quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:08 schreef Den_Haag het volgende:
Nog geen idee welke motor ik ga halen. Misschien eerst iets van een Transalp. Heb nu nog geen opslag en kan dan mooi een beetje raggen tot de volgende zomer (en ander huis)
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:08 schreef Den_Haag het volgende:
Nog geen idee welke motor ik ga halen. Misschien eerst iets van een Transalp. Heb nu nog geen opslag en kan dan mooi een beetje raggen tot de volgende zomer (en ander huis)
quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:22 schreef Rib-i het volgende:
Feli OPM, Feli die ene die de vorige keer was gezakt, en feli WB met je Triumph en Feli Roderick met je bok en Feli WP met je aanstaande SF en Feli BazzieK met je "coming out" en iedereen gefeliciteerd
Ja! Ga em nog een beetje lopen aanmoedigenquote:Op maandag 8 oktober 2007 20:24 schreef Geerd het volgende:
Idd transalp is mans voor der bij, heb der ook al naar lopen kijken maar zijn toch nog vrij prijzig.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:25 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ja! Ga em nog een beetje lopen aanmoedigen![]()
Ach, hij rijdt een divje, hij weet niet beterquote:Op maandag 8 oktober 2007 20:25 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ja! Ga em nog een beetje lopen aanmoedigen![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:31 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ach, hij rijdt een divje, hij weet niet beter
dat is drag racen dat verlies ik sowieso..quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Maasvlakte is niet openbare wegtenminste, sort of
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Pfff, das toch gewoon hetzelfdequote:Op maandag 8 oktober 2007 19:58 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wordt het nou een fighter of een Rat-bike![]()
![]()
TDM850 dan maar?quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:22 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!
Zou dat niet doen, als ik u was
Nooit een motor nemen waarvan je van tevoren al kan weten dat je er spijt van gaat krijgen
quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:13 schreef Cageon het volgende:
dat is drag racen dat verlies ik sowieso..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb je in actie gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zoals ik eerder zei; TLR gaat al aardig vooruit met jou als bestuurder
maar goed, boeiendook verder
af en toe altijd
met korrel zout nemen hiero
![]()
TDM850 , de geel zilvere versie.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:37 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
TDM850 dan maar?
Meteen een FZR1000 vind ik een beetje te. En ik heb geen stalling.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
[..]
[ FQR: onbekend blok verwijderd ]
ik heb je in actie gezienzoals ik eerder zei; TLR gaat al aardig vooruit met jou als bestuurder
maar goed, boeiendook verder
af en toe altijd
met korrel zout nemen hiero
Ik had het idee dat je ondertussen al 2085 verschillende middelen had om je bike de lucht in te krijgen, dus ik was wel benieuwd wat het nu moet gaan worden voor een apparaatquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:47 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Pfff, das toch gewoon hetzelfde
Maar vanwaar deze vraagOmdat de tank aan de voorkant los zit
Dat komt gewoon omdat ik de steun voor de kuip / spiegels eraf had gehaad, en blijkbaar houden die schroeven aan de voorkant ook de tank op z'n plaats
Gisteren wilde ik het K&N filter installeren, maar had ineens bezoek die sterk de aandacht nodig had.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 07:14 schreef Den_Haag het volgende:
Morguh trouwens! Rustig hier deze week
I zou iets nemen wat je in eerste instantie aanspreekt, niet eerst iets minders nemen omdat je denkt dat een ander "te hoog gegrepen" kan zijn. En later alsnog die motor kopen. In de praktijk wil zo'n "grote, boze, gemene, snelle, gevaarlijke" motor vaak erg meevallenquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:37 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
TDM850 dan maar?
Meteen een FZR1000 vind ik een beetje te. En ik heb geen stalling.
niet te sentimenteel worden ehquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gisteren wilde ik het K&N filter installeren, maar had ineens bezoek die sterk de aandacht nodig had.![]()
Vanavond en morgen opruimen, want donderdag komt de makelaar definitief taxeren en foto's van mijn huis maken. En toch doe ik ergens tussendoor nog wel iets aan de motor en fokken.![]()
![]()
Na vier jaar![]()
topicduwer mag de nieuwe lichting het doen.
![]()
Het is wel triest om zoveel tijd weg te gooien..quote:
Bekijk het anders, waarschijnlijk had je anders voor de TV gehangen ofzoquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het is wel triest om zoveel tijd weg te gooien..
Maar om iemand als Koffiekoekje te zien opgroeien als ideale motoradviesexpert is een groot goed.![]()
Misschien had ik dan mijn studie kunnen afmaken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:53 schreef Cageon het volgende:
Bekijk het anders, waarschijnlijk had je anders voor de TV gehangen ofzo
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het is wel triest om zoveel tijd weg te gooien..
Maar om iemand als Koffiekoekje te zien opgroeien als ideale motoradviesexpert is een groot goed.![]()
Tjaquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:32 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik had het idee dat je ondertussen al 2085 verschillende middelen had om je bike de lucht in te krijgen, dus ik was wel benieuwd wat het nu moet gaan worden voor een apparaat
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:45 schreef Kevjan het volgende:
Vandaag ook zo'n paarse rakker laten monteren bij Hyperpro.
[ afbeelding ]
Voor en achter vervangen en dat had ik echt veel eerder moeten doen, pfoe wat een verschil zeg.
Bas vroeg me nog wat me nou over de streep had getrokken om Hyperpro te laten monteren. Dus ik begon over die jongen die een paar weken geleden was geweest met een donkergroene Triumph 1200. Hij was goed te spreken over Hyperpro en dat heeft mij ook over de streep getrokken zeg ik nog...
Bas denken: Ohhh, hij met die lekke band!![]()
Alleen veren? En wat zijn de montage kosten?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:45 schreef Kevjan het volgende:
[ afbeelding ]
Voor en achter vervangen en dat had ik echt veel eerder moeten doen, pfoe wat een verschil zeg.
Bas vroeg me nog wat me nou over de streep had getrokken om Hyperpro te laten monteren. Dus ik begon over die jongen die een paar weken geleden was geweest met een donkergroene Triumph 1200. Hij was goed te spreken over Hyperpro en dat heeft mij ook over de streep getrokken zeg ik nog...
Kan je zusje em dan niet omhoog houden?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:43 schreef Roderick2085 het volgende:Middag
[..]
Tjaaan de voorpoten gewoon met de handjes omhoog duwen werkte
Is alleen zo lastig sleutelen dan
M'n zusje was thuis vandaag... maar nog geen pakketje gekomen![]()
95 euro montage kosten, en daar ken je zelf echt niet voor gaan zitten kloten thuisquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:55 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Alleen veren? En wat zijn de montage kosten?@ lekke band
M'n zusje is niet zo sterkquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:57 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Kan je zusje em dan niet omhoog houden?
Nee Bazziek... dat bedoel ik niet
Haha,quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:45 schreef Kevjan het volgende:
[ afbeelding ]
Is het nou nog niet duidelijk hoe je een plaatje moet posten?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:16 schreef -XX- het volgende:
[..]
Haha,
Nice nice!.![]()
Oei...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Potverdorie.![]()
Gaaf, en leuk dat je verschil merkt!!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:45 schreef Kevjan het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Bas vroeg me nog wat me nou over de streep had getrokken om Hyperpro te laten monteren. Dus ik begon over die jongen die een paar weken geleden was geweest met een donkergroene Triumph 1200. Hij was goed te spreken over Hyperpro en dat heeft mij ook over de streep getrokken zeg ik nog...
Idd, DE expert die e.a. gelijk even goed test, en op de juiste manier afvult. Zeker weten is de zaak.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:04 schreef Kevjan het volgende:
95 euro montage kosten, en daar ken je zelf echt niet voor gaan zitten kloten thuis![]()
Watis.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:16 schreef -XX- het volgende:
[..]
Haha,
Nice nice!.![]()
Oei...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Potverdorie.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kikkers. Neee....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:28 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Is het nou nog niet duidelijk hoe je een plaatje moet posten?
Ow ja? JOAH!quote:
Ik zag net ook gewoon pics.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:33 schreef -XX- het volgende:
Kikkers. Neee....
Ik zeg; Paas mij eens een goeie upload site wil je?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |