Ooooopsssssss...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:13 schreef BazzieK het volgende:
Bedankt voor alle hartverwarmende welgemeende felicitaties
Rib ga je nou nog een keer wat info van die turkenbak mailen
quote:
Iedere motor moet stalling hebben.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:29 schreef Den_Haag het volgende:
Kan zo'n FZR wel een beetje buiten blijven staan? Of staat ie dan de volgende dag in Polen?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Cageon is aan de beurt! [afbeelding]
[..]
[/spoiler]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:32 schreef Cageon het volgende:
Meet zondag hoorde ik ergens zo tussen neus en lippen door?maandag wegbrengenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan ECHT geen 50+km meer rijden met deze achterbandquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[/spoiler]
maandag wegbrengen
Klinkt als een stoppie meetquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:33 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ik kan ECHT geen 50+km meer rijden met deze achterband
Dan vliegen de stukken om de oren ben ik bang![]()
Dat is een optie... maar waar haal ik de aandrijving vandaan om naar de meet te komen?quote:
denk dat een TLR beter voldoet aan de omschrijving dikke trakquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:37 schreef Cageon het volgende:
Dat is een optie... maar waar haal ik de aandrijving vandaan om naar de meet te komen?
Kan best bij OPM aanhangen die heeft toch een dikke traktor![]()
Nouja, als ze mijn ketting/tandwielen binnenhebben morgen dan heb je kans dat ik er zondag bij kan/wil zijn, maar dan wel met een nieuwe achterbandquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
denk dat een TLR beter voldoet aan de omschrijving dikke trak![]()
![]()
maar gaat em dus niet worden zondag voor jou begrijp ik![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
tvpIk zwaai naar dieren.
Ga je hem ophalen in polen, koop je direct een vrouwtje dr bijquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:29 schreef Den_Haag het volgende:
Kan zo'n FZR wel een beetje buiten blijven staan? Of staat ie dan de volgende dag in Polen?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:51 schreef Snelwagen het volgende:
Ga je hem ophalen in polen, koop je direct een vrouwtje dr bij![]()
Doe dan maar een TransAlp.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:53 schreef Den_Haag het volgende:
En deze?
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/183407
Dit meen je toch niet?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:29 schreef Den_Haag het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |