Hier een VU-ganger, Gezondheidswetenschappen om precies te zijn. Ik kan je álles over obesitas vertellenquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:10 schreef Bagel het volgende:
Welke uni in amsterdam zit je? en welke studie doe je? (hier n uva-ganger)
Nou ondanks het feit dat ik in mijn optiek voldoende sport, met de daarbij behorende krachttraining. Leeft bij mij toch het idee dat mijn onderbuik minder gespierd is, nu kan je zeggen, wat is gespierd? Maar wat kan ik hieraan doen, behalve datgene wat ik nu al doe.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:12 schreef Viking84 het volgende:
Ja, en wat wil je nu aan ons vragen?.
Als je al veel sport, kun je eigenlijk alleen maar nóg meer sporten en / of beter op je eten gaan letten. Of je legt je er gewoon bij neer dat een prachtige six-pack niet voor jou is weggelegdquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nou ondanks het feit dat ik in mijn optiek voldoende sport, met de daarbij behorende krachttraining. Leeft bij mij toch het idee dat mijn onderbuik minder gespierd is, nu kan je zeggen, wat is gespierd? Maar wat kan ik hieraan doen, behalve datgene wat ik nu al doe.
Ik ga ook lekker straks weer naar de sportschoolquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:02 schreef Sylvana het volgende:
Een halve kilo is niet zo heel veel, als je nu weer normaal doet dan is het er zo weer af
Af en toe zondigen moet kunnen, als je daarna de draad maar weer oppakt
Nog meer sporten en ik word een opblaas ventje, dan bedoel ik dat hoofd en lichaam niet meer in proportie staan, en daar heb ik aanleg voor. En qua bewust eten, tjah ik kom uit een sportief actieve familie, dus dat zit wel snor.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je al veel sport, kun je eigenlijk alleen maar nóg meer sporten en / of beter op je eten gaan letten. Of je legt je er gewoon bij neer dat een prachtige six-pack niet voor jou is weggelegd.
Succes!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:20 schreef Miss_S het volgende:
goedemorgen
vandaag eindgesprekje voor communicatie, wish me luck
Vis isquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ga ook lekker straks weer naar de sportschool.
Morgenavond heb ik een etentje... kies wel voor vis. Maar de rest van de week is het dus weer sla eten! .
Je zegt het zelf al je hebt zoveel gesport. Sporten maakt niet per se lichter. Het zal wel een combi van je gezellige zondag en je sporten zijnquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:52 schreef Dizer het volgende:
Halve kilo erbij![]()
![]()
En dat terwijl ik zoveel heb gesport.
Maar zondag te veel vet gegeten.. kaasjes... chocoladeijs, en chips
NOOIT MEER DIE DINGEN.
Ik kan ook niet hardlopen zonder muziek. Dan ga ik me helemaal focussen op m'n ademhaling en dat gaat dan niet goed.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:25 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goedemorgen
Vakantie, waar dan? (eindelijk was ik er aan gewend dat ik niet eens weet dat anderen wel vakantie hebben)
Ik moet een paper schrijven over screeningsonderzoek naar diabetes type II, lijkt me best interessant en waarschijnlijk ga ik er eindelijk achter komen waar je nou precies je buikomtrek moet weten voor het bepalen van abdominale obesitas![]()
Slecht ding: gisteren na het eten nog wat brood gegeten, ondanks dat het niet nodig was (gewoon voor lekker) en zonder muziek lopen vind ik helemaal niet fijn, daarom ook halverwege gestopt alweer en gaan wandelen... Het probleem is alleen dat m'n ipod tegenwoordig wel een uur of 5 nodig heeft om goed op te laden en ik vind het niet zo handig om daarvoor alleen m'n pc aan te laten staan.
Tip: koop een usb-adapter. Geniale dingen, je stopt het in het stopcontact, steekt de usb-stekker van je ipod erin, en hij laadt op. Meestal nog sneller dan wanneer je het via de pc doet (dat is niet zo'n constante spanning nl)quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:25 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Het probleem is alleen dat m'n ipod tegenwoordig wel een uur of 5 nodig heeft om goed op te laden en ik vind het niet zo handig om daarvoor alleen m'n pc aan te laten staan.
Nog een tip: koop speciaal voor het hardlopen zo'n goedkoop mp3spelertje (voor 30 euro heb je al een 2 gb packard bell als ik me niet vergis) en zorg dat je daarvoor altijd batterijen oplaadtquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:25 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Het probleem is alleen dat m'n ipod tegenwoordig wel een uur of 5 nodig heeft om goed op te laden en ik vind het niet zo handig om daarvoor alleen m'n pc aan te laten staan.
hoe ging t?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:20 schreef Miss_S het volgende:
goedemorgen
vandaag eindgesprekje voor communicatie, wish me luck
Het klinkt me allemaal wel goed, behalve dan de ephedrine. Bij ER wordt dat gegeven als je hart ermee ophoudt!!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:44 schreef Bagel het volgende:
[..]
* Neem 45 minuten voor de training een combinatie van efedrine/cafeïne/aspirine (bijv. Stacker 3). Van deze combinatie is het bewezen dat het het lichaam helpt vetreserves als energiebron aan te spreken, dat het spiermassa beschermt, het meer kcal per training verbrandt en daarnaast geeft het je een flinke dosis energie die tijdens een cardio training nooit weg is.
Eet anders maar een beetje en dan bewaar je de rest tot na je training!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:11 schreef Chicolate het volgende:
Die tips zien er wel goed uit ... dat van een halfuur tot uur na de training niet eten, dat ga ik vanaf vandaag dan maar doen, ik eet meestal vlak na de training juist iets, omdat ik ergens gehoord had dat voorraden eiwitten enzo op tijd aangevuld moeten worden ... Nouja, weer wat anders geleerd![]()
Mijn boek is uit, heb nu een slaperig en hoofdpijnerig hoofd (vind je het gek, zonder bril zitten lezen) en ben behoorlijk pissig: we eten pas over een halfuur ... kans op steken in mn zij is dan wel erg groot bij de training (eigenlijk zouden we pas om 6 uur eten, maar dat is gelukkig verzet, dan zijn we om half 7 klaar, ik train om 7 uur al)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |