er is wat mij betreft maar één antwoord, het is een zure kersquote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:36 schreef rdanjel het volgende:
een kerssoort
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:41 schreef Dodecahedron het volgende:
Waarom is die van mij fout?
Omdat het een zure kers is en geen kleine rode vrucht.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:32 schreef Dodecahedron het volgende:
kleine rode vrucht (lijkt op kers)
LOL, een morel is toch echt een kleine rode vrucht.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:42 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
[..]
Omdat het een zure kers is en geen kleine rode vrucht.
Als je nou gezegd had dat een paddestoel was, dan had je je gelijk denk ik wel gekregen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:45 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Slechte vraag dus....
en ook wel degelijk een kleine rode vrucht.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En een morel is wel degelijk een kersensoort,
Het zijn maar twee postings. Vind het gewoon beetje flauw om het eerste antwoord af te keuren, aangezien het een kruising is en daarom strict genomen geen kers meer.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je nou gezegd had dat een paddestoel was, dan had je je gelijk denk ik wel gekregen.
Nu doe je 4 posting om je gelijk aan te tonen zonder het te krijgen, toch zonde...
En een morel is wel degelijk een kersensoort, zoals er diverse kersensoorten bestaan die allemaal kleine rode tot blauwe vruchtjes zijn.
Vraagsteller beslist in dit geval...
Mja, die morel waar ik het over had is dezelfde als die van rdanjel.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:57 schreef CSI_MIAMI het volgende:
leerzaam punt bij het stellen van vragen.. stel alleen de vragen waarbij er 1 duidelijk antwoord is
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:07 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Mja, die morel waar ik het over had is dezelfde als die van rdanjel.
Maar goed, inderdaad, vragensteller beslist. Maar wel vrij (onbegrijpelijk) streng in dit geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |