quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:08 schreef Den_Haag het volgende:
Nog geen idee welke motor ik ga halen. Misschien eerst iets van een Transalp. Heb nu nog geen opslag en kan dan mooi een beetje raggen tot de volgende zomer (en ander huis)
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:08 schreef Den_Haag het volgende:
Nog geen idee welke motor ik ga halen. Misschien eerst iets van een Transalp. Heb nu nog geen opslag en kan dan mooi een beetje raggen tot de volgende zomer (en ander huis)
quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:22 schreef Rib-i het volgende:
Feli OPM, Feli die ene die de vorige keer was gezakt, en feli WB met je Triumph en Feli Roderick met je bok en Feli WP met je aanstaande SF en Feli BazzieK met je "coming out" en iedereen gefeliciteerd
Ja! Ga em nog een beetje lopen aanmoedigenquote:Op maandag 8 oktober 2007 20:24 schreef Geerd het volgende:
Idd transalp is mans voor der bij, heb der ook al naar lopen kijken maar zijn toch nog vrij prijzig.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:25 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ja! Ga em nog een beetje lopen aanmoedigen![]()
Ach, hij rijdt een divje, hij weet niet beterquote:Op maandag 8 oktober 2007 20:25 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ja! Ga em nog een beetje lopen aanmoedigen![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:31 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ach, hij rijdt een divje, hij weet niet beter
dat is drag racen dat verlies ik sowieso..quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Maasvlakte is niet openbare wegtenminste, sort of
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Pfff, das toch gewoon hetzelfdequote:Op maandag 8 oktober 2007 19:58 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wordt het nou een fighter of een Rat-bike![]()
![]()
TDM850 dan maar?quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:22 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!
Zou dat niet doen, als ik u was
Nooit een motor nemen waarvan je van tevoren al kan weten dat je er spijt van gaat krijgen
quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:13 schreef Cageon het volgende:
dat is drag racen dat verlies ik sowieso..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb je in actie gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zoals ik eerder zei; TLR gaat al aardig vooruit met jou als bestuurder
maar goed, boeiendook verder
af en toe altijd
met korrel zout nemen hiero
![]()
TDM850 , de geel zilvere versie.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:37 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
TDM850 dan maar?
Meteen een FZR1000 vind ik een beetje te. En ik heb geen stalling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |