de eerste kilo's zijn altijd het makkelijkstequote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:35 schreef Ewelina het volgende:
Ook hier gaat het niet zo goed... ik vind mezelf nog niet zo dik dat ik echt streng moet gaan lijnen. Gister ook weer 3 koekjes op op mijn werk... zo schiet het natuurlijk ook niet op![]()
Ik ben wel 1 kg kwijt sinds ik begon maar die was er vorige week ook al af...
In totaal wil ik nog zo'n 6 kg kwijt dat moet toch niet zo moeilijk zijn!Ik heb in 4 maanden 12 kg kwijt kunnen raken, binnen 2 maanden 6 kg is toch niet zo onrealistisch doel?
![]()
dat is altijd wel leukquote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:02 schreef egeltje1985 het volgende:
Mijn broek zit iig al erg ruim. Maar ik heb in de kast nog een paar andere maten hangen... Ik zal wel meteen deze broek wegdoen als ik genoeg afgevallen ben.
Eigenlijk, eerlijk gezegd, denk ik..(ik wil je niet beledigen natuurlijkquote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:04 schreef Miss_S het volgende:
dat is altijd wel leuk
maar niet met nieuwe broeken dus
afvallen nee, maar centimeters veranderen wel heel erg op het moment bij mijquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:00 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Eigenlijk, eerlijk gezegd, denk ik..(ik wil je niet beledigen natuurlijk)
dat die broek die na 2 weken al te groot was, gewoon wat was uitgerekt. Dat doen nieuwe broeken nl. vaak, en ik kan me niet voorstellen dat je zo snel afvalt![]()
ziet er inderdaad goed uitquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:48 schreef conleche het volgende:
Ik ga hier maar weer melden wat ik eet, misschien dat het werkt![]()
Ontbijt: 1 wasa cracker met filet americain
lunch: 2 sneetjes volkorenbrood met filet en een bakje salade met rode/gele paprika van 64 cal. incl. dressing.
Tussendoor: mandarijntje
Bij de borrel die ik dit x heb vervangen door een glaasje verse jus, een zakje snack 'a jack (cheese)
Totaal tot dusver: ± 600 cal.
Ik moet natuurlijk nog avondeten en dat zal wel laat worden, want ik ga nu eerst les 14 van Evy doen en dan om 20 uur nog een bodyshapelesje, ben pas om ± half 10 weer thuis, ik denk dat ik maar een stoommaaltijd van de AH haal. De magerste versies daarvan zijn zo 100 cal per 100 gram en er zit 450 gram in, inclusief mijn toetje van optimelvla met verse ananas kom ik dan vandaag op 1200 cal. En zijn we weer back on track.
En dan nu revalideren zekerquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:11 schreef DakDuuf het volgende:
DakDuuf is er ook weer:)
Net terug uit het ziekenhuis, schouder operatie gehad, ding was compleet naar zn grootje, maar hij moet het over 2 maand weer redelijk doen.
Dusz, tot dan, geen sport, en veels te lekker eten. Elke dag een wandeling door het noorderplantsoen.
Hoe gaat het hiero?
Ps:fruitmand welkom:)
Wat heb je allemaal op dan, dat het teveel kan zijn?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:39 schreef Miss_S het volgende:
vandaag 1250 kcal op
maar heb toch het idee dat ik teveel gegeten heb
ontbijt: magere yoghurt met muesliquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:45 schreef Plukie86 het volgende:
Wat heb je allemaal op dan, dat het teveel kan zijn?
Misschien omdat je na het avondeten dus nog 550 kcal hebt gegeten?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:39 schreef Miss_S het volgende:
vandaag 1250 kcal op
maar heb toch het idee dat ik teveel gegeten heb
ja dat denk ik ookquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:52 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Misschien omdat je na het avondeten dus nog 550 kcal hebt gegeten?
Niet dat dat van mij niet mag hoor, maar het zou een verklaring kunnen zijn![]()
Ik zou juist 's ochtends (veel) meer eten, dan heb je het na het avondeten wel weer gehad. Ik tenminstequote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:00 schreef Miss_S het volgende:
ja dat denk ik ook
maar je moet iets als je om kwart voor 5 avondeet
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:07 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik zou juist 's ochtends (veel) meer eten, dan heb je het na het avondeten wel weer gehad. Ik tenminste![]()
Ja dûhquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
de eerste kilo's zijn altijd het makkelijkste
daarna word he moeilijker
dus lijkt me als je nog 6 kilo kwijt wil dat je toch met de koekjes moet stoppen
sory maar je zei zelf dat je nu vaker iets deed snoepen....quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja dûhik eet ze ook lang niet elke dag hoor, koop ook bewust geen koekjes...
Ik denk dat ik maar gewoon weer goed ga ontbijten, toen ik dat deed kon ik de koekjes veel makkelijker laten staan op mijn werk... dus weer gewoon 2 boterhammen, 1 stuk fruit en een beetje magere yoghurt als ontbijt![]()
ja sporten is ook een van de belangrijkste dingenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:15 schreef Ewelina het volgende:
Klopt mijn motivatie is een beetje weg, ik vind mezelf gewoon niet vadsig genoeg meerIk wil alleen nog dat kleine buikje weg hebben.
ik denk trouwens eerder dat het meer aan niet sporten ligt. Dat deed ik toen wel erbij en toen zondigde ik ook wel eens hoor1 á 2 keer per week mocht ik dan van mezelf iets te snoepen.
Dammit. Ik wil gewoon de tijd om een sportkaart te halen want dan gaan die kilo's veel makkelijker weg.
Edit: dat kan maandagochtend wel![]()
Ondertussen heb ik mezelf wel lekker verwend met nieuwe kleding: bijna alles was te grootZondag in Arnhem nieuwe jurkjes gescoord
Moah, ik eet meestal om 6 uur, en weinig, maar daarna heb ik echt geen honger meer. Ik eet dan meestal nog wel een appel oid om een uur of 9, voor het ideequote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:09 schreef Miss_S het volgende:
misschien dat dat werkt
maar ik vind dat ik tussen 5 en 12/1 uur toch nog iets moet eten en meestal is dat iets van crackers dus dan is het niet zo erg
ik eet altijd om de 2/3 uur dus
en ja als je om 8 uur avondeet hoef je inderdaad daarna niets meer te eten maar ik eet 3 uur eerder
ik moet me er overdag juist toe aanzetten om te etenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:22 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Moah, ik eet meestal om 6 uur, en weinig, maar daarna heb ik echt geen honger meer. Ik eet dan meestal nog wel een appel oid om een uur of 9, voor het idee![]()
Eigenlijk heb ik alleen voor het ontbijt en voor de lunch honger, en daarna eet ik voor de lol![]()
Ik heb hetzelfde, kan overdag ook heel goed zonder eten. Maar 's avonds als ik eenmaal zit dan heb ik ontzettende trek. Voor mij de beste manier om af te vallen is om nooit te gaan zitten. Eigenlijk dus.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik moet me er overdag juist toe aanzetten om te eten
anders zou ik pas rond 5 uur honger krijgen
maar ik geloof niet dat in de avond eten slechter is, maar stokbrood en liga is gewoon niet goedwanneer je het ook eet
maar goed maandag weer een nieuwe week en nieuwe kansen
als ik in de avond altijd weg zou zijn zou ik zo weer kilo's afvallenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, kan overdag ook heel goed zonder eten. Maar 's avonds als ik eenmaal zit dan heb ik ontzettende trek. Voor mij de beste manier om af te vallen is om nooit te gaan zitten. Eigenlijk dus.
Hoe lang ben je?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:39 schreef egeltje1985 het volgende:
Woehoe, vanachtend op de weegschaal, weer een kilo kwijt sinds maandag! (Nu dus 78... En mijn streefgewicht is 65, dus ik heb nog wel even te gaan...) De week ervoor viel ik niets af, dus nu ben ik weer helemaal gemotiveerd.
@Viking: derdejaars nu, ik hoop mn bachelor te halen dit jaar, maar dat wordt best lastig met bestuur er nog bij... In welke richting ga je je master doen?
En ik had dat boek natuurlijk meteen gisteren nodig. Want ik was weer eens lekker op tijd.
Ik ben in februari al met m'n master begonnenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:39 schreef egeltje1985 het volgende:
@Viking: derdejaars nu, ik hoop mn bachelor te halen dit jaar, maar dat wordt best lastig met bestuur er nog bij... In welke richting ga je je master doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |