abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53855551

Het vorige deel: Slank de herfst in #104 waar we allemaal duimen voor Sylvana

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Wat niet de bedoeling is: (te)veel offtopic praten, eindeloze discussies voeren over keuzes van anderen, persoonlijke ruzies uitvechten in dit topic.
Wat wel de bedoeling is: praten over afvallen, hoe je dat doet en hoe het gaat, advies vragen, opscheppen over je resultaten, elkaar een beetje steunen en het gezellig houden!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Mezel = Patricia
Mini_rulez = Marijke
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Spacehamster = Mira
STING = Thomas
Sylvana = Sylvana
Tangarine = Maarten
Thrilled = Kevin
Veiligheidsspeldje = Marianne

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
pi_53855564
Dit is de verkeerde OP, in de wiki staat 'ie goed

Oja, en fipo!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_53855582
het is vroeg en ik quote altijd
  donderdag 11 oktober 2007 @ 08:32:51 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53855681
Wij willen je best wel helpen als je niet snapt hoe je de OP uit de Wiki moet krijgen, hoor .

Ik snap mijn lijf ook niet. Maandag friet, dinsdag pizza... gisterochtend woog ik 76,2... gisteravond at ik pasta met groenten en vanochtend was ik ineens 75,3 . Ok dan. Ik vind het niet erg, hoor . Maar als ik nu maar eens onder die 75 kwam . Ik merk wel dat het moeilijker gaat dan in het begin .
Niet meer actief op Fok!
pi_53855762
Bij mij gaat het ook niet meer zo goed. Ik blijf maar rond die 65 schommelen en dan helaas schommel ik er niet onder.

Als ik eerlijk ben weet ik ook wel hoe het komt. Ik hou nu eigenlijk meer het op-gewicht-blijf-programma aan; namelijk dat ik tussen de 1200 en 1500 cal. eet, maar ik permiteer me véél meer zondigjes dan in het begin. Dus wel een paar keer per week zit ik dan toch boven de 2000 en met mijn fuckupte metabolisme kan ik dat niet meer hebben. Helaas.
  donderdag 11 oktober 2007 @ 08:44:08 #6
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53855795
Same story here. Hoewel ik nog niet helemaal tevreden ben, vind ik mezelf niet afstotelijk genoeg om nog streng te gaan lijnen. Ik zondig dus vaker dan eerst. Ik hoop toch nog een keer de motivatie te vinden om iig nog op de 70 kg te komen.
Niet meer actief op Fok!
pi_53856115
Ik ook weer aangekomen, en nog best veel ook. Stom, maar mn eigen schuld. Vandaag wilde ik het weer helemaal goed gaan doen, maar dat is bij voorbaat al mislukt: al het gezonde beleg is op, het fruit is bijna op en de cola light/ander drinken dat niet veel aanzet is ook op ... leven op water en brood met chocoladepasta vandaag dan maar

(en dan zit ik nog tot kwart over 4 op school ook, en moet ik een Praktische Opdracht maken voor een cijfer de laatste 2 uur, dat gaat een ramp worden ... He bah helemaal geen zin in deze dag )
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_53856646
Ook hier gaat het niet zo goed... ik vind mezelf nog niet zo dik dat ik echt streng moet gaan lijnen. Gister ook weer 3 koekjes op op mijn werk... zo schiet het natuurlijk ook niet op

Ik ben wel 1 kg kwijt sinds ik begon maar die was er vorige week ook al af...

In totaal wil ik nog zo'n 6 kg kwijt dat moet toch niet zo moeilijk zijn! Ik heb in 4 maanden 12 kg kwijt kunnen raken, binnen 2 maanden 6 kg is toch niet zo onrealistisch doel?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_53856816
Hebben we dan allemaal een dipje ofzo. Bij mij blijft het draaien rond 73 - 74, op zich zo erg niet, ik wil alleen niet boven de 75.. En eigenlijk wil ik onder de 70.. Maar dan mag ik niets meer snoepen, en dat wil ik mezelf niet afnemen
pi_53857026
Het lijkt er wel op ja
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_53857650
Hee, nieuw topic.
pi_53859341
Ik ben er ook weer

Blijf qua gewicht een beetje op 66,5/77 hangen.. hopelijk schommel ik binnenkort ook weer eens richting de 66.0!
pi_53859488
ik lees ook weer mee
pi_53859995
Hoi!

Vanochtend goed hardgelopen, maar ja, k'heb nog een halve zak dropjes staan, en om die nou weg te gaan gooien vind ik ook weer zowat
Verder ook niets te melden eigenlijk...
Het mooi kotsende meisje.
pi_53860243
ik ben wel weer gezond begonnen maar kennelijk is mijn lichaam er niet mee eens (2 kilo erbij, ik had wel al mijn kleren aan dus misschien maar 1 kilo maar toch)

vandaag magere yoghurt met muesli op als ontbijt
tussendoortje peer
lunch 2 bruine boterhammen en eitje erop
  donderdag 11 oktober 2007 @ 12:06:29 #16
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53860350
Mark is vandaag jarig, dus ik zit nu aan een bananensoes. En iedere keer denk ik: pffff, waar ben ik aan begonnen , want ik word er veel te vol van.
Nou ja, zo nog even een paar boterhammen eten en dan heb ik met een medestudente afgesproken . Gaan we ws met een pot thee aan ons onderzoek werken en dan kan ik iig ook geen gekke dingen doen. Vanavond wordt het bami met flink wat groenten .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 11 oktober 2007 @ 12:11:31 #17
63684 DakDuuf
to do, or toedeloe
pi_53860473
DakDuuf is er ook weer:)
Net terug uit het ziekenhuis, schouder operatie gehad, ding was compleet naar zn grootje, maar hij moet het over 2 maand weer redelijk doen.
Dusz, tot dan, geen sport, en veels te lekker eten. Elke dag een wandeling door het noorderplantsoen.

Hoe gaat het hiero?

Ps:fruitmand welkom:)
Beter vol overtuiging fout, dan twijfelachtig goed
pi_53860534
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 09:35 schreef Ewelina het volgende:
Ook hier gaat het niet zo goed... ik vind mezelf nog niet zo dik dat ik echt streng moet gaan lijnen. Gister ook weer 3 koekjes op op mijn werk... zo schiet het natuurlijk ook niet op

Ik ben wel 1 kg kwijt sinds ik begon maar die was er vorige week ook al af...

In totaal wil ik nog zo'n 6 kg kwijt dat moet toch niet zo moeilijk zijn! Ik heb in 4 maanden 12 kg kwijt kunnen raken, binnen 2 maanden 6 kg is toch niet zo onrealistisch doel?
de eerste kilo's zijn altijd het makkelijkste
daarna word he moeilijker
dus lijkt me als je nog 6 kilo kwijt wil dat je toch met de koekjes moet stoppen
pi_53864675
vanmiddag een rokje gekocht in maat 38
moest ook ff maat 36 aanpassen en die ging goed dicht maar trok een beetje op mijn heupen
dus toch maar voor maat 38 gegaan, maar hopelijk is die niet over 2 weken weer te groot zoals met mijn broeken
  donderdag 11 oktober 2007 @ 16:02:56 #20
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_53865142
Mijn broek zit iig al erg ruim. Maar ik heb in de kast nog een paar andere maten hangen... Ik zal wel meteen deze broek wegdoen als ik genoeg afgevallen ben.
pi_53865185
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 16:02 schreef egeltje1985 het volgende:
Mijn broek zit iig al erg ruim. Maar ik heb in de kast nog een paar andere maten hangen... Ik zal wel meteen deze broek wegdoen als ik genoeg afgevallen ben.
dat is altijd wel leuk
maar niet met nieuwe broeken dus
pi_53866232
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 16:04 schreef Miss_S het volgende:
dat is altijd wel leuk
maar niet met nieuwe broeken dus
Eigenlijk, eerlijk gezegd, denk ik..(ik wil je niet beledigen natuurlijk )
dat die broek die na 2 weken al te groot was, gewoon wat was uitgerekt. Dat doen nieuwe broeken nl. vaak, en ik kan me niet voorstellen dat je zo snel afvalt
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  donderdag 11 oktober 2007 @ 17:02:36 #23
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53866256
Zo, ik ben er ook weer.
Veel thee gedronken en een paar chocokoekjes gehad . Maar we weten nog steeds niet wat we nu precies willen gaan onderzoeken . Dus ik ga me er morgen zelf ook nog even over buigen .
Ga zo bami maken .
Niet meer actief op Fok!
pi_53866436
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 17:00 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Eigenlijk, eerlijk gezegd, denk ik..(ik wil je niet beledigen natuurlijk )
dat die broek die na 2 weken al te groot was, gewoon wat was uitgerekt. Dat doen nieuwe broeken nl. vaak, en ik kan me niet voorstellen dat je zo snel afvalt
afvallen nee, maar centimeters veranderen wel heel erg op het moment bij mij
en het waren niet alleen de nieuwe broeken want ik zag het ook aan mijn oude kleding (alleen van nieuwe broeken vond ik het erger)

zit vandaag na het avond eten op 700 kcal, maar goed dat ik in de avond altijd nog iets eet
pi_53867228
Ik ga hier maar weer melden wat ik eet, misschien dat het werkt

Ontbijt: 1 wasa cracker met filet americain

lunch: 2 sneetjes volkorenbrood met filet en een bakje salade met rode/gele paprika van 64 cal. incl. dressing.

Tussendoor: mandarijntje
Bij de borrel die ik dit x heb vervangen door een glaasje verse jus, een zakje snack 'a jack (cheese)

Totaal tot dusver: ± 600 cal.

Ik moet natuurlijk nog avondeten en dat zal wel laat worden, want ik ga nu eerst les 14 van Evy doen en dan om 20 uur nog een bodyshapelesje, ben pas om ± half 10 weer thuis, ik denk dat ik maar een stoommaaltijd van de AH haal. De magerste versies daarvan zijn zo 100 cal per 100 gram en er zit 450 gram in, inclusief mijn toetje van optimelvla met verse ananas kom ik dan vandaag op 1200 cal. En zijn we weer back on track.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')