abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53961983
je geeft zelf het antwoord idd al, dus wat moeten wij er nou mee?
pi_53962091
63,3 En we gaan weer naar beneden! Sport helpt kennelijk erg goed, want ik heb helemaal niet echt streng op mijn eten gelet, maar ben toch ruim een halve kilo kwijt!
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 21:10 schreef Bagel het volgende:
Welke uni in amsterdam zit je? en welke studie doe je? (hier n uva-ganger)
Hier een VU-ganger, Gezondheidswetenschappen om precies te zijn. Ik kan je álles over obesitas vertellen .
pi_53962319
lekker hoor Plukie
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 08:52:26 #129
22273 Dizer
Save the beard!
pi_53962373
Halve kilo erbij
En dat terwijl ik zoveel heb gesport .
Maar zondag te veel vet gegeten.. kaasjes... chocoladeijs, en chips

NOOIT MEER DIE DINGEN .
Friends don't let friends remain beardless...
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:01:49 #130
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_53962485
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 08:12 schreef Viking84 het volgende:
Ja, en wat wil je nu aan ons vragen? .
Nou ondanks het feit dat ik in mijn optiek voldoende sport, met de daarbij behorende krachttraining. Leeft bij mij toch het idee dat mijn onderbuik minder gespierd is, nu kan je zeggen, wat is gespierd? Maar wat kan ik hieraan doen, behalve datgene wat ik nu al doe.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
pi_53962493
Een halve kilo is niet zo heel veel, als je nu weer normaal doet dan is het er zo weer af

Af en toe zondigen moet kunnen, als je daarna de draad maar weer oppakt
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:12:40 #132
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53962637
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 09:01 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Nou ondanks het feit dat ik in mijn optiek voldoende sport, met de daarbij behorende krachttraining. Leeft bij mij toch het idee dat mijn onderbuik minder gespierd is, nu kan je zeggen, wat is gespierd? Maar wat kan ik hieraan doen, behalve datgene wat ik nu al doe.
Als je al veel sport, kun je eigenlijk alleen maar nóg meer sporten en / of beter op je eten gaan letten. Of je legt je er gewoon bij neer dat een prachtige six-pack niet voor jou is weggelegd .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:14:35 #133
22273 Dizer
Save the beard!
pi_53962670
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 09:02 schreef Sylvana het volgende:
Een halve kilo is niet zo heel veel, als je nu weer normaal doet dan is het er zo weer af

Af en toe zondigen moet kunnen, als je daarna de draad maar weer oppakt
Ik ga ook lekker straks weer naar de sportschool .
Morgenavond heb ik een etentje... kies wel voor vis. Maar de rest van de week is het dus weer sla eten ! .
Friends don't let friends remain beardless...
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:18:53 #134
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_53962747
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 09:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Als je al veel sport, kun je eigenlijk alleen maar nóg meer sporten en / of beter op je eten gaan letten. Of je legt je er gewoon bij neer dat een prachtige six-pack niet voor jou is weggelegd .
Nog meer sporten en ik word een opblaas ventje, dan bedoel ik dat hoofd en lichaam niet meer in proportie staan, en daar heb ik aanleg voor. En qua bewust eten, tjah ik kom uit een sportief actieve familie, dus dat zit wel snor.

Erbij neerleggen is alleen iets wat niet zo gemakkelijk gaat
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
pi_53962776
goedemorgen
vandaag eindgesprekje voor communicatie, wish me luck
pi_53962849
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 09:20 schreef Miss_S het volgende:
goedemorgen
Succes!

Zo, mijn havermout is weer op, ik ga aan de studie.
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_53962999
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 09:14 schreef Dizer het volgende:

[..]

Ik ga ook lekker straks weer naar de sportschool .
Morgenavond heb ik een etentje... kies wel voor vis. Maar de rest van de week is het dus weer sla eten ! .
Vis is (als het even kan moet je eens (slib)tong proberen, heerlijk visje, en heel erg gezond. Ben ik helemaal dol op )

Succes met je gesprek miss s

... en ik ga lekker ontbijten, stukkie lezen en dan een dagje wiskunde maken ... (en dan vanavond sporten, daar doe ik het voor hoor)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:44:41 #138
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_53963159
Ik zit lekker aan een beschuitje met kaas en komkommer. 30+ kaas natuurlijk he. Hmz, ik vind het wel wat weinig ontbijt. Mja, ik doe het er maar mee. En ik ben best lat opgestaan, dus het is zo weer lunchtijd.
pi_53963670
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 08:52 schreef Dizer het volgende:
Halve kilo erbij
En dat terwijl ik zoveel heb gesport .
Maar zondag te veel vet gegeten.. kaasjes... chocoladeijs, en chips

NOOIT MEER DIE DINGEN .
Je zegt het zelf al je hebt zoveel gesport. Sporten maakt niet per se lichter. Het zal wel een combi van je gezellige zondag en je sporten zijn
pi_53965109
Goedemorgen
Vakantie, waar dan? (eindelijk was ik er aan gewend dat ik niet eens weet dat anderen wel vakantie hebben )
Ik moet een paper schrijven over screeningsonderzoek naar diabetes type II, lijkt me best interessant en waarschijnlijk ga ik er eindelijk achter komen waar je nou precies je buikomtrek moet weten voor het bepalen van abdominale obesitas
Slecht ding: gisteren na het eten nog wat brood gegeten, ondanks dat het niet nodig was (gewoon voor lekker) en zonder muziek lopen vind ik helemaal niet fijn, daarom ook halverwege gestopt alweer en gaan wandelen ... Het probleem is alleen dat m'n ipod tegenwoordig wel een uur of 5 nodig heeft om goed op te laden en ik vind het niet zo handig om daarvoor alleen m'n pc aan te laten staan.
Het mooi kotsende meisje.
pi_53965761
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 11:25 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goedemorgen
Vakantie, waar dan? (eindelijk was ik er aan gewend dat ik niet eens weet dat anderen wel vakantie hebben )
Ik moet een paper schrijven over screeningsonderzoek naar diabetes type II, lijkt me best interessant en waarschijnlijk ga ik er eindelijk achter komen waar je nou precies je buikomtrek moet weten voor het bepalen van abdominale obesitas
Slecht ding: gisteren na het eten nog wat brood gegeten, ondanks dat het niet nodig was (gewoon voor lekker) en zonder muziek lopen vind ik helemaal niet fijn, daarom ook halverwege gestopt alweer en gaan wandelen ... Het probleem is alleen dat m'n ipod tegenwoordig wel een uur of 5 nodig heeft om goed op te laden en ik vind het niet zo handig om daarvoor alleen m'n pc aan te laten staan.
Ik kan ook niet hardlopen zonder muziek. Dan ga ik me helemaal focussen op m'n ademhaling en dat gaat dan niet goed.
Bij mij staat m'n computer de hele dag aan. Als ik een bepaalde periode niks doe gaat ie wel in de sluimerstand.
Er was vandaag 100 gram af. Nou ja het is een begin. Ik ga 't maar even updaten. Gisteravond behalve een gekookt eitje ook nog een plakje ham en een stukje kaas gegeten, dus uiteindelijk kwam ik op de 1100 cal. uit.
pi_53967286
quote:
Het probleem is alleen dat m'n ipod tegenwoordig wel een uur of 5 nodig heeft om goed op te laden en ik vind het niet zo handig om daarvoor alleen m'n pc aan te laten staan.
Tip: koop een usb-adapter. Geniale dingen, je stopt het in het stopcontact, steekt de usb-stekker van je ipod erin, en hij laadt op. Meestal nog sneller dan wanneer je het via de pc doet (dat is niet zo'n constante spanning nl)

Ik wil weten hoeveel kcal er zitten in overjarige 20+ kaas! En dat is nergens te vinden. Wel van overjarige kaas, en van 20+ kaas, maar de combinatie lijkt niet te bestaan. En toch ben ik het nu aan het eten
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_53967482
ik heb mijn verslagen af
heb nu nog 2 uur voordat ik naar school ga

heb alleen nog niet gegeten....zal ik maar eerst eens gaan doen
pi_53967543
quote:
Het probleem is alleen dat m'n ipod tegenwoordig wel een uur of 5 nodig heeft om goed op te laden en ik vind het niet zo handig om daarvoor alleen m'n pc aan te laten staan.
Nog een tip: koop speciaal voor het hardlopen zo'n goedkoop mp3spelertje (voor 30 euro heb je al een 2 gb packard bell als ik me niet vergis) en zorg dat je daarvoor altijd batterijen oplaadt Je kan dr zelfs een dingetje bij kopen waarmee je de mp3speler op je arm vastmaakt, dat ie niet tegen je aanknalt tijdens het lopen. Op zich wel handig ... (maar zo'n stroomnetadapter is natuurlijk ook handig)

Ik kan niet rennen zonder muziek, maar taekwondo lukt me prima zonder. Daar moet ik juist geen muziek bij hebben, dan kan ik me niet goed genoeg concentreren op het goede raken ... en ben te bang dat ze op mn mp3speler trappen
pi_53967632
He, tiepte ik net iets, is het weg
Thx. voor de tips, ik denk dat ik ga voor de usb-adapter. 'k Had namelijk vanwege financiele en ruimtelijke redenen net het plan opgevat wat te gaan consuminderen. Het is echt erg nu, eerst zag ik kleding & dingen kopen nooit als een soort beloning, maar ik werd helemaal blij van nieuw rokje + panties + truitje ik vond zelf dat ik er goed uit zag
Maar daarom even alleen echt nuttige dingen kopen en ook weer netjes proberen niet meer te vreten, want dat gaat soms wel de verkeerde kant op m'n motivatie is niet goed genoeg meer...
Het mooi kotsende meisje.
pi_53970509
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 09:20 schreef Miss_S het volgende:
goedemorgen
hoe ging t?

Gezondheidswetenschappen... klinkt als n zware studie!
Ik doe geschiedenis (1e jaar) maar twijfel of ik na mn prop er nog wel mee verder wil gaan, vind t ergens wel heel leuk, maar de politieopleiding leek me ook altijd heel leuk (lijkt me nu miss wel wat leuker zelfs) en dan krijg je al tijdens je opleiding betaald

met de lijn gaat t hier eigenlijk best goed, ben nog steeds in gewicht niet echt veel afgevallen, maar toen ik alles weer ging opmeten zag ik dat vooral mn buik n stuk slanker was (3 cm eraf, je ziet t nu ook echt in de spiegel ) Heb vandaag ook de 1e les van Evy gelopen, ging heel lekker... btje jammer dat ik zo stom was om in 1 rechte lijn te lopen en niet om te draaien toen ze zij dat we op de helft van de training waren... Moest nog n heel stuk terug, dus heb lekker gewandeld (super mooi weer) en de halve training nog n keer gedaan )

voor de mensen die fitnessen om af te vallen heb ik van t internet nog wat tips: (die mbt t eten bevallen me wel)

* Doe je cardio ´s ochtends vroeg of na de training (of beide). Op deze tijdtippen zijn je glycogeenreserves (de suikers in je spieren) gebruikt. Je lichaam moet dus op een andere energiebron overstappen: Vetten! Bij een normale cardio sessie worden je vetreserves pas na zo´n 20 minuten worden aangesproken. 20 minuten op deze tijdtippen is genoeg, je verbrandt dan namelijk zo´n 300% meer vet.

* Neem 45 minuten voor de training een combinatie van efedrine/cafeïne/aspirine (bijv. Stacker 3). Van deze combinatie is het bewezen dat het het lichaam helpt vetreserves als energiebron aan te spreken, dat het spiermassa beschermt, het meer kcal per training verbrandt en daarnaast geeft het je een flinke dosis energie die tijdens een cardio training nooit weg is.

* Verlaag de rustperioden tussen de sets in je training. Dit houdt de hartslag en daarmee de verbranding hoog, daarnaast zal het je hoogstwaarschijnlijk een nieuwe groei impuls geven. Je lichaam is dit niet gewent, en reageert hierop met nieuwe spiergroei.

* Verhoog het aantal herhalingen van een set. Dus als je normaal 6 tot 10 herhalingen deed, doe er dan nu 12 tot 15.

* Eet voor je middag/avond training gedurende twee uur niks en drink alleen water. Hierdoor zal de afgifte van groeihormoon tijdens de training veel hoger liggen. Er worden dan meer vetreserves aangesproken.

* Eet tot een half uur na je trainingen niks, in dit half uur is je vetverbranding nog in volle gang.
pi_53971541
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 15:44 schreef Bagel het volgende:

[..]

* Neem 45 minuten voor de training een combinatie van efedrine/cafeïne/aspirine (bijv. Stacker 3). Van deze combinatie is het bewezen dat het het lichaam helpt vetreserves als energiebron aan te spreken, dat het spiermassa beschermt, het meer kcal per training verbrandt en daarnaast geeft het je een flinke dosis energie die tijdens een cardio training nooit weg is.
Het klinkt me allemaal wel goed, behalve dan de ephedrine. Bij ER wordt dat gegeven als je hart ermee ophoudt!! (lijkt mij dan nogal doping-achtig )
pi_53971852
Die tips zien er wel goed uit ... dat van een halfuur tot uur na de training niet eten, dat ga ik vanaf vandaag dan maar doen, ik eet meestal vlak na de training juist iets, omdat ik ergens gehoord had dat voorraden eiwitten enzo op tijd aangevuld moeten worden ... Nouja, weer wat anders geleerd

Mijn boek is uit , heb nu een slaperig en hoofdpijnerig hoofd (vind je het gek, zonder bril zitten lezen) en ben behoorlijk pissig: we eten pas over een halfuur ... kans op steken in mn zij is dan wel erg groot bij de training (eigenlijk zouden we pas om 6 uur eten, maar dat is gelukkig verzet, dan zijn we om half 7 klaar, ik train om 7 uur al)
pi_53971877
het eindgesprekje ging wel goed naar mijn gevoel
krijg over een paar weken de beoordeling
pi_53972406
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 17:11 schreef Chicolate het volgende:
Die tips zien er wel goed uit ... dat van een halfuur tot uur na de training niet eten, dat ga ik vanaf vandaag dan maar doen, ik eet meestal vlak na de training juist iets, omdat ik ergens gehoord had dat voorraden eiwitten enzo op tijd aangevuld moeten worden ... Nouja, weer wat anders geleerd

Mijn boek is uit , heb nu een slaperig en hoofdpijnerig hoofd (vind je het gek, zonder bril zitten lezen) en ben behoorlijk pissig: we eten pas over een halfuur ... kans op steken in mn zij is dan wel erg groot bij de training (eigenlijk zouden we pas om 6 uur eten, maar dat is gelukkig verzet, dan zijn we om half 7 klaar, ik train om 7 uur al)
Eet anders maar een beetje en dan bewaar je de rest tot na je training!

Ik ben net weer wezen hardlopen, het was nu een minder zware les dan de vorige, (2,3,5,5,5 minuten) maar op de een of andere manier was ik niet vooruit te branden. Komt misschien omdat ik vrijwel niets heb gegeten vandaag. Eerst werd ik gebeld dat ze hadden geprobeerd in te breken in de galerie. Niks weg gelukkig, maar wel een boel geregel met nieuw glas en dergelijke en daarna had ik afgesproken met een vriendin in de stad om koffie te drinken op een terras. Heerlijk in het zonnetje gezeten met 2 cappucino's. Dus het enige wat ik gegeten had waren de 2 flinterdunne wafeltjes die bij de koffie zaten. Veel vetverbrand hoop ik dan maar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')