quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:02 schreef Veulen het volgende:
Sepo
Avondquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:01 schreef Disana het volgende:
v
ff dit doenquote:
kon het niet beter verzinnenquote:
Sloffen aan kachel aan pretsigaret en een bakkie hans van der togt vocht rooibosquote:
Daar zijn diverse remedie's voorquote:
Waarom ben je er danquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:05 schreef versabommie het volgende:
kut ik ben scheel aan het worden, zag geen sc![]()
Wou je er om knokken?quote:
Jawel ik zat te lurken en had al uitgerekend aan welk nummertje we echt toe warenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:02 schreef Soury het volgende:
Huh ? Waarom open je een topic je was er niet eens![]()
Ga dan maar neukenquote:
Lekker nummertje ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Jawel ik zat te lurken en had al uitgerekend aan welk nummertje we echt toe waren![]()
had zelf ook een sc gemaakt uit blinde paniek ...toen pas zag ik dezequote:
potje scrabble dan maar ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wou je er om knokken? [ afbeelding ]
Liever niet eigenlijk, ben ik *gaap* veel te moe voor.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:05 schreef versabommie het volgende:
kut ik ben scheel aan het worden, zag geen sc![]()
Oh das vervelendquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
had zelf ook een sc gemaakt uit blinde paniek ...toen pas zag ik deze
Wel aan Gert gevraagd of je zijn prive pics mag posten ?quote:
yeps, eind der tijden enzoquote:
Gertjuh, mag het?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wel aan Gert gevraagd of je zijn prive pics mag posten ?
Ja en oeverloos F5 en om het alsnog te doenquote:
ja, probeer me ritme een beetje vast te houdenquote:
oe dan ben je meubilairquote:
Zo heb ik Petra's fobo views even opgevoerd vanmiddagquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en oeverloos F5 en om het alsnog te doen![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zo heb ik Petra's fobo views even opgevoerd vanmiddag![]()
Pardon????quote:
Het eerste is mooi, het tweede klinkt minder. Hopelijk is het voor een goed doel. Weet je wat je dan doet? Op weg naar huis koop je een vers broodje en wat lekkere kaas, daarbij zet je wat koffie, en dat gebruik je in je warme bedje met een krant erbij.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ja, probeer me ritme een beetje vast te houden![]()
moet morgen weer veel te vroeg op![]()
Heb liever wat anders in mijn bedquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Het eerste is mooi, het tweede klinkt minder. Hopelijk is het voor een goed doel. Weet je wat je dan doet? Op weg naar huis koop je een vers broodje en wat lekkere kaas, daarbij zet je wat koffie, en dat gebruik je in je warme bedje met een krant erbij.
Je loopt de hele dag al de forumnymf uit te hangen en nu inene piepen dat je niet wil neuken....TEASE!!!quote:
een kruik?quote:
Hoe weet je datquote:
geen idee...ik denk dat ik een mentale connectie hadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |