
En afgelopen week hadden ze in het noorden herfstvakantie, maar zoiets kennen wij niet aan de uni . Altijd maar door werken, zielig hè . Nee, het maakt mij niet uit, hoor. Ik denk dat jij ook van alles moet doen in de vakantie . We hebben wel leesweek volgende week, maar ja, ik heb toch maar 2 uur college per week, dus dat zal niet veel anders zijn dan anders. Morgen familiedagje. Zo leuk . Mag ik m'n nieuwe kleren aan + auto rijden .
Niet meer actief op Fok!
pi_54034612
ja ik moet ook vanalles nog doen maar goed vakantie klinkt leuk

heb morgen familiefeest dus kan dan ook mijn nieuwe kleren aan
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 16:57:52 #253
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_54034763
Ik wil ook nieuwe kleren! Maar ik heb afgelopen tijd alleen maar sportkleren aangeschaft. Ik durf niets anders te kopen, want dan pas ik het binnenkort niet meer. Wel goed voor mijn banksaldo.
Ik heb net les 2 van evy gelopen, samen met mijn vriend. Het ging goed. Tegen het einde had ik wat last van steken in mijn zij, maar dat was niet heel erg.
Stomme ik, ik moet niet naar Jamie Oliver kijken op tv, ik krijg er honger van...
pi_54034800
lekkere pizza's had hij he
pi_54035545
Ik wil ook nieuwe kleren Mag met een beetje pech binnenkort een galajurk gaan kopen, en dan is mn geld op ... (maar die familiedag mogen jullie houden, daar hou ik echt niet van, niet met de hele familie tenminste, mij teveel drukte/gezeur om mn aandacht )

Daarnet vispotje van Sonja op, vond het niet echt lekker. Beetje laffe smaak, ook met extra zout en peper. Jammer. (ik wil al de hele week een chocoladeletter, en nu helemaal! )
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_54036507
Vandaag gegeten tot nog toe:
ontbijt: 2 wasacrackers filet americain met ui
lunch: bord courgette-kippensoep en nog zo'n cracker (die filet moet morgen op zijn vanwege de houdbaarheid)
tussendoor: 1 rijstwafel/choco van snack a jack
tussendoor 2: bakje ribbelchips (25 gram) en 1 wodka (das echt dé truc met chips, beetje in een bakje doen, de zak vervolgens weer diep achter in de kast leggen en na het nuttigen wat gaan doen zodat je niet de hele tijd denkt aan nóg zo'n bakje )
Voor vanavond staat er gegrilde kip op het programma met veldsla uit eigen tuin.
Als toetje een beetje vla met mandarijnpartjes erdoor.
Ik ga nu de sla even plukken voor het donker is
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 18:53:43 #257
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_54036946
Ik wil ook nieuwe kleren alleen heb ik geen geld nou ja, binnenkort krijg ik TNT kleren die zijn gratis
Bernie en ik zijn tof.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 20:28:06 #258
22273 Dizer
Save the beard!
pi_54038973
Ik heb vandaag nieuwe kleren gekocht Heel veel... heb nu belachelijk veel zwart en grijs en en wat paars en roos

Vooruit, 1 foto:

Heerlijk als je allemaal kleinere maten mag dragen. Trouwens, die spijkerbroek is een strak model met wat dunne pijpen... heb nooit gedacht dat die mij zou staan
Friends don't let friends remain beardless...
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 20:31:06 #259
22273 Dizer
Save the beard!
pi_54039026
Overigens heb nu spijkerbroek maat 34 ipv 36
Truien maat M of L ipv XL
Overhemden maat L ipv XL
Jas maat 50 of 52 ipv 54

pi_54040410
Lekker joh, opeens allemaal kleinere maten (maar ik zou je broek wel inkorten, of hoort ie zo rommelig te vallen? Dan heb ik niets gezegd. En wow jouw huis is netjes zou eens een foto moeten posten van mijn kamer ) ...

Ik heb lekker getraind, maar door mn eigen schuld mn enkel geblesseerd, hard op een elleboog getrapt. Het doet nu echt flink pijn, is wat dik geworden en ik moet morgen kranten lopen Overleef het vast wel, maar voelt wel vervelend na een training pijn te hebben ...
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 09:02:42 #261
22273 Dizer
Save the beard!
pi_54047754
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 21:32 schreef Chicolate het volgende:
Lekker joh, opeens allemaal kleinere maten (maar ik zou je broek wel inkorten, of hoort ie zo rommelig te vallen? Dan heb ik niets gezegd. En wow jouw huis is netjes zou eens een foto moeten posten van mijn kamer ) ...

Ik heb lekker getraind, maar door mn eigen schuld mn enkel geblesseerd, hard op een elleboog getrapt. Het doet nu echt flink pijn, is wat dik geworden en ik moet morgen kranten lopen Overleef het vast wel, maar voelt wel vervelend na een training pijn te hebben ...
Hij hoort zo rommelig te vallen eigenlijk . Maar zat er wel aan te denken om hem 2 centimeter in te korten.. alsnog .

Is je enkel dik geworden? Misschien heb je je enkelbanden ingescheurd!!! Ga eventueel naar de dokter als het vandaag nog steeds veel pijn doet!

Hmm.. ik woog net 87,7.. dat zou betekenen dat ik een halve kilo kwijt ben... zou wel heeeeel erg tof zijn. Maar ik wacht met aanpassen met een paar dagen kijken of ik daar op blijf .

[ Bericht 5% gewijzigd door Dizer op 20-10-2007 09:23:25 ]
pi_54047803
Goedemorgen!
Ik twijfel nog of ik zo ga hardlopen of niet, ik denk dat ik het morgen doe, anders ben ik te laat en is er geen lekker brood meer op de markt!
Dizer: ik denk ook wel dat je broek ingekort mag worden, maar staat wel goed verder . En inderdaad een typisch netjes mannenhuis
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 14:23 schreef computergirl het volgende:

De laagste ribben zitten zo'n beetje in mijn taille....de ribben aan je zijkant dan he? Aan de voorkant eindigen ze hoger
Daar gaat het inderdaad om. Eigenlijk is het dan maar een klein stukje, dus veel verwarring over waar er gemeten moet worden kan er niet bestaan met deze definitie.
Het mooi kotsende meisje.
pi_54047855
ik ben de laatste tijd niet zo sportief ik kom niet verder dan dit:

maandag weer met echt sporten beginnen
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 09:24:37 #264
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54047879
Ik ben vandaag weg. Familiedagje .
.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 09:26:21 #265
22273 Dizer
Save the beard!
pi_54047895
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 09:24 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben vandaag weg. Familiedagje .
.
Ik haat familiedagen. Ik krijg dan steeds te horen: "Je bent er nooit" "Je bent te veel afgevallen" "Je moet wat eten"... .
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 09:29:59 #266
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54047919
Ik krijg alleen maar te horen dat ik er goed uit zie en nu met mijn nieuwe kleren hopelijk al helemáál .
Bovendien mag ik waarschijnlijk een ritje maken in een auto, dus dat is ook vet .
En verder heb ik gewoon een hele leuke, gezellige familie .

Jij ziet er goed uit trouwens!! .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 09:38:13 #267
22273 Dizer
Save the beard!
pi_54047967
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 09:29 schreef Viking84 het volgende:
Jij ziet er goed uit trouwens!! .
Dank je wel!!! En wanneer krijgen we een recente foto van jou te zien? Kunnen we ook complimenteren .
pi_54049449
@Dizer: dat ziet er goed uit
pi_54049784
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 11:57 schreef mBluppie het volgende:
@Dizer: dat ziet er goed uit
sluit ik me bij aan! (zo ff in t lijstje spieken hoeveel je nu eigenlijk bent afgevallen...)

familiegedoe vind ik ook altijd helemaal geweldig, heb zelf niet zo'n grote familie (lees: alleen eigenlijk mams en paps) maar ga vaak wel mee met mn vriendje naar dat soort dingen (giga katholieke fam)!

heb vanochtend ook autogereden... mn instructeur was niet zo blij met me vandaag (ik vergat bij t van rijstrook wisselen richting aan te geven, geeft die malloot achter me onverwachts in ene heel veel gas om nog door oranje te crossen... dankzij mn instructeur zijn we allemaal nog heel, maar t scheelde niet veel!)

straks lekker hardlopen (les 3 van evy) en vanavond hou ik t leren toch maar voor gezien en ik ga morgen brak werken: ga na de film lekker nog ff stappen! )
pi_54049955
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 09:02 schreef Dizer het volgende:

[..]
Is je enkel dik geworden? Misschien heb je je enkelbanden ingescheurd!!! Ga eventueel naar de dokter als het vandaag nog steeds veel pijn doet!
Ja hij is nog steeds wel een beetje dik, maar het is gelukkig niets ernstigs Vanmorgen gewoon kranten gelopen zonder pijn, het is niet eens blauw, denk lichte kneuzing. (gelukkig niet op een buigpunt ofzo) ... Maar geen last van dus

Zo, ik werd vanochtend op een vreselijke manier wakker ... ik was door mn wekker heen geslapen (zoals laatste tijd bijna elke dag), keek op mn wekker en zag dat ik over uiterlijk 10 minuten bij mn kranten moest zijn Gelukkig heb ik het nog gered ...

En nu weer aan mn werkstuk over chocolade werken ... Oooooooh ik wil een chocoladeletter Hoe kan een mens zoveel over chocola lezen, verwerken en zien zonder zelf iets te hebben?
pi_54051413
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 12:40 schreef Chicolate het volgende:

En nu weer aan mn werkstuk over chocolade werken ... Oooooooh ik wil een chocoladeletter Hoe kan een mens zoveel over chocola lezen, verwerken en zien zonder zelf iets te hebben?
hahahaha... ik kwam net ff langs om te vertellen dat ik mezelf net heb getrakteerd op n stukje van die hele pure chocola (puur is trouwens niet eens héél slecht )
pi_54054242
Heb net les 19 van Evy gedaan, in het zonnetje en ik vond het erg fijn! (5,6,7 en 8 minuten; het begint ergens op te lijken!)

Vandaag gegeten tot nog toe:

Brunch (ik was pas om 11h30 uur op ):
1 snee geroosterd volkorenbrood met een gekookt eitje
1 snee geroosterd volkorenbrood met filet en ui

en nu net na het hardlopen een glas verssap van de Appie. Dat is zo lekker als je dorst hebt!

@Dizer: je broek is idd te lang, maar voor de rest zie je er goed en slank uit!
pi_54054425
Pas maar op Conleche, les 20 is opeens 8-8-8-8 Das was voor mij wel even schrikken

Vandaag les 25 gelopen, in een t-shirt! Heerlijk!
pi_54067710
goedemorgen
gister iets te veel gedronken maar het was gezellig
  zondag 21 oktober 2007 @ 10:30:53 #275
22273 Dizer
Save the beard!
pi_54067740
Dank jullie wel voor de leuke reacties. Ja ik ga die broek eenstukje laten inkorten .
pi_54067772
pfff voel me nog steeds niet lekker

en dan heb ik al helemaal geen zin om op mijn lijn te letten
pi_54067835
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 17:35 schreef freecell het volgende:
Pas maar op Conleche, les 20 is opeens 8-8-8-8 Das was voor mij wel even schrikken

Vandaag les 25 gelopen, in een t-shirt! Heerlijk!
Die lessen met veel stukken van dezelfde tijd vond ik altijd het rotst ja!
Net 6 km gerend, was heel lekker
Wat dragen jullie nu trouwens met hardlopen? Wat ik op straat, het park enzo zie momenteel varieert van dikke jas met handschoenen tot een tshirt met sportbroekje!
Ik: joggingbroek met tanktop en dun vestje, tshirt zou ik nu wel koud vinden denk ik en ben beetje verkouden.
Het mooi kotsende meisje.
  zondag 21 oktober 2007 @ 10:59:52 #278
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_54068001
Woehoe! weer 1,5 kilo eraf! Eergister, tijdens het uit eten met huisgenoten, heb ik wel wat gezondigt met sangria en lekkere tapas, maar ik nam ook veel salade dus het viel mee. Gisteravond heb ik nog even een uurtje fitness gedaan en nu heb ik een beetje spierpijn. Maar vandaag les 3 van Evy dus dan loop ik alles weer los (als het goed is...). Ik ben wel trots op mezelf! En ook mijn familie zegt de hele tijd dat ze goed kunnen zien dat ik ben afgevallen.
Ik draag bij het hardlopen: lange sportbroek (iets strakker dan een joggingbroek), hip (al zeg ik het zelf) sportshirtje van de H&M (soort tanktop en tshirt in één) en een dun vestje.
pi_54068170
Ja Evy kondigde het al aan: 4x 8 minuten! Officieel is het vandaag rustdag wat betreft lopen, maar misschien ga ik toch.. Ik draag een joggingbroek met wijde pijpen en een ritsje voor de iPod, een t-shirt met lange mouw en een sweatvest met capuchon. Dat vest doe ik onderweg dan nog weleens uit. Was vandaag niets afgevallen. Ik vrees dat ik morgen op deze weegschaal niet onder de 65 ben. Ik had gisteravond nog gegeten: gemarineerde visstukjes met wokgroenten, vla met mandarijn en later op de avond nog 2 crackers met Franse kaas.
pi_54068182
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 10:59 schreef egeltje1985 het volgende:
Woehoe! weer 1,5 kilo eraf! Eergister, tijdens het uit eten met huisgenoten, heb ik wel wat gezondigt met sangria en lekkere tapas, maar ik nam ook veel salade dus het viel mee. Gisteravond heb ik nog even een uurtje fitness gedaan en nu heb ik een beetje spierpijn. Maar vandaag les 3 van Evy dus dan loop ik alles weer los (als het goed is...). Ik ben wel trots op mezelf! En ook mijn familie zegt de hele tijd dat ze goed kunnen zien dat ik ben afgevallen.
Ik draag bij het hardlopen: lange sportbroek (iets strakker dan een joggingbroek), hip (al zeg ik het zelf) sportshirtje van de H&M (soort tanktop en tshirt in één) en een dun vestje.
gaat lekker zo te horen

kreeg gister ook veel te horen dat ik was afgevallen, maar die mensen zien me ook niet zo vaak
pi_54069291
Ik heb het niet vol kunnen houden, ik heb toch een chocoladeletter gekocht ... kon er niet meer tegen na al die feitjes over chocola en de geweldige werking van theobromine ... uiteraard teveel van gegeten meteen, waardoor ik ongelooflijk misselijk was en niet meer verder kon werken omdat ik beroerd werd van het zien van chocola Toen maar verder gegaan over het koffiedeel (wie hier wist dat cafeine een kleine verhoging geeft aan de vetverbranding? Het is maar heel tijdelijk, maar he, het effect is er wel En dat decafe nog mooi cafeine bevat, alleen een stukkie minder, maar dat je daar ook verslaafd aan kan raken? )

Nog 2 uur eraan werken, dan heb ik de tweede deadline weer gehaald (en heb nu een heerlijk liedje op staan, dus dat gaat wel lukken) ...

Niet gewogen ofzo, besloten dat ik me alleen moet wegen als er goed tijd voor is, en voor de rest maar naar mn figuur blijven kijken ... (strakke buik met 2 hele kleine vetkussentjes, eigenlijk best wel lief enzo )
  zondag 21 oktober 2007 @ 14:15:05 #282
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54070302
Mijn schoonzus merkt iedere keer als ze me ziet op dat ik weer slanker ben geworden. Terwijl ik al sinds mei stabiel ben . Het zal ongetwijfeld te maken hebben met het feit dat ik een kleinere maat spijkerbroek aan had, donkere kleren droeg en hoge hakken aan had.
Niet meer actief op Fok!
pi_54070408
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 14:15 schreef Viking84 het volgende:
Mijn schoonzus merkt iedere keer als ze me ziet op dat ik weer slanker ben geworden. Terwijl ik al sinds mei stabiel ben . Het zal ongetwijfeld te maken hebben met het feit dat ik een kleinere maat spijkerbroek aan had, donkere kleren droeg en hoge hakken aan had.
Goed hè, hakken! Normaal loop ik ook altijd op sneakers of slippers, of van die stoere laarzen met lage hak, maar als ik uitga dan trek ik ineens hakken aan van zo'n 9 cm. Ja, dan lijk je langer en dunner en krijg je van die ellenlange benen. Leuk hoor! Heb wel bewondering voor vrouwen die altijd op hakken lopen, want comfortabel is anders...Heb net een tosti gegeten van 30+ kaas en ham. Lekker!
pi_54072505
Zo, ben trots op mezelf, heb net de 4x8 minuten gedaan en heb nu als beloning een bananen/jus d'orange smoothie gemaakt.
pi_54073060
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 14:25 schreef conleche het volgende:

[..]

Goed hè, hakken! Normaal loop ik ook altijd op sneakers of slippers, of van die stoere laarzen met lage hak, maar als ik uitga dan trek ik ineens hakken aan van zo'n 9 cm. Ja, dan lijk je langer en dunner en krijg je van die ellenlange benen. Leuk hoor! Heb wel bewondering voor vrouwen die altijd op hakken lopen, want comfortabel is anders...Heb net een tosti gegeten van 30+ kaas en ham. Lekker!
ik krijg juist spierpijn en alles als ik op sneakers loop
ik heb altijd wel hoge hakken aan
pi_54073854
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 14:25 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik heb nooit, maar dan ook nooit hakken aan. Altijd sneakers ... kan ook absoluut niet lopen op alles met een eventuele hak. (hoef ook niet langer te lijken, vind dit wel lang genoeg eigenlijk) Dat gaat lachen worden als ik besluit wel naar het gala te gaan Ik ben vast de eerste die voluit onderuit gaat op de rode loper omdat ze niet aan hakken gewend is en vergat dr voeten op te tillen
pi_54074543
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 18:15 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik heb nooit, maar dan ook nooit hakken aan. Altijd sneakers ... kan ook absoluut niet lopen op alles met een eventuele hak. (hoef ook niet langer te lijken, vind dit wel lang genoeg eigenlijk) Dat gaat lachen worden als ik besluit wel naar het gala te gaan Ik ben vast de eerste die voluit onderuit gaat op de rode loper omdat ze niet aan hakken gewend is en vergat dr voeten op te tillen
Dan moet je gewoon een echt lange jurk kiezen, dan zie je niet meer wat voor schoenen je eronder draagt. Alhoewel ik voor de zekerheid toch de sneakers maar uit zou laten Maar dan kan je gewoon ballerina's aan, of een schoen met een klein hakje. (hoewel ik die halfhoge dingen vaak nogal truttig vind, als je dan toch op hakken loopt moet je wel flink de hoogte in...)
  zondag 21 oktober 2007 @ 18:54:03 #288
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_54074580
Vandaag les 3 van Evy gelopen. Ik kon het wel volhouden maar gelukkig was het niet veel meer want dan was ik waarschijnlijk omgevallen ofzo. Maar ik was wel weer trots op mezelf!
Na het lopen heb ik een eierkoek op. En net een salade met gerookte kip, 30+ kaas, pijnboompitten en een klein bruin hard broodje. Lekker veel sla dus ik zit nu heel vol.
pi_54078831
Heb nog gegeten:
Lamsfilet met honing/mosterdsaus
gestoofde courgette
gekookte aardappeltjes (opperdoezers!)
en tomaten/ui salade met olijfolie en balsamico-azijn
Als toetje light vanille-ijs met advocaat

Echt een zondagsmaaltijd! En eigenlijk was er niets vet of slecht. (behalve misschien de advocaat dan...)
  maandag 22 oktober 2007 @ 09:10:07 #290
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_54083800
Ik ben net de dag goed begonnen met een bakje yoghurt met muesli. Helaas was er hier geen zoetstof, dus ik heb gewone suiker gegeten. Maar dat overleef ik ook wel voor een keer.
  maandag 22 oktober 2007 @ 09:42:53 #291
22273 Dizer
Save the beard!
pi_54084343
Goedemorgen. Ik ben inmiddels op de uni. Ieegh.. echt geen zin in . En de koffie is niet zo lekker ook nog
Maar goed, na deze week... lekker veel vrij . Dat betekent ook lekker veel sporten .

Hoe is het met iedereen? .
pi_54084397
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 09:10 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik ben net de dag goed begonnen met een bakje yoghurt met muesli. Helaas was er hier geen zoetstof, dus ik heb gewone suiker gegeten. Maar dat overleef ik ook wel voor een keer.
ik ben ook goed begonnen met griekse yoghurt en honing en een glas vitaday
  maandag 22 oktober 2007 @ 09:47:32 #293
22273 Dizer
Save the beard!
pi_54084413
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 09:46 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik ben ook goed begonnen met griekse yoghurt en honing en een glas vitaday
Je eet vaak honing jij! Ik doe dat nooit. Ook geen Griekse yoghurt. Dat is toch ontzettend vet? Ik eet 's ochtends altijd magere yoghurt met crusli .
pi_54084448
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 09:47 schreef Dizer het volgende:

[..]

Je eet vaak honing jij! Ik doe dat nooit. Ook geen Griekse yoghurt. Dat is toch ontzettend vet? Ik eet 's ochtends altijd magere yoghurt met crusli .
yoghurt is yoghurt
en als je 200kcal teveel vind voor ontbijt, ik vind het wel mee vallen

ik eet eigenlijk alleen honing bij griekse yoghurt
  maandag 22 oktober 2007 @ 09:57:43 #295
22273 Dizer
Save the beard!
pi_54084557
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 09:49 schreef Miss_S het volgende:

[..]

yoghurt is yoghurt
en als je 200kcal teveel vind voor ontbijt, ik vind het wel mee vallen

ik eet eigenlijk alleen honing bij griekse yoghurt
Oh ik vind 200 kcal idd veel . Mijn ontbijt bestaat uit ongeveer 100 kcal. Drie eetlepels magere yoghurt en handje crusli.
Uiteraard gaat er ook nog een kop koffie ervoor in.
pi_54084581
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 09:57 schreef Dizer het volgende:

[..]

Oh ik vind 200 kcal idd veel . Mijn ontbijt bestaat uit ongeveer 100 kcal. Drie eetlepels magere yoghurt en handje crusli.
Uiteraard gaat er ook nog een kop koffie ervoor in.
op hoe weinig kom je dan wel niet uit op een dag?
je ontbijt hoort de grootste maaltijd te zijn
pi_54084622
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 09:57 schreef Dizer het volgende:

[..]

Drie eetlepels magere yoghurt en handje crusli.
Dat is echt belachelijk weinig. Daar hou ik het misschien 10 minuten op vol.
Waarom cruesli eigenlijk? Zit veel suiker in
  maandag 22 oktober 2007 @ 10:07:22 #298
22273 Dizer
Save the beard!
pi_54084705
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 09:59 schreef Miss_S het volgende:

[..]

op hoe weinig kom je dan wel niet uit op een dag?
je ontbijt hoort de grootste maaltijd te zijn
Wil je het echt weten?

Normale dag:

Ontbijt
- Magere goghurt met crusli (drie eetlepels yoghurt en handje crusli)
- Kop koffie

Tussendoor
- Thee
- Thee

Lunch
- Twee sneetjes brood met tonijnsalade en grillworst (of drie als ik heb gesport)
- Kiwi
- Peer/Appel
- Glas water of Crystal Clear Light
- Thee

Tussendoor
- Thee
- Koffie
- Appel/Peer

Avondeten
- Sla (zonder andere dingen) met vinigraitte dressing (3 eetlepels) (elke dag...)
- 1 stuk Vlees of Vis
- 2 a 3 soorten groente groente
- Soms aardappeltjes (weinig) of een beetje rijst.
- Crystal Clear Light

Na avond eten...
- Niks... ja Crystal Clear Light...

En als het een zondag is... zit er soms een klein bakjemet chippies of een heel klein stukje chocolade.
Ik eet zo weinig mogelijk sauzen... eigenlijk vind ik ze niet meer zo lekker . Mayo en dat soort dingen heb ik echt helemaal mee gehad...
  maandag 22 oktober 2007 @ 10:08:19 #299
22273 Dizer
Save the beard!
pi_54084718
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 10:02 schreef computergirl het volgende:

[..]

Dat is echt belachelijk weinig. Daar hou ik het misschien 10 minuten op vol.
Waarom cruesli eigenlijk? Zit veel suiker in
Ik vind het lekker. Met rozijnen en appel en noten. Maaruh dat is dan ook zowat het enige suiker wat ik binnen krijg op een dag. Zo erg vind ik het niet .
pi_54084736
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 10:07 schreef Dizer het volgende:

[..]

Wil je het echt weten?

Normale dag:

Ontbijt
- Magere goghurt met crusli (drie eetlepels yoghurt en handje crusli)
- Kop koffie

Tussendoor
- Thee
- Thee

Lunch
- Twee sneetjes brood met tonijnsalade en grillworst (of drie als ik heb gesport)
- Kiwi
- Peer/Appel
- Glas water of Crystal Clear Light
- Thee

Tussendoor
- Thee
- Koffie
- Appel/Peer

Avondeten
- Sla (zonder andere dingen) met vinigraitte dressing (3 eetlepels) (elke dag...)
- Vlees of Vis
- Groente
- Soms aardappeltjes (weinig) of een beetje rijst.
- Crystal Clear Light

Na avond eten...
- Niks... ja Crystal Clear Light...

En als het een zondag is... zit er soms een klein bakjemet chippies of een heel klein stukje chocolade.
Ik eet zo weinig mogelijk sauzen... eigenlijk vind ik ze niet meer zo lekker . Mayo en dat soort dingen heb ik echt helemaal mee gehad...
dat is toch echt veel te weinig joh
zeker als je nog veel sport
kan je dit wel vol blijven houden? onders heb je grote kans dat als je weer meer gaat eten dat je alles weer aan komt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')