Precies ik moet nog een teiltje.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:08 schreef noekje het volgende:
Daar zitten ze hoor, de moraalridders. Zo schandalig! :\'(
Ik kan me uitspraken herinneren van die twee naar Lieke toe en Huub. Ze zijn geen haar beter.
Mooie TTquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:14 schreef Nostalgist het volgende:
Volgt
Nadia en Dennix is niet veel beterquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:15 schreef itsme het volgende:
Heb amanda en brian maar weggezapt. Ik erger me te veel![]()
Willen we ooit nog meer gelekte beelden ?? Dan is het denk ik slim dat ikquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:15 schreef BuffyJan het volgende:
Hey dgk fan, waar komt t filmpje vandaan dan?
Me too, weer terug naar de woonkamer..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:15 schreef itsme het volgende:
Heb amanda en brian maar weggezapt. Ik erger me te veel![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:17 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Willen we ooit nog meer gelekte beelden ?? Dan is het denk ik slim dat ik
het hier bij hou
Dan had je t ook niet moeten zeggenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:17 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Willen we ooit nog meer gelekte beelden ?? Dan is het denk ik slim dat ik
het hier bij hou
Waarom kun je geen COSsen teruglezen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:18 schreef lillkiss het volgende:
wat is er gebeurd als ik vragen mag? kan geen cossen teruglezen..
Ik had mijn muil moeten houden ja..........maar ja....in de heat of the moment.......quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:19 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Dan had je t ook niet moeten zeggen![]()
nee, ze vroeg net wie het geregeld heeft.. .kon alleen niet verstaan wie het gedaan heb.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:19 schreef Kinga het volgende:
Dit heeft Lieke zelf ook geregeld, net als die massage.
Wie ? Waar? Is al begonnen met zn favoriete spelletje ? Verstoppertje spelen en dan als straf slaafje zijn ??quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:21 schreef wie.. het volgende:
Wat is Dennis onzichtbaar
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:22 schreef Desii het volgende:
[..]
nee, ze vroeg net wie het geregeld heeft.. .kon alleen niet verstaan wie het gedaan heb.
Ik dacht Japie (maar weet het niet zeker)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |