Precies ik moet nog een teiltje.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:08 schreef noekje het volgende:
Daar zitten ze hoor, de moraalridders. Zo schandalig! :\'(
Ik kan me uitspraken herinneren van die twee naar Lieke toe en Huub. Ze zijn geen haar beter.
Mooie TTquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:14 schreef Nostalgist het volgende:
Volgt
Nadia en Dennix is niet veel beterquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:15 schreef itsme het volgende:
Heb amanda en brian maar weggezapt. Ik erger me te veel![]()
Willen we ooit nog meer gelekte beelden ?? Dan is het denk ik slim dat ikquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:15 schreef BuffyJan het volgende:
Hey dgk fan, waar komt t filmpje vandaan dan?
Me too, weer terug naar de woonkamer..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:15 schreef itsme het volgende:
Heb amanda en brian maar weggezapt. Ik erger me te veel![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:17 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Willen we ooit nog meer gelekte beelden ?? Dan is het denk ik slim dat ik
het hier bij hou
Dan had je t ook niet moeten zeggenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:17 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Willen we ooit nog meer gelekte beelden ?? Dan is het denk ik slim dat ik
het hier bij hou
Waarom kun je geen COSsen teruglezen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:18 schreef lillkiss het volgende:
wat is er gebeurd als ik vragen mag? kan geen cossen teruglezen..
Ik had mijn muil moeten houden ja..........maar ja....in de heat of the moment.......quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:19 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Dan had je t ook niet moeten zeggen![]()
nee, ze vroeg net wie het geregeld heeft.. .kon alleen niet verstaan wie het gedaan heb.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:19 schreef Kinga het volgende:
Dit heeft Lieke zelf ook geregeld, net als die massage.
Wie ? Waar? Is al begonnen met zn favoriete spelletje ? Verstoppertje spelen en dan als straf slaafje zijn ??quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:21 schreef wie.. het volgende:
Wat is Dennis onzichtbaar
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:22 schreef Desii het volgende:
[..]
nee, ze vroeg net wie het geregeld heeft.. .kon alleen niet verstaan wie het gedaan heb.
Ik dacht Japie (maar weet het niet zeker)
amanda is kindje van godquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:20 schreef riri het volgende:
Zullen we de scheldwoorden die Amanda tegen Lieke heeft gebruikt even op een rijtje zetten?
Nee...Amanda scheld nooit natuurlijk
JaJaJapiequote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:22 schreef Desii het volgende:
[..]
nee, ze vroeg net wie het geregeld heeft.. .kon alleen niet verstaan wie het gedaan heb.
Ik dacht Japie (maar weet het niet zeker)
Laat maar, dat heeft geen nut bij dat kindje. Heeft in haar korte kutleventje zo'n enorme hoop shit over haar heen gehad dat ze niet weet hoe het leven in elkaar steekt. Zielig hoor.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:21 schreef BuffyJan het volgende:
Mannie zit nu weer bij Luc te blaten dat Huub zo slecht was
Kan iemand even een realitycheck bij dat kind doen?
De hele dag is een goedmakertje en ik kan inmidddels de stem en het stomme gelul van Amanda niet meer aanhoren.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:20 schreef noekje het volgende:
Nou, wat een toffe redactie. Eerst even dat kutkreng op haar dak gooien maar dat allemaal goedmaken met een ijsje.![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:24 schreef Nomrc2 het volgende:
brian noemt vrouwen nooit hoer
oja toch nena
Ohhhhquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:24 schreef BuffyJan het volgende:
Nadia snapt niet waarom Tas dat doet, ze denkt dat ze er veel geld voor krijgt, anders zou ze zoiets noooooit doen...
niet op tvquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:20 schreef riri het volgende:
Zullen we de scheldwoorden die Amanda tegen Lieke heeft gebruikt even op een rijtje zetten?
Nee...Amanda scheld nooit natuurlijk
Nee Tas zou zoiets nooit doen als het niet voor geld was, waar is haar manager nu?? En trouwens had ze niet voordat ze de Kooi in kwam de achterburen bedreigd en daar een baksteen door de ruiten gegooid?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:24 schreef BuffyJan het volgende:
Nadia snapt niet waarom Tas dat doet, ze denkt dat ze er veel geld voor krijgt, anders zou ze zoiets noooooit doen...
Huub werd boos nadat Natas over zijn zus en moeder begon.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:23 schreef BuffyJan het volgende:
Terwijl Huub zoveel sterker was geweest als ie rustig was gebleven
Luc: hij heeft zich echt laten gaan, hij kan niet de eer aan zichzelf houden. Je weet hoe ie is
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie ? Waar? Is al begonnen met zn favoriete spelletje ? Verstoppertje spelen en dan als straf slaafje zijn ??
Vrijdag "live"op TV .....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:31 schreef pullup het volgende:
Ik heb het moment van de dag gemistde complete afgang van Natasia
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:31 schreef pullup het volgende:
Ik heb het moment van de dag gemistde complete afgang van Natasia
Doe ik ook altijd. Ik ben veel te ongeduldig om zo lang alleen maar te likkenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:30 schreef Kinga het volgende:
Jaap hapt gewoon in dat ijs.
Dat mag ook wel, want voor ons was het heel slecht te verstaan. Alhoewel ik persoonlijk niet op die rotkop zit te wachtenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:33 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Vrijdag "live"op TV .....![]()
![]()
Voor de gansche natie !
Ok schrale troostquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:33 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Vrijdag "live"op TV .....![]()
![]()
Voor de gansche natie !
En terecht; die hebben totaal niets met het spel te maken....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub werd boos nadat Natas over zijn zus en moeder begon.
We hadden haar bijna dood gezwegen voor de uitzending :-( . Lets try again pls !quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik me happy voel nadat ik dat wel heb meegemaakt.![]()
Ja Luc zei dat.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub werd boos nadat Natas over zijn zus en moeder begon.
stream 1 en 2 had alleen de audio uit de studio, was goed te verstaan...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat mag ook wel, want voor ons was het heel slecht te verstaan. Alhoewel ik persoonlijk niet op die rotkop zit te wachten![]()
Die lach, echt tenenkrommend nep.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:35 schreef Kinga het volgende:
Het vervelende van dat mens is gewoon dat het bij haar niet doordringt hoe gestoord ze wel niet is.
als ze zo doorgaat zit er vrijdag een zwart balkje voor d'r ogen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat mag ook wel, want voor ons was het heel slecht te verstaan. Alhoewel ik persoonlijk niet op die rotkop zit te wachten![]()
Nope, dat wordt weer tandenknarsen....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, pech. Als er nog een filmpje van komt zal ik dat dan wel bij de update vermelden.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:36 schreef Kinga het volgende:
[..]
stream 1 en 2 had alleen de audio uit de studio, was goed te verstaan...
Wat pas écht helpt is natuurlijk haar stembanden doorsnijden. Dan kan ze alles niet meer zo hard overschreeuwen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:36 schreef lorence1 het volgende:
[..]
als ze zo doorgaat zit er vrijdag een zwart balkje voor d'r ogen.
scheelt weer iets![]()
ja !!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
De hele dag is een goedmakertje en ik kan inmidddels de stem en het stomme gelul van Amanda niet meer aanhoren.
Gisteren had ik nog meelij na het telefoontje van haar moeder, ik ben inmiddels helemaal bijgekomen, Amanda is net zo erg als Zdngmw ondanks het feit dat ze 19 jaar is en een klotejeugd heeft gehad.
BCBGquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:39 schreef Kinga het volgende:
mascara en parfum van burberry britt
Daar is ze echt niet toe in staat.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:35 schreef Kinga het volgende:
Het vervelende van dat mens is gewoon dat het bij haar niet doordringt hoe gestoord ze wel niet is.
Trial and error.... keer na keerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:41 schreef petraa het volgende:
Dennis zat nog als een lulletje op de bank terwijl Nadia en Amanda naar Luc waren gekropen om zijn songteksten te lezen.
Dennis staat op loopt naar de keuken, gaat over de bankhangen om er toch bij te horen.
Ik kan dat gekweel van die lul echt niet meer aanhoren, te erg.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:43 schreef petraa het volgende:
Luc zit een rap voor te doen en Dennix zit er doorheen te zingen.
Wat een trieste achtergrond moet ze hebben. Jarenlang misbruikt, en nu komt ze voor zichzelf op. Helaas zonder enige vorm van introspectie.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar is ze echt niet toe in staat.
Ze kan zelfs milde en opbouwende kritiek niet verdragen. Dan schreeuwt ze er meteen overheen en begint te dreigen. Want "Tas laat niet over zich heen lopen. Dan kun je 'm krijgen!. Dan kun je 'm krijgen!"
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:43 schreef petraa het volgende:
Luc zit een rap voor te doen en Dennix zit er doorheen te zingen.
bon chic bon genrequote:
quote:
Vertel, wat posten ze daar?quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:44 schreef ruby het volgende:
Wat zit Dennis nou dom te reutelen tussendoor? Hij wil zeker een hit scoren met Luc.
Tja, nature of nurture, er is altijd wel een "verzachtende" omstandigheid waarom iemand een kwaadaardig en verachtelijk stuk vuil is.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:45 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Wat een trieste achtergrond moet ze hebben. Jarenlang misbruikt, en nu komt ze voor zichzelf op. Helaas zonder enige vorm van introspectie.
Maar ja, daar heb je hersenen voor nodig.![]()
Inspiratie van brianspoetry.com ?quote:
Luc ontpopt zich als getormenteerd kunstenaar?quote:
denk dat tas momenteel een zware coke habbit heeftquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar is ze echt niet toe in staat.
Ze kan zelfs milde en opbouwende kritiek niet verdragen. Dan schreeuwt ze er meteen overheen en begint te dreigen. Want "Tas laat niet over zich heen lopen! Dan kun je 'm krijgen!. Dan kun je 'm krijgen!"
Daar is Luc mee bezig door met Naad teksten te lezen en lekker tegen elkaar te zitten .quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:52 schreef schatje het volgende:
Leuk en aardig allemaal, maar wat mij betreft is het nu wel genoeg geweest met Lieke d'r verjaardig.
Ik wil terror op Dennis zien.
Ik word steeds nieuwsgieriger.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:54 schreef Nomrc2 het volgende:
denk dat tas momenteel een zware coke habbit heeft
jellinek zou geen slecht idee zijn
mijn shit hoe dom kun je zijn
je krijgtj van rtl 2 maal de kans om jezelf een beetje rehabiliteren en die verneuk je op deze manier ?
triest
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Tja, nature of nurture, er is altijd wel een "verzachtende" omstandigheid waarom iemand een kwaadaardig en verachtelijk stuk vuil is.![]()
Huub zei dat ook hardop bij Jensen, dat ze coke gebruikte in de kooi.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik word steeds nieuwsgieriger.
Die fikse coke habbit zou me niets verbazen.
Is het een idee dat ze die gaat halen in "Het kalfje", bij de dealer van Bram Z. ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:54 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
denk dat tas momenteel een zware coke habbit heeft
Zou mij echt niets verbazen, dat irritante hysterische, hyperactieve gedoe soms. Of geeft coke een ander effect?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Huub zei dat ook hardop bij Jensen, dat ze coke gebruikte in de kooi.
Maar zou Natasja dan de enige zijn geweest die coke snoof, kan ik me niet echt voorstellen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Ben je een kenner?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:59 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Is het een idee dat ze die gaat halen in "Het kalfje", bij de dealer van Bram Z. ?![]()
Ik lees een goede krantquote:
Bij Natasia zitten er sowieso al een hoop schroeven los, maar coke maakt 'r alleen maar nog gestoorder.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:59 schreef Kinga het volgende:
[..]
Zou mij echt niets verbazen, dat irritante hysterische, hyperactieve gedoe soms. Of geeft coke een ander effect?
ik dacht dat hij bedoelde dat ze voor ze kwam koken ze coke gebruikt had.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Check wat?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:02 schreef Kinga het volgende:
OWWWWWW check dit!!!!!
Nog liever brian met zijn gitaarquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:03 schreef noekje het volgende:
Schrik me dood! Ah, rot op met die viool!![]()
Een beetje zenuwachtig...... Maar ja, 50.000 kijkers..... Knap hoor !quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:03 schreef Kinga het volgende:
Violiste die happy birthday speelt... ietwat vals, maar wel romantisch!![]()
Dank, heb ze aan de update toegevoegd.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:01 schreef Nomrc2 het volgende:
filmpjes tas
http://www.youtube.com/watch?v=zjmDIXseRKc
http://www.youtube.com/watch?v=MJWxssg7sk8
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:05 schreef SIRA het volgende:
de katten rennen hier de kamer uit![]()
![]()
het idee is wel heeeel schattig
Misschien wat voor Brian, viool spelen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:04 schreef Kinga het volgende:
Ik krijg spontaan de slappe lach, wat vals!
Ik moet er erg om lachen! Waar hebben ze die vandaan geplukt?quote:
Maakt niet uit waar als het maar vol zit met atropinequote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:59 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Is het een idee dat ze die gaat halen in "Het kalfje", bij de dealer van Bram Z. ?![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:06 schreef My_ het volgende:
Die viool zal het ook niet makkelijk hebben in dit koude weer buiten.
Als ik het zo eens hoor is hij binnen gestemd en daarna mee naar buiten genomen
Zo kon die niet gewoon thuis oefenen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:07 schreef ruby het volgende:
M'n krullen vallen spontaan uit m'n haar.
quote:
Bij die van haar krijg je zequote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:08 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
Kwetsbaar dit.....
Moedig meisjeBij viool hoor je iedere zenuw.....
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Maakt niet uit waar als het maar vol zit met atropine![]()
Gaat Gij hem een kaartje sturen met dat ideetje.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:06 schreef Meganog het volgende:
[..]
Misschien wat voor Brian, viool spelen.
Iets enthousiaster had het wel gemogen ja. Ondanks dat het niet zo extreem zuiver was.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:08 schreef lorence1 het volgende:
mager applause van huub
Viool is net als de Cello één van de mooiste muziekinstrumenten......quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:03 schreef mazaru het volgende:
Wat is dat toch een vreselijk instrument
Hear Hear !quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:09 schreef riri het volgende:
[..]
Viool is net als de Cello één van de mooiste muziekinstrumenten......
alleen al omdat het de stem is van de ziel laat horen
OMG serieus? Wat triest.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:10 schreef Sheel het volgende:
De ex van Nathanael ........ Patricia........ doet mee aan Net 5 programma: Outback Jack
http://net5.sbs.nl/modules.php?name=net5_biografie&site=net5programma&id=217&pid=1475
Volgens Nathanael was ze een gold digger.......... en dan doe je aan zo'n programma mee????![]()
Hij was gewoon anstig dat ze weer terug zou komenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:09 schreef ruby het volgende:
[..]
Iets enthousiaster had het wel gemogen ja. Ondanks dat het niet zo extreem zuiver was.
nou je moet er van houden.......smaken verschillen, maar het schijnt idd een heel moeilijk instrument te zijn om te bespelen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:09 schreef riri het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:09 schreef riri het volgende:
[..]
Mijn opa was violist, mijn vader is bassist dus helemaal mee eens.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:09 schreef riri het volgende:
[..]
en ik met mijn steile haar heb nu een bos met krullen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:07 schreef ruby het volgende:
M'n krullen vallen spontaan uit m'n haar.
Triangel was simpeler geweest inderdaad.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:11 schreef milk-shake het volgende:
[..]
nou je moet er van houden.......smaken verschillen, maar het schijnt idd een heel moeilijk instrument te zijn om te bespelen.
ga jij maar kijken naar stream 1 en 2 veel plezier wens ik je!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:10 schreef akveor het volgende:
Huub sukkel... je hebt nog 6 tegen spelers inclusief Lieke.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:14 schreef beequeen het volgende:
Mooi het verschil tussen stream 1, 2, 3 en 4.![]()
Ja omdat die asociale ook die kwijt hadden gemaakt.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:14 schreef milk-shake het volgende:
Lieke heeft oorbellen van Huub gehad
Zeer smaakvol en gepast idd..subtielquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:14 schreef Nostalgist het volgende:
Een kado met gevoel en een achterliggende gedachte !
zie het al voor me ...jaquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:14 schreef ruby het volgende:
[..]
Triangel was simpeler geweest inderdaad.![]()
Wannabe's against real people....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:14 schreef beequeen het volgende:
Mooi het verschil tussen stream 1, 2, 3 en 4.![]()
quote:
You are a darling.quote:
Van de Popo of de huidige streams?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:16 schreef Kinga het volgende:
Ik word kotsmisselijk van 1 en 2.
Ik sta op het punt om 1 en 2 uit te zetten, het leidt gewoon af...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:18 schreef Marieke_B het volgende:
Kan iemand het opbrengen om te luisteren naar stream 1 en 2?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:18 schreef Marieke_B het volgende:
Doe mij Kinga maar.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:18 schreef Marieke_B het volgende:
2xquote:
Ik heb al het geluid uit staan en zit eigenlijk alleen maar te wachten tot het spel verder gaat.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:18 schreef itsme het volgende:
Ik vond het net eigenlijk alsof ik naar een soap zat te kijken.Kijk niet zo vaak streams maar dit was echt een tv stukje.
Heeft die dit gedaan of is het een idee van jou?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:18 schreef Shayndel het volgende:
Wat nog meer had geraakt was als huub de pasfoto's van haar ouders vroeg en deze in een mooi gouden medalion zetten.
Mijn tante speelt doedelzak, dus niet mee eens.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn opa was violist, mijn vader is bassist dus helemaal mee eens.![]()
Denk je dat het geacteerd was?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:18 schreef itsme het volgende:
Ik vond het net eigenlijk alsof ik naar een soap zat te kijken.Kijk niet zo vaak streams maar dit was echt een tv stukje.
Dat was een idee van mij.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Heeft die dit gedaan of is het een idee van jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |