je kan ook een ding kopen die in het stopcontact kan en waar je usb kabel van je ipod in kan... erg handig.. ook om eventuele andere usb apparaten op te laden....quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:25 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goedemorgen
Vakantie, waar dan? (eindelijk was ik er aan gewend dat ik niet eens weet dat anderen wel vakantie hebben)
Ik moet een paper schrijven over screeningsonderzoek naar diabetes type II, lijkt me best interessant en waarschijnlijk ga ik er eindelijk achter komen waar je nou precies je buikomtrek moet weten voor het bepalen van abdominale obesitas![]()
Slecht ding: gisteren na het eten nog wat brood gegeten, ondanks dat het niet nodig was (gewoon voor lekker) en zonder muziek lopen vind ik helemaal niet fijn, daarom ook halverwege gestopt alweer en gaan wandelen... Het probleem is alleen dat m'n ipod tegenwoordig wel een uur of 5 nodig heeft om goed op te laden en ik vind het niet zo handig om daarvoor alleen m'n pc aan te laten staan.
Dat heb ik ook gedaan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Eet anders maar een beetje en dan bewaar je de rest tot na je training!
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:17 schreef egeltje1985 het volgende:
Woehoe. Ik was mn kast aan het opruimen en kwam een vergeten spijkerbroek tegen. Ik had nu maat 34-32 en deze was 32-32. En ik pas m weer! Woehoe!
Bij mij werden bh's wel te ruim, maar alleen de onderwijdte. Dus ik heb nog even grote tieten, en dat is in mijn geval wel goedquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:34 schreef egeltje1985 het volgende:
Ja, helaas pas ik die grotere spijkerbroeken dus niet meer, en daar zat een hele mooie g-star-spijkerbroek bij. Helaas zijn mijn bh's nog niet te ruim. Je zou toch zeggen dat je in dat gebied ook afvalt.Nja, ik heb nog hoop. (Even ter verduidelijking, bij mij mag er wel wat af...)
Ehm, ik geloof: 'I'll be nicer if you give me chocolate!', en dat dan geschreven in gekleurde bolletjes, alsof ze van die softijs-sprinkles erop hebben geplaktquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:52 schreef Chicolate het volgende:
Enne, wat voor tekst over chocolade?nu heb je me nieuwsgierig gemaakt.
Uit de OP:quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:52 schreef noor123 het volgende:
Hoi mensen!
Ik wil graag met jullie meedoen. Ik heb me al aangemeld op dieetweb onder dezelfde naam, maar ik heb geen idee hoe en of ik dan hier ook in het lijstje kom.
Even een PM naar Troel sturen dus, en dan komt alles goed!quote:Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.
heb het ooit eens bijna 1 jaar volgehouden..quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:48 schreef Miss_S het volgende:
buikspieroefeningen moet ik ook weer eens gaan doen, na een paar weken stop ik er altijd weer mee
ik heb er een dvd van 35min voor dus dat kan je niet zo maar tussen doorquote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:52 schreef mBluppie het volgende:
[..]
heb het ooit eens bijna 1 jaar volgehouden..
niet elke dag, maar toch wel zo'n 5/6 keer per week..
Doe het soms ook gewoon op de bank of zoof in bed als ik er weer eens te laat achter kwam dat ik ze nog moest doen
volgens mij ga ik dan echt dood als ik dat 35 min moet doenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik heb er een dvd van 35min voor dus dat kan je niet zo maar tussen door
maar goed wil er wel weer mee beginnen 3x in de week
na volgende week kan ik makkelijker gaan plannen
het zijn heel veel verschillende oefeningen in die 35 minquote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:58 schreef mBluppie het volgende:
[..]
volgens mij ga ik dan echt dood als ik dat 35 min moet doen
wat is de titel van die dvdquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:01 schreef Miss_S het volgende:
[..]
het zijn heel veel verschillende oefeningen in die 35 min
dus dan train je ook verschillende delen van je buik, dat is wel prettig
zitten ook veel oefeningen voor je taille, zodat ie smaller word
Haha ik dacht hetzelfde ... maar mijn taille is nu zo ongeveer 70 cm (is alleen niet te zien, omdat de rest van mn bovenlichaam even breed is) dus eigenlijk wel smal genoegquote:
Klein verschil, bij ER geven ze hoogstwaarschijnlijk epinephrine, dit is de amerikaanse naam voor adrenaline.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:51 schreef conleche het volgende:
Het klinkt me allemaal wel goed, behalve dan de ephedrine. Bij ER wordt dat gegeven als je hart ermee ophoudt!!(lijkt mij dan nogal doping-achtig
)
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:59 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Klein verschil, bij ER geven ze hoogstwaarschijnlijk epinephrine, dit is de amerikaanse naam voor adrenaline.
Ephedrine is een stof die een aantal jaren terug vaak werd gebruikt in zowel afvalmiddel als in de uitgaanswereld, omdat je er best lang op door kan gaan en je er inderdaad wel van afvalt. Je kunt er wel hartritmestoornissen van krijgen, trillerigheid en meer vervelende dingen. Gelukkig is het (in Nederland) verboden, hoe het in de VS zit weet ik niet.
Persoonlijk ben ik niet zo voor dat soort stofjes om af te vallen, zonder moet het ook goed kunnen en ik denk niet dat het je echt zal helpen.
Vrijdagavond op het werk gewogen: 60 kg. Gisteravond (wel veel gedronken) 63Dat is wel heel veel meer.... K weet ook wel hoe heet kwam, het slechte weekend dus... Dus komend weekend maar geen alcohol en niet 'zondigen' ofzo, anders schiet ik zo weer terug de andere kant op
![]()
Mee eens. Vaak zitten er ook van die twijfelachtige stoffen in dieetpillen enzo, ik hou mn lichaam liever clean. (daarbij slik ik al genoeg op doktersrecept, krijg je wisselwerking tussen pillen en ik hoef eigenlijk niet meer af te vallen) En het is gewoon duur!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:59 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Persoonlijk ben ik niet zo voor dat soort stofjes om af te vallen, zonder moet het ook goed kunnen en ik denk niet dat het je echt zal helpen.
Ik slik af en toe een multivitamine en als ik blaasontsteking begin te krijgen, of ziek word, neem ik een heleboel vitamine C voor het slapen gaan.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:12 schreef Plukie86 het volgende:
Ik slik soms multivitaminen (als ik eraan denk, 1 keer per week ofzo) en als ik denk dat ik blaasontsteking krijgt cranberry bruistabletten. Ik zit alleen nog steeds te wachten op een onderzoek dat echt aantoont dat je lichaam synthetische vitamines op kan nemen.
Afslankpillen zou ik echt nooit nemen, mijn lichaam kan het zelf wel.
Ik heb van die rijstwafels met chocola. van Snack-a-Jack. Echt lekker. Oké, het is niet zo lekker als een chocoladeletter ofzo, maar toch. Je zin in zoet eten gaat er wel mee weg.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:59 schreef noor123 het volgende:
Ik heb echt zin in chocola. En dat terwijl ik net m'n avondeten opheb.
niet toegeven......
Nog steeds meer dan 400 kcal per 100 gram...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:28 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik heb van die rijstwafels met chocola. van Snack-a-Jack. Echt lekker. Oké, het is niet zo lekker als een chocoladeletter ofzo, maar toch. Je zin in zoet eten gaat er wel mee weg.
61 kcal per wafel vind ik wel te overzien. En van Sonja mag het.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:35 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Nog steeds meer dan 400 kcal per 100 gram...
Ok, zo'n ding weegt misschien niet zo veel, maar het blijft (volgens mijn definitie) troep![]()
maar hoeveel eet je er dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:57 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
61 kcal per wafel vind ik wel te overzien. En van Sonja mag het.Moet het soms zelf. Nja, er moet niks natuurlijk.
Ik geloof er ook niet in.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:14 schreef Miss_S het volgende:
ik geloof ook niet echt in dat soort gezonde tussendoortjes
tussendoortjes zijn voor mij alleen maar fruit
wel interessant eens kijken wat ze hier verkopenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:01 schreef Alcarin het volgende:
Ik ben juist heel erg van de noten, het voelt zo natuurlijk om ze te eten, lekker makkelijk te bewaren, gezond en lekker(nee, dit is geen tellsell, echt niet!
)
Wat volgens mij het gezondste is: walnoten en paranoten (walnoten voor de vetten, paranoten voor de mineralen), dan 'gemiddeld gezond': amandelen, hazelnoten, pistachenoten, en niet gezond genoeg om te eten (wat mij betreft): macadamianoten, cashewnoten, en voor de mensen die dat een noot willen noemen pinda's.
Allemaal voor zover mogelijk rauw en ongezouten uiteraard![]()
Damn, ik heb nu echt een schema in mijn hoofd, ik geloof dat ik teveel heb gelezen over levels of processing e.d.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |