Dat ziet niet best.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:01 schreef Worldbeater het volgende:
Ik zie de burgemeester van Rotterdam. Pic bewaard voor de archieven.![]()
Hyper aerodynamische srad750 <-- gave topictitel.![]()
Ga de aankomende weekenden eens goed rondkijken. Ondertussen meteen stalling regelen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:42 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
I zou iets nemen wat je in eerste instantie aanspreekt, niet eerst iets minders nemen omdat je denkt dat een ander "te hoog gegrepen" kan zijn. En later alsnog die motor kopen. In de praktijk wil zo'n "grote, boze, gemene, snelle, gevaarlijke" motor vaak erg meevallen.
En daarbij heb je niets voor niets een rijbewijs verdiend voor motoren met meer dan 25 Kw (toch). Maak daar gebruik van
Uiteraard is je financiële situatie ook van belangmaar goed, doe wat proefritjes en neem die motor die het beste bij je past
quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:26 schreef worldpimber het volgende:
TransalpOok echt zo een nietszeggende motor, dus beter laat je die links liggen.
Zeg maar wat een GS500 tegenover een B12 is, is een Transalp tegenover een BMW1200GS
Is misschien wel leuk om een keertje heen te gaanquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
[ afbeelding ]
nu dit een fightercluppie aan het worden isis er interesse in een fightermeet @:
[ afbeelding ]
zie hiero voor meer info. vanaf Arnheim een uurtje rijden
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:46 schreef Geerd het volgende:
http://www.filecabi.net/video/showthem_uncensored.html
Even een opkikkertje![]()
is ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:05 schreef Roderick2085 het volgende:
Is misschien wel leuk om een keertje heen te gaan
Maar dit is wel de Fok fighterclub he, dus hebben we het volgende maand nog wel weer ff over
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:46 schreef Geerd het volgende:
http://www.filecabi.net/video/showthem_uncensored.html
Even een opkikkertje![]()
Pepijnstiloquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
yoshi uitvoering maarja..die koplamphe..maakt 'em meteen so sullig
[ afbeelding ]
Waarom post je dan een chinees?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:06 schreef Snelwagen het volgende:
[ afbeelding ]
Dit schooljaar waarschijnlijk naar Stockholm, Zweden voor een weekje![]()
Waarom post je dan een hoer?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:06 schreef Snelwagen het volgende:
[ afbeelding ]
Dit schooljaar waarschijnlijk naar Stockholm, Zweden voor een weekje![]()
Chineesquote:
Bier.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:20 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Chineesgast, het is blond en heeft dikke tetten
![]()
Bier is dr wel duur trouwens
Breezer zal dr vast en cker ook duur wezenquote:
Nee.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:31 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Breezer zal dr vast en cker ook duur wezen![]()
Iig ik neem aan dat je dan maar breezer drinkt![]()
Wel een breezerreactie'tje hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:38 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nee.dat blief ik al helemaal niet ihhihihhhihihihihiihhi
Met whiskyquote:
En zij is ook duurquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:20 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Chineesgast, het is blond en heeft dikke tetten
![]()
Bier is dr wel duur trouwens
*noteert* Snelwagen heeft nog geen verstand van tetten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:20 schreef Snelwagen het volgende:
[..] gast, het is blond en heeft dikke tetten![]()
Dat wordt hier wel vaker over -XX- gezegd, was je nog niet opgevallen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:31 schreef Snelwagen het volgende:
Iig ik neem aan dat je dan maar breezer drinkt![]()
Vette motor is dit, wat zou het zijn.quote:
Zo te zien hoort die garage er niet bijquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:39 schreef Worldbeater het volgende:
WB wordt een beetje moe van het sleutelen aan de fiets.
Bijna iedere dag is er wel wat, gisteren een lekke band, de werkdag ervoor een opgeblazen voorrem.
Vanavond veel vrije tijd opgeofferd om de scheve achteras recht te zetten en het bandje te plakken.![]()
De Triumph is deze week nog niet aan de beurt geweest, en komt dat ook niet meer.![]()
Morgen huis opruimen, donderdag gelijk na werktijd de makelaar over de vloer.![]()
Oh ja, vandaag al een ander (hoek)huis gekocht.![]()
Feliquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:39 schreef Worldbeater het volgende:
WB wordt een beetje moe van het sleutelen aan de fiets.
Bijna iedere dag is er wel wat, gisteren een lekke band, de werkdag ervoor een opgeblazen voorrem.
Vanavond veel vrije tijd opgeofferd om de scheve achteras recht te zetten en het bandje te plakken.![]()
De Triumph is deze week nog niet aan de beurt geweest, en komt dat ook niet meer.![]()
Morgen huis opruimen, donderdag gelijk na werktijd de makelaar over de vloer.![]()
Oh ja, vandaag al een ander (hoek)huis gekocht.![]()
quote:[..]
*noteert* Snelwagen heeft nog geen verstand van tetten.![]()
Helaas, de Triumph moet in de schuur.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:44 schreef koffiekoekje het volgende:
Zo te zien hoort die garage er niet bij
28 december kunnen we er in.quote:En als je em echt gekocht hebt..... Feli![]()
Ik wil alleen maar een hoekhuis.quote:
Compromis tussen omgeving en infrastructuur voor vriendinnetje en eh.. mij.quote:Ziet er op het eerste gezicht wel minder uit dan al die andere foto's die je showde.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het iets voor jou? Ideale starterwoning, en nog 120M2 ook.quote:Maar... ben je nu eindelijk uit je tuigbuurt vandaan?![]()
Met ruimte in de woonkamer voor een ZX-12 streetfighter.![]()
Mits onverkocht ook te huur voor 475 euro in de maand, incl. gas en licht.![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door Worldbeater op 09-10-2007 23:17:43 ]
Lekker goedkoop onder zee niveauquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:16 schreef Worldbeater het volgende:
Herkingen, the place of all places.![]()
Deze is 30.000 euro minder.![]()
[ afbeelding ]
Deze is dezelfde prijs.![]()
[ afbeelding ]
En die rechter is iets duurder, maar ook 90 M2groter.
![]()
[ afbeelding ]
Theoretisch wel een risico.quote:
De kansen op een BBQ zijn sinds dinsdag 9 oktober 2007 om 23.42 verkeken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:42 schreef BazzieK het volgende:
WB gepwnt door zijn vriendin
Wanneer is de BBQ?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:51 schreef Den_Haag het volgende:
Twijfel nog steeds om niet in Belgie te gaan wonen. Fiscaal een stuk aantrekkelijker.![]()
En dan had je al lang een 125 cc 'motor' kunnen rijden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De kansen op een BBQ zijn sinds dinsdag 9 oktober 2007 om 23.42 verkeken.![]()
Ze heeft een bloedhekel aan motoren en MC's.
En daar is helemaal niks mis mee zeg ik je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Ga jij eens trouwen. Zijn we tenminste van je af.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De kansen op een BBQ zijn sinds dinsdag 9 oktober 2007 om 23.42 verkeken.![]()
Nee, ze heeft een bloedhekel aan motoren en MC's.
Wie probeer je nou te overtuigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:55 schreef Cageon het volgende:
[..]
En daar is helemaal niks mis mee zeg ik je!![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:03 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ga jij eens trouwen. Zijn we tenminste van je af.
15 Kw is tof.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:55 schreef Cageon het volgende:
En daar is helemaal niks mis mee zeg ik je!![]()
Ik ben met de harde kern van de Fok! MC verbonden.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:03 schreef Den_Haag het volgende:
Ga jij eens trouwen. Zijn we tenminste van je af.
Mag hopen dat ik dan de nieuwe shizzle eronder heb liggenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
feli@hoekhuis= tuin half eromheen = parkeerruimte voor je matties
Renker wordt weer goed weer se weekend
je moet ook de snelweg vermijden als de pest en de meest bochtige wegen uitzoeken om je bestemming te bereiken.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
15 Kw is tof.
WB heeft eens serieus de Honda CBR125R overwogen.
Totdat ik de afwerking zag, en de topsnelheid te horen kreeg.
Ze zijn gewoon nog minder breed inzetbaar dan een SM.![]()
Rijden met die Honda CBR125R (uit India?) is overigens best wel een straf.
Stageloper hier heeft een Gilera.![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Dingetje is 50 cc, maar ubergeil.![]()
Hij is ook in 125 cc te leveren denk ik.
Maar vergeet niet dat WB in de randstad woont, en dat is een hele andere omgeving dan Cageon.
Via mijn ervaringen met een 250cc Honda Nighthawk en een Yamaha Majesty 250cc motorscoot weet ik gewoon dat je voor dagelijks snelweg gebruik minimaal een 400 cc moet hebben.![]()
[..]
Ik ben met de harde kern van de Fok! MC verbonden.![]()
en dat isquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:17 schreef Cageon het volgende:
Mag hopen dat ik dan de nieuwe shizzle eronder heb liggen
Turboquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:37 schreef Cageon het volgende:
Turbo
TurboSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
bandje wist ik
vroeg me af of het MPP zou worden
enne andere tandwiel verhouding![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MPP - Checkquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[/spoiler]
Turbo![]()
bandje wist ik
vroeg me af of het MPP zou worden
enne andere tandwiel verhouding![]()
misschien wel interessant ja.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
![]()
[afbeelding]
nu dit een fightercluppie aan het worden isis er interesse in een fightermeet @:
zie hiero voor meer info. vanaf Arnheim een uurtje rijden
idd kunnen we met zijn allenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. toppen op de heen weg![]()
[ Bericht 9% gewijzigd door Cageon op 10-10-2007 11:43:28 ]Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Of kijken bij welke snelheid ik eraf vliegquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:09 schreef Cageon het volgende:
[..]
idd kunnen we met zijn alle toppen op de heen weg![]()
Heb jij er een snelheidsbegrenzer opzitten die alleen binnen Nederland werkt danquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:09 schreef Cageon het volgende:
[..]
idd kunnen we met zijn alle toppen op de heen weg![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:31 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Heb jij er een snelheidsbegrenzer opzitten die alleen binnen Nederland werkt dan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.juk
[ Bericht 57% gewijzigd door koffiekoekje op 10-10-2007 11:51:21 ]
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:46 schreef koffiekoekje het volgende:
Jij editor
Nog best een foute smillie comboVieze fantasie houd je er op naSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.juk
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:46 schreef koffiekoekje het volgende:
Jij editor
Nog best een foute smillie comboSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jukNog maar ff langs de buren, daar staat als het goed is m'n pakketje
Daarna maar weer even naar school![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:43 schreef kratjuh het volgende:Wtf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
KRAT IN THA HOUSE!!!!!!!!!!!Sowieso schrijf je zo.
Cageon is aan de beurt!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:37 schreef Cageon het volgende:
Nieuwe achterband de huidige is totaal versleten (canvas), remblokken voor, misschien achter en nieuwe ketting + tandwielen
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:43 schreef kratjuh het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat doe je tegenwoordig. Nog steeds in de Opel?![]()
Is de ZX9R nog actief?![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:43 schreef kratjuh het volgende:Damn, Krat is er weer (na 68 topics)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:44 schreef BazzieK het volgende:
Net eindelijk dat vuile autorijbewijs gehaald
Welkom terug kratjuh, rijd je nog steeds slopel?
Niet echt.quote:
Gefeliciteerd .... ofzoietsquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:44 schreef BazzieK het volgende:
Ik dacht dat je een dame was!!!!!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:03 schreef uppie83 het volgende:
Ik ben vorige week maandag 1 Oktober afgereden, heb gisteren, dinsdag 9 Oktober mijn plasic kaartje bij het gemeentehuis opgehaald en vandaag gelijk mijn eerste fiets gekocht. Een Honda CB600 FS Hornet in het zilver uit 2002.
Ik mag em vrijdag ophalen![]()
Dat was even in het kort de intro
Haha... heb ik een damesfiets gekocht?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:07 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een dame was!!!!!!!
Gefeliciteerd.![]()
Ik trok de conclusieeeeeeeeee uit je avatar.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:12 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Haha... heb ik een damesfiets gekocht?![]()
En bedankt![]()
Top.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:16 schreef uppie83 het volgende:
Zodra ik mijn fiets heb komen er uiteraard plaatjes!
Hij heeft een chick aan de haak geslagen en neemt gelijk maar een Volvootje!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:17 schreef kratjuh het volgende:
Nope, ik ben m'n mid-life crisis vroeg begonnen met een Volvo ..
ZX-9R net nog op gereden trouwens ... Heerlijk apparaat ..
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:29 schreef Den_Haag het volgende:
XX heeft weer plezier met zichzelf?
Ben benieuwd... Ken me niks bij een CB600FS voorstellenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:16 schreef uppie83 het volgende:
Zodra ik mijn fiets heb komen er uiteraard plaatjes!
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:14 schreef Den_Haag het volgende:
Kleine selectie van de motoren die ik maar eens moet gaan bekijken:
FZR 1000
YZF 1000 Thunderace
YZF 750
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:00 schreef Den_Haag het volgende:
Niemand een reactie op het lijstje motoren?
jij kent de Hornet nietquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:36 schreef Kevjan het volgende:
[..]
Ben benieuwd... Ken me niks bij een CB600FS voorstellen![]()
Zo'n Thunderace zit wel een beetje boven het budget van de eerste motor. De rest is wat beter te betalen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:37 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[..], dat is wel heel iets anders als een Transalp
![]()
Ziet er allemaal wel aardig uitMisschien dat die thunderace wat is
ik kan je verder alleen niet vool over die motoren zeggen
misschien dat anderen wat tips en trucs voor je hebben
Geen ervaring met die motoren... Thunderace spreekt mij het meeste aan, die 750 ziet er niet echt spectaculair uitquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:14 schreef Den_Haag het volgende:
Kleine selectie van de motoren die ik maar eens moet gaan bekijken:
FZR 1000
YZF 1000 Thunderace
YZF 750
Haha.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:42 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Zo'n Thunderace zit wel een beetje boven het budget van de eerste motor. De rest is wat beter te betalen.
En zoiets?
Ziet er allemaal wel goed uitquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:53 schreef Den_Haag het volgende:
De laatste paar kanshebbers:
GPZ 1000
ZZR 1100
Trophy 1200, alleen wel een ander ruitje
De Triumph!!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:53 schreef Den_Haag het volgende:
De laatste paar kanshebbers:
GPZ 1000
ZZR 1100
Trophy 1200, alleen wel een ander ruitje
En nu nog rond de 2 mille.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zal ik dan maarof een Triumph
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die ace was ook rond de 3K, en shoppen boven budget is standaardquote:
quote:Mooie koplamp trouwens.
joah, groterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oh, die Ace had ik niet bekeken.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
die ace was ook rond de 3K, en shoppen boven budget is standaard
Slijmbal.quote:zou ik 10 x voor de ST gaan![]()
quote:
Allemaal iets lappen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iets voor de Fok! zirkwie-clup![]()
Aight, relax ding zeg!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Als alle lurkers een 10tje inleggen, dan zijn we erquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:12 schreef Worldbeater het volgende:
Mooie koplamp trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Hmmm.... dat heb ik gemistquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:56 schreef bvvt het volgende:
[..]
Damn, Krat is er weer (na 68 topics)
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En nu nog rond de 2 mille.![]()
Mooie koplamp trouwens.
ZoietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gefeliciteerd Jonguhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:44 schreef BazzieK het volgende:
Zeker nicequote:
Bwooaaapquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:03 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meer vermogen is niet gewenst en kan je echt niet kwijt op dat soort wegen
[ afbeelding ]
Goede keus, zeer betrouwbaarquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:42 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Zo'n Thunderace zit wel een beetje boven het budget van de eerste motor. De rest is wat beter te betalen.
En zoiets?
Gisteren was ik van plan om nieuwe motorlaarzen te kopen, trek ik mijn schoenen uit zit er een gat in mijn sokquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:09 schreef Makster het volgende:
[..]
Zeker nice
Ga morgen als het mee zit mijn full titanium Doma KTM 520 uitlaatsysteem ophalen
[..]
Bwooaaap
Heb ik nog belangrijke dingen gemist El Signor Presidente III
Hoe is het leven in Z-Limburg Kratquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:09 schreef kratjuh het volgende:
68 topics verder en d'r is niets veranderd
Ja dat bedoelde ik juistquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Gisteren was ik van plan om nieuwe motorlaarzen te kopen, trek ik mijn schoenen uit zit er een gat in mijn sok
Of bedoelde je dat niet![]()
Heb snel mijn schoenen aangetrokken en gezegd dat ik mijn portemenee was vergeten
Yepsquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Gisteren was ik van plan om nieuwe motorlaarzen te kopen, trek ik mijn schoenen uit zit er een gat in mijn sok
Of bedoelde je dat niet![]()
Heb snel mijn schoenen aangetrokken en gezegd dat ik mijn portemenee was vergeten
uwesquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:13 schreef Rib-i het volgende:
Goede keus, zeer betrouwbaarNatuurlijk is alles kapot te krijgen
[ afbeelding ]
Ben ik mee bezig op te knappen![]()
Logistiek is waar mijn hart ligtquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:28 schreef Makster het volgende:
[..]
Yeps
In het begin, lees de eerste 2 weken, had ik wel wat twijfels maar ik begin er nu lekker in te rollenWel ernstig druk, nu al. Maar dat is beter als niks te doen hebben
Word nu zaak om structuur in mijn werk aan te brengen en verantwoordelijkheden af te dragen
![]()
Te traag voor een fighterquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
uwesvfr als basis voor fighter
![]()
Ik zal het eens aan -XX- vragenquote:en verder: beter een gat in je sok dan andersom![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:37 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Te traag voor een fighter
[..]
Ik zal het eens aan -XX- vragen
Nee gebruik die maar voor privé-doeleindenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:42 schreef Rib-i het volgende:
[..]
AIVD leest mee
Zal ik een foto van je vrouwtje posten
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:41 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik weiger om de test uit te voeren
Is wel een idee, moet wel rond 16:00 weer terug zijnquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
niet uwes neem ik aan dan
zondag meeten
Beter mail je ff de laatste updates naar Se Generalquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:42 schreef Rib-i het volgende:
AIVD leest mee
Zal ik een foto van je vrouwtje posten
Grapzak, ik heb nog steeds geen blauw oog van je.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Beter mail je ff de laatste updates naar Se General
President = man van woorden [ afbeelding ]
General = man van daden [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:45 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Nee gebruik die maar voor privé-doeleinden
Die foto heb je alquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Beter mail je ff de laatste updates naar Se General
President = man van woorden [ afbeelding ]
General = man van daden [ afbeelding ]
Die is te klein voor mijquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:44 schreef -XX- het volgende:
09 October : nu prijs verlaagd naar uiterste prijs : EURO 1750,-![]()
Oh ja, vrouw was ik in het lijstje vergetenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:50 schreef -XX- het volgende:
Grapzak, ik heb nog steeds geen blauw oog van je.![]()
Still there!
[ afbeelding ]
tijd zatquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:47 schreef Rib-i het volgende:
Is wel een idee, moet wel rond 16:00 weer terug zijn
zou mijn 1e keuze zijnquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:54 schreef Den_Haag het volgende:
Wat is de mening over een FZR1000? Weet dat ze wat olie lusten
Wel okayquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:54 schreef Den_Haag het volgende:
Wat is de mening over een FZR1000? Weet dat ze wat olie lusten
And his brother and fatherquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oh ja, vrouw was ik in het lijstje vergeten![]()
Vrouw = Obey the man of the house.
Nice ava.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
tijd zat
[..]
zou mijn 1e keuze zijnmodel vanaf 92 geloof ik heeft iets rondere vormen
Te gek man dat je die van Hicham hebt overgenomenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
je bedoelt Bwoooaaappppp
ben er ook zeer tevreden meequote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:08 schreef Rib-i het volgende:
Te gek man dat je die van Hicham hebt overgenomen
Jaaa, en dan die p extra hard. !!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
je bedoelt Bwoooaaappppp
er zit geen p in sokquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:15 schreef -XX- het volgende:
Jaaa, en dan die p extra hard. !!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |