Zowelquote:
Ik heb bijna al je bagger verwijderd en je kunt zelf ook vertrekken als je niet de minimaal benodigde sportiviteit op kunt brengen om hier normaal mee te doen. Ok? Deal?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:32 schreef AtheistArmy het volgende:
Theo van Gogh,Rita Verdonk,Bram Moskovitz,Maxima Zorregieta en Ayaan Hirshi Ali
Ik ben goed in gezichtenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:37 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Zowelals
lijkt me hier op z'n plaats.
Al valt het me op dat jij al die foute personen wel kent.
![]()
No dealquote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik heb bijna al je bagger verwijderd en je kunt zelf ook vertrekken als je niet de minimaal benodigde sportiviteit op kunt brengen om hier normaal mee te doen. Ok? Deal?
Je bent de zwakste schakel. Tot ziens!!quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:42 schreef ScottTracy het volgende:
Wyclef Jean, Laurynn Hill en Pras Michel
Jazeker. En wel omdat ze het niet eens waren met het verbod op de doodstraf voor minderjarigen. Het andere land was trouwens Somaliëquote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:57 schreef erkel het volgende:
VS?
Volkomen terecht natuurlijk. Afmaken dat tuigquote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:59 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Jazeker. En wel omdat ze het niet eens waren met het verbod op de doodstraf voor minderjarigen.
erkel +1
Same herequote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:02 schreef erkel het volgende:
Ik wilde het al als eerste gok doen, maar dacht: Nee, zal wel niet.
klinkt alsof ie ook goed kon voetballenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:09 schreef Nembrionic het volgende:
Batista
Niet zo moeilijk, hèquote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:09 schreef Nembrionic het volgende:
Batista
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |